Формування читацької компетентності в епоху цифрових технологій

Про матеріал
Дана презентаця буде корисною для вчителів початкових класів при підготоці до уроків з медіаграмотності, а такох навчить створювати власні електронні книги.
Перегляд файлу

image

image
image

image
image

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ НАДПРОБЛЕМНОЮ ТЕМОЮ ВЧИТЕЛЯ 6

 ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИЛАВРЕНЮК Ж.А.

imageimageФормування читацької компетентності в епоху цифрових технологій

image

image Інтерактивна

imageimage
У своїй роботі використовую такі технології:

image

image

imageimageПринципи організації розвитку читацької компетентності :

Розвиток критичного мислення

Колективна співпраця та обговорення

Стимулювання інтересу

                                                                                                                                         02                       03       04

   Важливо навчити ефективно використовувати різні типи матеріалів для глибшого розуміння та тлумачення інформації. А також виявляти та уникати дезінформації та фейкової інформації

Ось кілька вправ з медіаграмотності для уроків читання в початкових класах:

imageimage01 Визначення джерела інформації: покажіть учням різні види текстів (газети, книги, Інтернет-сторінки) та попросіть їх визначити, де можна знайти 02 найбільш достовірну інформацію.

Розрізнення фактів і думок: подайте учням короткий текст і попросіть їх виділити факти та думки, виходячи з вміння розрізняти об'єктивну 03 інформацію від особистих оцінок

Створення реклами: попросіть учнів створити власну рекламу книги, наголошуючи на важливість чесності та точності в інформації.

04 Етика в Інтернеті: обговоріть з учнями правила етики в Інтернеті та визначте, як уникнути поширення неправдивої інформації чи кібербулінгу.

image

image

Ідеї для використання електронних книг в початкових класах:

image01 Віртуальна бібліотека: створіть віртуальну бібліотеку, де діти можуть переглядати та вибирати електронні книги. Це може бути зроблено за допомогою спеціальних платформ або просто зберігаючи електронні книги в 02 зручному електронному форматі.

Аудіокниги та аудіоподкасти: використовуйте електронні книги, які мають аудіофайли або додайте аудіокниги до звичайних електронних текстів. Це 03 може полегшити читання для дітей, розвивати навички слухання та розуміння.

Інтерактивні книги: обирайте електронні книги з вбудованими інтерактивними елементами, такими як анімації, гіперпосилання або завдання. Це робить читання більш захопливим та взаємодійним.

image

види робіт для учнів початкових класів на уроках читання:

 "Моя улюблена книга": учні можуть вибрати свою улюблену книгу, прочитати її та створити проєкт, що включає розповідь про сюжет, опис героїв, вибрані цитати та ілюстрації.

imageimageimage "Казковий персонаж": кожен учень може обрати свого улюбленого казкового персонажа та створити "паспорт" цього героя, включаючи опис зовнішності, характеру та пригод.

image"Моя власна історія": учні можуть написати власну коротку історію чи  казку, обираючи тему, героїв та розвиток подій

"Рольові ігри з улюбленою книгою": діти можуть створити коротку рольову гру, використовуючи сюжет своєї улюбленої книги та представляючи різні персонажі.

"Книжковий звіт": діти можуть представити свій звіт про прочитану книгу у формі театрального вистави, пісні чи іншого творчого виконання

Рольові ігри з образами героїв:

2.Драматизація

imageimageулюблених сцен:

imageСтворення коротких драматичних вистав із улюблених моментів книги.

imageimageМультимедійні історії:

аудіокниг:

Діти можуть записувати аудіокниги, додаючи свої власні коментарі та звукові ефекти.

1. Спільне створення

Літературні герої в малюнках:

image1. Створення

арт-проектів:

image  Діти можуть малювати та виготовляти арт-проекти,     відображаючи    своїх улюблених літературних героїв.

image

image

imageimageЧитання з залученням батьків:

1. Сімейне читання:

image

Інструкція створення власної  електронної книги:

Крок 1: Вибір теми

Оберіть тему книги: Розгляньте теми, які вам цікаві або про які ви хочете розповісти. Це може бути пригодницька історія, казка, власні враження або деякі освітні факти.

Крок 2: Планування

Створення сюжету або структури: Визначте, як буде програватися сюжет вашої історії. Розділіть її на частини та додайте основні події.

Крок 3: Збір відомостей

Збір ілюстрацій: Намалюйте або знайдіть ілюстрації, які відповідають вашій історії. Вони можуть бути створені на папері та потім сфотографовані або малюватися безпосередньо на електронному пристрої.

Крок 4: Використання інструментів

imageВибір платформи: Оберіть платформу чи програму для створення електронних книг. Наприклад, ви можете використовувати Book Creator, Ourboox або інші доступні інструменти.

imageСтворення електронної книги: Додавайте текст та ілюстрації на кожну сторінку своєї книги. Використовуйте функції програми для додавання анімацій, звуків або інтерактивних елементів, якщо це можливо.

Крок 5: Редагування та перегляд

Перегляд і редагування:Перегляньте свою електронну книгу та виправте будь-які помилки. Попросіть вчителя чи однокласників також переглянути вашу роботу.

Крок 6: Поділ і публікація

Вибір режиму доступу: Визначте, хто матиме доступ до вашої електронної книги. Це може бути доступ для всіх, обмежений доступ чи доступ лише для вчителя та однокласників.

Поділ: Поділіться своєю електронною книгою з іншими, дозволяючи їм читати та насолоджуватися вашою творчістю.

Крок 7: Завершення

Завершення та оцінка: Вислухайте відгуки та оцінки від своїх товаришів та вчителя.

Прийміть їхні зауваження та вдоскональте свою роботу

image


image

image

image

image


image


image

image

image

image

image
image

image

image image


image

image


image

image

image image image

ДЯКУЮ ЗАУВАГУ!
pdf
Додав(-ла)
Лавренюк Жанна
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
17 березня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку