№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Мовленнєва компетенія |
Змістові лінії |
Примітки |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
||||||
Тема 1. Наші свята. 15 год.
|
||||||||||||
1. |
15.01 |
Який сьогодні день? |
Запитує про день тижня, розказує що робить у цей день, веде діалогічне мовлення з однокласником |
What day is it today? It is Monday today. I always read books on Monday. |
ay |
Впр.1,2,3 c.55 |
Впр.3 c.56 |
Впр. 4-5 c.56 |
Впр.4 с.56 |
|
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
2. |
16.01 |
З днем народження! |
Вітає, запитує про день народження та вік |
When is your birthday? How old are you? Happy birthday! |
ir, er, ur |
Впр.1-2 с.57 |
Впр.4-5 с.58 |
Впр.3,6 с.58 |
Впр.3 с.58 |
Впр.5 с.58 |
|
|
3. |
17.01 |
Вечірка з нагоди дня народження |
Вітає, констатує факт, пропонує |
Are you happy? This present is for you. It is a big car. Let’s play! |
all |
Впр 1-2 c.59
|
Впр.3 с.60 |
Впр.4. с.60 |
Впр.4 с.60 |
|
|
|
4. |
22.01 |
Час Різдва! |
Розказує про те, що бачить на ялинці |
Look, this is our Christmas Tree! Give me that star! |
ar, ight |
Впр.1,3 с.61 |
Впр.2 с.61 Впр.3 с.61 |
Впр.5 с.62 |
Впр.4 с.62 |
|
|
|
5. |
23.01 |
Листівки до Різдва |
Розповідає про листівки, задає питання другу |
This card is from Jack. I have got… |
ea, ee |
Впр.1,3 с.63 |
Впр.2,4 с.63-64 |
Впр.7 с.64 |
Впр.5 с.64 |
Впр.6 с.64 |
|
|
6. |
24.01 |
Новорічні подарунки |
Вітає з святом, дарує подарунки |
Happy New Year! This present is for you.
|
ch |
Впр.1-2 с.65 |
Впр.3 с.65 |
Впр.5 с.65 |
Впр.5 с.65 |
Впр.4 с.65 |
|
|
7 |
29.01 |
Новорічна вечірка |
Розповідає про свято та що відбувалось на святі |
What can you do? Let’s have a New Year Party! |
|
Впр.1-2 с.66 |
Впр.3 с.67 |
Впр.5 с.67 |
Впр.4 с.67 |
|
|
|
8 |
30.01 |
Щасливих свят! |
читання листівки до свята |
Merry Christmas! Happy New Year! Happy birthday! |
|
Впр.2 с.68 |
Впр.1,3 с.68 |
Впр.4 с.69 |
Впр.5 с.69 |
|
|
|
9 |
31.01 |
Час розважатися |
Написання листівки до свята |
Go home,play computer,do homework,help |
|
Впр.1 с.70 |
Впр.2 с.70 |
Впр.6 с.70 |
Впр.5 с.69 |
Впр.3 с.68 |
|
|
10 |
05.02 |
Час розважатися |
Розповідає про свято |
What can we have for the party? |
|
Впр.3 с.71 |
Впр.4 с.71 |
Впр.6 с.71 |
Впр.5 с.71 |
Впр.5 с.71 |
|
|
11 |
06.02 |
Ми- творчі |
Проектна робота «Новорічні іграшки» С.72 |
|
||||||||
12 |
07.02 |
Час історій |
Урок усного мовлення С.73 |
|
||||||||
13 |
12.02 |
Повторення гра «Кубики» |
С.74 |
|
||||||||
14 |
13.02 |
Повторення гра «Кубики» |
С.74-75 |
|
||||||||
15 |
14.02 |
Узагальнення з теми «Наші свята» |
Проектна робота «Моє улюблене свято» С.75 |
|
||||||||
Тема 2. Час для розваг. 14 год. |
||||||||||||
16 |
19.02 |
У тебе є дві машинки |
Розповідає про іграшки товаришів |
Are you happy? Why are you sad? |
oor,our |
Впр.1-3 с.76-77 |
Впр.2 с.76 |
Впр.5 с.77 |
Впр.4 с.77 |
|
Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам життя у суспільстві |
|
17 |
20.02 |
У мене є машинка
|
Називає предмети, які має та не має, задає запитання |
Kate has got bricks but she has not got a doll. |
C |
Впр.1-2 с.78 |
|
Впр.3,5 с.79 |
Впр.4 с.79 |
|
|
|
18 |
21.02 |
Наші іграшки |
Описує людину та її іграшку |
This is Bill and that is his plane. |
l |
Впр.1-2 с.80 |
Впр.3 с.81 |
Впр.5 с.81 |
Впр.4 с.81 |
|
|
|
19 |
26.02 |
Чия це іграшка? |
Ставить запитання про місце знаходження та належність предметів |
Whose game is it? Where is my game? |
z,ou |
Впр.1-2 с.82 |
Впр.3 с.83 |
Впр.5 с.83 |
Впр.4 с.83 |
|
|
|
20 |
27.02 |
Моя улюблена іграшка |
Ставити запитання про улюблену іграшку та описувати її |
What is your favourite toy? |
t, er, or |
Впр.1,2 с.84 |
Впр.2 с.84 |
Впр.3,5 с.85 |
Впр.4 с.85 |
|
|
|
21 |
28.02 |
На ігровому майданчику |
Розказати хто як грається |
I can play in the sandpit. You can play with the spade. |
s |
Впр.1,3 с.86-87 |
Впр.2 с.86 |
Впр.5 с.87 |
Впр.4 с.87 |
|
|
|
22 |
04.03 |
Ходімо до парку |
Розповідає про свої вміння та бажання погратися |
Let’s fly a kite! Can you fly a kite? Sorry, I can’t. |
f |
Впр.1-2 с.88 |
Впр.3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.4 с.89 |
|
|
|
23 |
05.03 |
Де моя літальна тарілка? |
Запитує та говорить про іграшки |
Where is my Frisbee? It is on the slide. |
|
Впр.1-2 с.90 |
Впр.3 с.91 |
Впр.5 с.91 |
Впр.4 с.91 |
Впр.4 с.91 |
|
|
24 |
06.03 |
У мене є хобі |
Розповісти про своє хобі |
What is your hobby? |
|
Впр.1-2 с.92 |
Впр.3 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Впр.5 с.93 |
|
|
|
25 |
11.03 |
У мене є хобі |
Розповідає про хобі своїх друзів |
She has got a doll but she has not got a teddy. |
|
Впр.1-2 с.92 |
Впр.3 с.93 |
|
Впр.4 с.93 |
Впр.5 с.93 |
|
|
26 |
12.03 |
Ми- творчі |
Проектна робота Зніми відео. Розкажи друзям. С.94 |
|
||||||||
27 |
13.03 |
Час історій |
Урок усного мовлення С.95 |
|
||||||||
28 |
18.03 |
Повторення Гра Кубики |
С.96 |
|
||||||||
29 |
19.03 |
Узагальнення з теми «Час для розваг»
|
С.96-97 |
|
||||||||
Тема 3. Це я. 15 год.
|
|
|
||||||||||
30 |
20.03 |
Це мої руки |
Називає частини тіла |
This is my head, these are my legs. |
f |
Впр.1-2 с.98 |
Впр.3 с.99 |
Впр.5 с.99 |
Впр.4 с.99 |
|
Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок Здоров’я і безпека :розрізняє здорові та шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
|
31 |
01.04 |
Моє обличчя |
Описує голову та обличчя |
My face is very nice. I have got… |
Eyes, ears, hair, th |
Впр.1-2 с.100 |
Впр.3 с.101 |
Впр.5 с.101 |
Впр.4 с.101 |
|
|
|
32 |
02.04 |
Мій батько розумний |
Описує родичів |
This is my father. He is… |
y |
Впр.1-2 с.102 |
Впр.3 с.103 |
Впр.5 с.103 |
Впр.4 с.103 |
|
|
|
33 |
03.04 |
Вона втомлена |
Запитує однокласника про стан людей |
Are you sad? Is he tired? |
|
Впр.1,3 с.104-105 |
Впр.2 с.104 |
Впр.5 с.105 |
Впр.4 с.105 |
|
|
|
34 |
08.04 |
Зніми цей капелюх |
Розповідає про одяг на собі |
I have got… Take it off! |
|
Впр.1,3 с.106-107 |
Впр.2 с.106 |
Впр.5 с.107 |
Впр.4 с.107 |
|
|
|
35 |
09.04 |
Мені подобається жовтий светр |
Розповідає про одяг |
I like this yellow jacket. |
|
Впр.1,3 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.5 с.108 |
Впр.4 с.108 |
Впр.2 с.108 |
|
|
36 |
10.04 |
Я в кепці |
Розказує про одяг на людині та собі |
I am wearing a red cap. She is wearing a yellow dress. |
|
Впр.1,3 с.109-110 |
Впр.2 с.109 |
Впр.5 с.109 |
Впр.4 с.109 |
Впр.4 с.109 |
|
|
37 |
15.04 |
Ти у джинсах? |
Запитує про одяг людини |
Is she wearing a skirt? |
|
Впр.1,4 с.111-112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.2 с.111-112 |
Впр.5 с.112 |
|
|
|
38 |
16.04 |
Де моя кепка? |
Розігрує ситуації вдома |
Can you see my shoes? Where are my shoes? |
|
Впр.1 с.113 |
Впр.2 с.113 |
Впр.7 с.114 |
Впр.4 с.114 |
|
|
|
39 |
17.04 |
Де моя кепка? |
Розігрує ситуації вдома |
проектна робота Впр.5-6 с.114 |
|
|||||||
40 |
22.04 |
Ми-творчі |
Проектна робота Вчимося одягати с.115 |
|
||||||||
41 |
23.04
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.116 |
|
||||||||
42 |
24.04 |
Повторення Гра Кубики |
С.117 |
|
||||||||
43 |
29.04 |
Проєктна робота «Це я» |
С.117-118 |
|
||||||||
44 |
30.04 |
Узагальнення з теми «Це я» |
|
|
|
|||||||
Тема 4. Наша земля. 11 год.
|
|
|
||||||||||
45 |
06.05 |
Щаслива зима |
Описує погоду та що робить у той час |
It’s snowy. It’s not cold. |
|
Впр.1-2 с.119 |
Впр.3 с.120 |
Впр.5 с.120 |
Впр.4 с.120 |
|
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з природою Здоров’я і безпека : дотримується здорового способу життя |
|
46 |
07.05 |
Прохолодна весна |
Описує погоду, будує речення в тривалому часі |
She is riding a bike. Is she riding a bike? |
|
Впр.1,3с.121-122 |
Впр.2 с.121 |
Впр.5 с.122 |
Впр.4 с.122 |
|
|
|
47 |
08.05 |
Спекотне літо |
Описує погоду, будує речення в тривалому часі |
What are they doing? |
|
Впр.1-2 с.123 |
Впр.3 с.124 |
Впр.5 с.124 |
Впр.4 с.124 |
|
|
|
48 |
13.05 |
Яскрава осінь |
Описує улюблений сезон |
What season is it? |
|
Впр.1,3 с.125 |
Впр.2 с.125 |
Впр.5 с.126 |
Впр.4 с.126 |
|
|
|
49 |
14.05 |
Яка домашняя тваринка в тебе є? |
Розповідає про домашнього улюбленця |
What pet have you got? |
|
Впр.1,2 с.127 |
Впр.3 с.128 |
Впр.5 с.128 |
Впр.4 с.128 |
|
|
|
50 |
15.05 |
Наскільки довгий його хвіст? |
Запитує про частини тіла |
How big is your pet? |
|
Впр.1,3 с.129-130 |
Впр.2 с.129 |
Впр.5 с.130 |
Впр.4 с.130 |
Впр.4 с.130 |
|
|
51 |
20.05 |
Їдьмо на ферму! |
Розказує про домашніх тварин |
How many chickens have you got? |
|
Впр.1,3 с.131-132 |
Впр.2 с.131 |
Впр.5 с.132 |
Впр.4 с.132 |
Впр.4 с.132 |
|
|
52 |
21.05 |
Їдьмо на ферму! |
Розказує про домашніх тварин |
How many chickens have you got? |
|
Впр.1,3 с.131-132 |
Впр.6 с.132 |
|
|
Впр.6 с.132 |
|
|
53 |
22.05 |
У зоопарку
|
Описує диких тварин |
What animal is it? |
|
Впр.1 с.133 |
Впр.3 с.133 |
Впр.4 с.133 |
Впр.2 с.133 |
|
|
|
54 |
27.05 |
Чи люблять зебри фрукти? |
Описує диких тварин |
It’s a monkey. It likes fruit. |
|
Впр.1,2 с.134 |
Впр.3 с.134 |
Впр.4 с.134 |
Впр.2 с.134 |
|
|
|
55 |
28.05 |
Узагальнення з теми «Наша земля» |
Проектна робота Робимо колаж с.135 |
|
||||||||
56 |
29.05 |
Підсумковий урок. Узагальнення за ІІ семестр. |
С.136 |
|
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на 2 семестр 2020р. з англійської мови у 2 класі за підручником Губарєва С.С., Павліченко О.М., Залюбовська Л.В.
для 2 класу (2-й рік навчання) , Харків, «Видавництво Ранок», 2019
ІІ С Е М Е С Т Р
2 КЛАС
Кількість годин: 56
Кількість годин по темам:
Наші свята - 15
Час для розваг – 14
Це я – 15
Наша земля - 11
Підсумковий урок - 1