Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Літературне читання" для 4 класу, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Літературне читання" для 4 класу, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

Літературне читання

2 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

04.09

СЕМЕСТР

ОСІНЬ КЛИЧЕ ДО ШКОЛИ

Вступ. Ознайомлення з підручником. Марія Пригара «Перший день»

На 4 вересня: с.4, виразно читати вірш

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню вірш Марія Пригара «Перший день». Ознайомились із підручником. Обговорили вірш, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. На початку навчального року прочитує 8 слів за хвилину.

2

06.09

Прислів’я про книгу. За Ольгою Лапушеною «Казка про книгу».

На 6 вересня: с. 5 - 6,підготувати два запитання по змісту тексту

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню прислів’я про книгу та за Ольгою Лапушеною «Казка про книгу».  Обговорили казку, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя

3

07.09

За Ольгою Лапушеною «Казка про книгу». Складання розповіді про прочитану книгу

На 7 вересня: с. 7 - 9, підготувати розповідь про прочитану книгу

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  за Ольгою Лапушеною «Казка про книгу».  Обговорили казку, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. За зразком, поданим вчителем, складали розповідь про прочитану книгу.

4

08.09

За Олегом Погинайком «Осінь без смутку». Підготовка плану проведення колективної творчої справи

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  за Олегом Погинайком «Осінь без смутку».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя.

5

11.09

День дружби. Юлія Смаль «Артемкові друзі». Добір прислів’їв про дружбу

На 11 вересня: с. 10-12, стисло переказувати

 

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Юлія Смаль «Артемкові друзі». Добір прислів’їв про дружбу з однокласниками .  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання

6

13.09

Людмила Федорова «Осінні пахощі». Складання продовження оповідання. Порівняння творів.

На 13 вересня: с.13-14, пройти тестування

 

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Людмила Федорова «Осінні пахощі». Складали з асистентом вчителя, вчителем і однокласниками прислів*я про дружбу. Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання. З допомогою АВ пройшов тестування – асистент  вчителя двічі прочитала учню текст твору та завдання до тексту. Учень самостійно вибирав відповіді.

7

14.09

Урок позакласного читання 1 «Шкільні стежини»

На 14 вересня: Прочитати міф "Нарцис"

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню міф "Нарцис". Ознайомився з поняттям – міф .  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя.

8

18.09

Василь Сухомлинський «Ластівки прощаються з рідним краєм». . Складання усної розповіді про життя птахів. ст.15-17 Микола Магера «Тополя»

На 18 вересня: с. 15 -16, намалювати ілюстрацію до твору

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Василь Сухомлинський «Ластівки прощаються з рідним краєм». . Складання усної розповіді про життя птахів з допомогою асистента вчителя. Микола Магера «Тополя»  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

9

20.09

Народна мудрість про осінь (прислів’я, прикмети). Леся Вознюк «Журавлі». Олександр Єрох «Відлітають птахи». Дослідження медіа

На 20 вересня: с. 17-18, один з віршів вивчити напам,ять

 

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Леся Вознюк «Журавлі». Олександр Єрох «Відлітають птахи». Складання усної розповіді про життя птахів.  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання. Читали про осінь (прислів’я, прикмети).

10

21.09

Діагностувальна робота. Аудіювання. Чому дерева не скидають на зиму свого листя (легенда)

Очно. Корекція уваги. Виконував діагностувальну роботу з допомогою асистента вчителя. Проходив з допомогою вчителя аудіювання. Чому дерева не скидають на зиму свого листя (легенда). Ознайомився з поняттям  - легенда.  Лукін «Про математику і кохання». Прислів’я. Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

11

22.09

Віктор Лукін «Про математику і кохання». Прислів’я.

Очно. Корекція уваги. «Про математику і кохання». Прислів’я. Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

12

25.09

Віктор Лукін «Про математику і кохання». Складання есе/усного висловлювання на задану тему (на вибір).

Очно. Корекція уваги. «Про математику і кохання». Прислів’я. Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

13

27.09

Підсумок за розділом «Осінь кличе до школи».

На 27 вересня: Пройти тестування за підсумком до розділу

Очно. Корекція уваги. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання. З допомогою АВ пройшов тестування – асистент  вчителя двічі прочитала учню завдання до тексту, користувалися підручником, щоб знайти відповіді. Учень самостійно вибирав відповіді.

14

28.09

МІФИ ТА ЛЕГЕНДИ

Поняття про міф. Касдепке Ґжеґож. Переклад із польської Божени Антоняк «Наш друг Прометей». Переказування міфу від імені головного героя.

На 28 вересня: с. 25, навчитися читати міф і переказувати його від імені Прометея

 

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про міф. Касдепке Ґжеґож. Переклад із польської Божени Антоняк «Наш друг Прометей». Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

15

02.10

Урок позакласного читання 2 «Міфи»

На 2 жовтня: Прочитати легенду

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про міф та легенди. Слухає читання вчителя, однокласників, асистента вчителя. Розуміє текст, пояснює, враховуючи порушення мовлення,  який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

16

04.10

Український міф «Зоряний віз». Робота з медіа. Міф «Берегиня». Створення відеокадрів за прочитаним

міфом

На 4 жовтня: с. 26 - 27, читати і переказувати

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про міф.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Український міф «Зоряний віз». Робота з медіа. Міф «Берегиня». Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

17

05.10

Давньоіндійські міфи (за переказом Ольги Бондарук)

«Творення», «Про створення ночі». Складання розповіді про розвиток подій у тексті за схемою

На 5 жовтня: Виконати завдання у зошиті :пронумерувати подані речення відповідно змісту міфу "Творення"

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про міф.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Давньоіндійські міфи (за переказом Ольги Бондарук)

«Творення», «Про створення ночі». Складав з допомогою вчителя та асистента вчителя розповідь про розвиток подій у тексті за схемою . Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання.

18

06.10

Діагностувальна робота. Переказ прочитаного твору (усний переказ) «Ромашки»

Очно. Корекція уваги. З допомогою асистента вчителя переказував за планом прочитаного твору  «Ромашки». З допомогою АВ виконував діагностувальну роботу – асистент  вчителя двічі прочитала учню завдання, користувалися підручником, щоб знайти відповіді. Учень самостійно вибирав відповіді.

19

09.10

Поняття про легенду. Українська народна легенда «Калинонька». Дослідження медіа «Легенда про калину».

На 9 жовтня: с. 28-29, читати і переказувати

 

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про легенди.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Читали українську народну легенду «Калинонька». Дослідження медіа «Легенда про калину».  Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

20

11.10

Давньогрецька легенда «Соняшник». Стислий переказ легенди

На 11 жовтня: с. 29, стисло переказувати

 

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про легенди.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Читали давньогрецьку легенду «Соняшник». Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

21

12.10

Урок позакласного читання 3 «Легенди рідного краю»

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про легенди.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Читали «Легенди рідного краю» Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

22

16.10

Українська народна легенда «Сумна пісня соловейка». Обговорення/дискусія за заданою темою

На 16 жовтня: с. 30, читати та переказувати

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню українську народну легенду «Сумна пісня соловейка». Ознайомився з поняттям – дискусія.  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя.

23

18.10

Легенда Поділля «Криниця-журавель». Добір матеріалу з інтернет-джерел

На 18 жовтня: с. 31 - читати, підібрати легенд, прислів,я про птахів

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  легенду Поділля «Криниця-журавель».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя.

24

19.10

Підсумок за розділом «Міфи та легенди».

На 19 жовтня: Скласти запитання по темі для шкільної вікторини

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працював з класом, старався відповідати на питання вчителя та асистента вчителя.

25

20.10

УКРАЇНА З ДАВНІХ ЧАСІВ ДО СЬОГОДЕННЯ, СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ

Світлана Пасенюк «Моя земля». Прислів’я. Добір рубрик для створення лепбука

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  твір Світлана Пасенюк «Моя земля». Прислів’я.  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

26

23.10

Поняття про переказ. За Віктором Васильчуком «Казка про Благиню — кам’яну бабу». Інсценізація сюжетів переказу

На 23 жовтня: с. 34- 36, приготувати 2 запитання за змістом

 

Очно. Корекція уваги.  Повторює поняття про легенди.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Читали за Віктором Васильчуком «Казка про Благиню — кам’яну бабу». Інсценізація сюжетів переказу з однокласниками. Опановував поняття про переказ.  Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

27

25.10

Наталя Гуркіна «Про Софію Київську». Створення фотоколажу «Видатні місця України».

На 25 жовтня: с. 37, читати і переказувати

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  твір Наталя Гуркіна «Про Софію Київську».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

28

26.10

Наталя Гуркіна «Про Софію Київську». Створення фотоколажу «Видатні місця України»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню  твір Наталя Гуркіна «Про Софію Київську».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

29

06.11

ІІ чверть

Народна легенда «Як козаків випро́бували на Січі»

На 6 листопада: с. 38, читати в особах, відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню народну легенду «Як козаків випро́бували на Січі».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

30

08.11

Володимир Верховень «Козацькі розваги»

На 8 листопада: с. 39- 40, виразно читати вірш, провести дослідження на вибір

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Володимира Верховень «Козацькі розваги».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

31

09.11

Інга Квітка «Звідки козаки брали сили захищати нашу неньку». Прислів’я про козаків. Олег Шупляк «Іду на ВИ!» Робота з медіа. Створення плакатів

На 9 листопада: с.40-41, читати у відповідному темпі

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Інги Квітки «Звідки козаки брали сили захищати нашу неньку». Прислів’я про козаків. Олег Шупляк «Іду на ВИ!» Дивились медіа за темою на вибір вчителя.  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

32

10.11

Леся Вознюк «Прапор України» (вивчити вірш напам’ять). З вільних інтернет-джерел «Державний Прапор України». Дослідження «День Прапора».

На 10 листопада: с. 42, вивчити вірш напам,ять

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Леся Вознюк «Прапор України» (вивчити вірш напам’ять). З вільних інтернет-джерел «Державний Прапор України». Дослідження «День Прапора». Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. Вірш вивчити не може, але старається читати, відчуваючи ритм.

33

13.11

За Іриною Мацко «Золотий тризубець»(легенда). Інсценізація легенди. Дослідження медіа «Гімн дітей України» у виконанні гурту «Little Blues»

На 13 листопада: с. 43- 45, коротко переказуват

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір за Іриною Мацко «Золотий тризубець»(легенда). Інсценізація легенди з однокласниками. . Дослідження медіа «Гімн дітей України» у виконанні гурту «Little Blues». Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

34

15.11

Проєкт «Мій оберіг»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розуміє значення оберіга. Слідкує за роботою однокласників, відповідає за запитом, враховуючи порушення мовлення.

35

16.11

Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки (письмово

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Роботу виконував з допомогою асистента вчителя. Старався читати мовчки, за запитом знаходив деякі слова в тексті.

36

20.11

Урок позакласного читання 5 «Народні символи України»

На 20 листопада: Прочитати оповідання, виконати завдання

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір «Народні символи України» Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

37

22.11

Олександр Підсуха «Мова». Дослідження «Мови світу»

На 22 листопада: с.47, з інтернет-джерел підібрати приказки та прислів,я про мову

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя прочитала учню твір Олександр Підсуха «Мова».  Дивились медіа за темою на вибір вчителя про дослідження «Мови світу».  Обговорили твір, враховуючи порушення мовлення учня. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати.

38

23.11

Яна Яковенко «Вишиванка». Дослідження медіа «Бабусина вишиванка». Складання розповіді про святкування Дня вишиванки

На 23 листопада: с. 48, виразно читати ; підготувати повідомлення про свою вишиванку

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Яна Яковенко «Вишиванка». Дослідження медіа «Бабусина вишиванка». Складання розповіді про святкування Дня вишиванки за зразком асистента вчителя. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

39

24.11

Наталія Клевцова «Наша любов». Визначення головної думки тексту. Дослідження «Що символізує вишивка».

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір Наталія Клевцова «Наша любов». Дивилися відео «Що символізує вишивка». Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

40

27.11

За Наталею Клименко «Живопис— моя майбутня професія». Дослідження медіа «Шевченко –художник»

На 27 листопада: с. 50 - 52, читати, підготувати два запитання за змістом

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір За Наталею Клименко «Живопис— моя майбутня професія». Дивилися відео «Шевченко –художник». Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

41

29.11

За матеріалами вільних інтернет-джерел «Катерина

Білокур». Дослідження медіа «Картини Катерини Білокур»

На 29 листопада: с. 52 - 54, поділитися враженням від побачених картин Катерини Білокур

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір за матеріалами вільних інтернет-джерел «Катерина Білокур». Дивилися відео «Картини Катерини Білокур». Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

42

30.11

Урок позакласного читання «З життя видатних українців»

Очно. Корекція уваги.. Асистент вчителя читала учню твір «З життя видатних українців» Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення.

43

04.12

Леся Вознюк «Я маю право». Створення буклета «Моя країна — мій захист»

На 4 грудня: с. 55, вивчити вірш напам,ять

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір Леся Вознюк «Я маю право». Записали в зошит основні права дитини. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

44

06.12

Алла Корсунь «Імена України в космосі». Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти»

На 6 грудня: с 55 -57, читати, відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір Алла Корсунь «Імена України в космосі». Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти» .Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

45

07.12

Світлана Дідух-Романенко «Пишаюся, що я українець!». Розроблення сценарію квесту. Робота з медіа «Створення логотипів»

На 7 грудня: с. 58 -61, читати, придумати два запитання по змісту тексту

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя читала учню твір Алла Корсунь «Імена України в космосі». Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти».Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

46

08.12

Підсумок за розділом «Україна з давніх часів до сьогодення»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя. Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

47

11.12

СІМ,Я - НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ

Ольга Рапацька «Осінній день». Створення мультфільму. Складання плану до тексту

На 11 грудня: с. 63-65, читати і відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір Ольга Рапацька «Осінній день». Складали план за текстом.  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

48

13.12

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Виконував діагностувальну робот у з допомогою асистента вчителя. Читає вголос 12 слів за хвилину.

49

14.12

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Виконував діагностувальну робот у з допомогою асистента вчителя. Читає вголос 12 слів за хвилину.

50

18.12

Василь Сухомлинський «Татко з мамою посварилися…». Леся Вознюк «Татко і матуся». Прислів’я. Складання есе «Один день із життя дружної родини». Створення родинного дерева

На 20 грудня: с. 69-70, виразно читати, скласти правила дружної родини

 

Очно. Корекція  уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір Василь Сухомлинський «Татко з мамою посварилися…». Леся Вознюк «Татко і матуся». Прислів’я. Складання есе «Один день із життя дружної родини». Створення родинного дерева  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

51

20.12

Саша Кочубей «Володарка лісу». Доповнення прочитаного тексту. Переказування тексту від імені героїні

На 21 грудня: с.71-72, читати, переказувати від імені дівчинки

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір Саша Кочубей «Володарка лісу».  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

52

21.12

За Тетяною Строкач «Сьома дочка» (інсценівка за твором Василя Сухомлинського). Театралізація твору

На 22 грудня: с. 73-75, повправлятися у виразному читанні слів персонажів

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір За Тетяною Строкач «Сьома дочка» (інсценівка за твором Василя Сухомлинського) .  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення. Брав участь у театралізації твору.

53

22.12

Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану. Переказ частини оповідання

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір Анна Багряна «Казка про тепло» .  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення. Складали план .

54

25.12

Оксана Кротюк «Найсмачніша страва». Складання розповіді з власного досвіду

На 27 грудня: с.79, пройти тест

 

Очно. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню твір Оксана Кротюк «Найсмачніша страва».  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення. Складали план .

55

27.12

Урок позакласного читання 8 «Усна народна творчість»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Асистент вчителя допомагала учню працювати в класі за запитом вчителя, прочитала учню про «Усна народна творчість» .  Учень читає побуквенно, з переходом до поскладового читання. Швидко втомлюється, але старається. Розповідає про свої читацькі уподобання (враховуючи порушення мовлення); знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати. самостійно визначає головних і другорядних персонажів твору. Характеризує (враховуючи порушення мовлення) персонажа за його вчинками; визначає внутрішній стан героя. Пояснює свої читацькі уподобання, враховуючи порушення мовлення

56

28.12

Підсумок за розділом «Сім’я — найбільший скарб» ст.80

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працювали з класом.

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку