Математика 3-Б Семестр 2. Рік 2022-2023 |
|||
№ |
Дата |
Зміст проведеної роботи |
Корекція |
81 |
16.01 |
Дистанційно. Нумерація трицифрових чисел. Утворення трицифрових чисел. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Розв’язування задач. Іменовані числа Дз с. 6, № 13 -розв, язати задачу, №14 -знайти значення виразів
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Враховуючи порушення мовлення – учень вимовляє трицифрові цифри, бачачи їх зображення. Прослухав, як утворюються трицифрові числа. Вчив з допомогою АВ, мами – розряди сотні, десятки, одиниці. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. |
82 |
17.01 |
Дистанційно. Попереднє і наступне число. Читання і запис трицифрових чисел. Розрядний склад. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Іменовані числа. Дз с. 7, № 25 -розв,язати задачу, №26 -знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював з допомогою АВ – поняття попереднє і наступне число. З допомогою АВ та мами читає і записує трицифрові числа. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно. |
83 |
18.01 |
Дистанційно. Усне додавання і віднімання чисел в межах 1000 ДЗ с. 9, № 36 -розв,язати задачу, №37 -знайти значення виразів
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно |
84 |
19.01 |
Дистанційно. Усне додавання і віднімання розрядних чисел в межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними ДЗ с. 10, № 46 -виконати завдання, №47 -знайти значення виразів
|
Телефонний режим. VIBER. Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Усно не вирішує приклади. |
85 |
20.01 |
Дистанційно. Додавання та віднімання трицифрових чисел. Складання та розв’язування задач ДЗ с. 11, № 58 -розв,язати задачу, №59 -знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів за зразком. |
86 |
23.01 |
Дистанційно. Випадки додавання та віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Розв’язування та порівняння задач на зведення до одиниці ДЗ с. 12, № 69 -розв,язати задачу, №70 -знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів за зразком. |
87 |
24.01 |
Дистанційно. Додавання та віднімання розрядних чисел. Розв’язування рівнянь та задач ДЗ с. 14, № 79 -розв,язати задачу, №80 -знайти значення виразів
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розуміє, що до одиниць потрібно додавати одиниці, до десятків – десятки, до сотень – сотні. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів за зразком. |
88 |
25.01 |
Дистанційно. Додавання та віднімання розрядних чисел. Периметр прямокутника, квадрата. Розв’язування задач. Дз с. 14, № 87 -задача, №88 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розуміє, що до одиниць потрібно додавати одиниці, до десятків – десятки, до сотень – сотні. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів за зразком. Периметр прямокутника шукав з допомогою АВ – записує за зразком. З допомогою старшої сестри – вимірював лінійкою сторони прямокутника. |
89 |
26.01 |
Дистанційно. Додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Віднімання виду 342 — 302; 342 - 340. ДЗ с. 16, № 94 -розв,язати задачу, № 95 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розуміє, що до одиниць потрібно додавати одиниці, до десятків – десятки, до сотень – сотні. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів за зразком. Віднімає « в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку. |
90 |
27.01 |
Дистанційно. Додавання та віднімання трицифрових чисел виду 342 + 111, 342 — 111. Розв’язування задач |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з прикладами додавання та віднімання трицифрових чисел виду 342 + 111, 342 — 111 Задачі та приклади пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно, користуючись калькулятором. Віднімає « в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку. Розуміє, що до одиниць потрібно додавати (віднімати) одиниці, до десятків – десятки, до сотень – сотні. З допомогою асистента вчителя може називати: компоненти і результати дій додавання (доданок, сума) та віднімання (зменшуване, від’ємник, різниця); використовувати числівники; читати числові вирази різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти; пояснювати виконання завдання; використовувати засвоєні математичні терміни у власному мовленні; записувати операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань; відповідати на запитання вчителя з допомогою карток, малюнків, наочних матеріалів (презентації вчителя). |
91 |
30.01 |
Дистанційно. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Додавання виду 60 + 50 ДЗ: с. 18, № 112 - задача, № 113 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився і повторив міри довжини: міліметр, користувався лінійкою. Ознайомився з відношенням між одиницями мір довжини. Задачі та приклади виду 60 + 50 пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно, користуючись калькулятором. Додає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. |
92 |
31.01 |
Дистанційно. Міри довжини. Кілометр. Віднімання виду 120 — 30. Ознайомлення з циліндром ДЗ: с. 19, № 122 - скласти і розв,язати задачу, № 123 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився і повторив міри довжини: кілометр, користувався презентацією вчителя, малюнками з підручника. Розуміє. Як виглядає циліндр. Задачі та приклади виду 120 — 30 пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно. Віднімає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. |
93 |
01.02 |
Дистанційно. Додавання трицифрових чисел виду 540 + 250. Розв’язування задач. ДЗ с. 21, № 134 задача, №135 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з додаванням трицифрових чисел виду 540 + 250. Задачі та приклади пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно. Віднімає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. |
94 |
02.02 |
Дистанційно. Віднімання трицифрових чисел виду 670 — 420. Творча робота над задачею Дз: с.23, № 144- розв,язати задачу, №145 - приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з віднімання трицифрових чисел виду 670 — 420. Приклади пише за зразком вчителя, АВ, мами. Віднімає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Спостерігав за творчою роботою над задачею своїх однокласників. Відволікався. |
95 |
03.02 |
Дистанційно. Міри маси. Грам. Усне додавання круглих трицифрових чисел виду 530 + 120. Розв’язування задач ДЗ с.23, №155 - розв,язати задачу, № 156 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторив міри маси. Грам. Усне додавання круглих трицифрових чисел виду 530 + 120 учню не вдається. Додає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розв’язування задач для учня – процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини |
96 |
06.02 |
Дистанційно. Усне додавання круглих трицифрових чисел виду 540 + 320 способом додавання десятків. Ознайомлення з конусом. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків ДЗ: с. 24, № 166 - розв,язати задачу, № 166 виконати обчислення |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з конусом. Усне додавання круглих трицифрових чисел виду 540 + 320 способом додавання десятків учню не вдається. Додає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки.
|
97 |
07.02 |
Дистанційно. Віднімання круглих трицифрових чисел виду 640 — 330 способом віднімання десятків. Розв’язування та порівняння задач ДЗ: с. 26, № 176 - розв,язати задачу, № 177 - виконати обчислення
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з відніманням круглих трицифрових чисел виду 640 — 330 способом віднімання десятків. Віднімає «в стовпчик» з допомогою старшого родича, АВ, використовуючи лінійку, калькулятор. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розв’язування задач, порівняння задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами, однокласників за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки.
|
98 |
08.02 |
Дистанційно. Додавання виду 230 + 70 та віднімання виду 300 — 10. Розв’язування та порівняння задач. Задачі на знаходження суми двох добутків та обернені до них. Куля Дз: с. 27, № 188 - скласти і розв,язати задачу за схемою,№ 189 - розв,язати рівняння |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторив фігуру – куля. Ознайомився з Додавання виду 230 + 70 та віднімання виду 300 — 10. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази |
99 |
09.02 |
Дистанційно. Дії з іменованими числами. Задачі з буквеними даними. Робота з лінійною діаграмою ДЗ: с. 29, № 199 - розв,язати задачу, № 200 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з дії з іменованими числами. Задачі з буквеними даними виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. Робота з лінійною діаграмою за зразком. |
100 |
10.02 |
Дистанційно. Додавання трицифрових чисел виду 530 + 320. Розв’язування задач двома способами. Складання і розв’язування рівнянь |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з додаванням трицифрових чисел виду 530 + 320. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання, калькулятор з допомогою вчителя, АВ, мами. Розв’язування задач двома способами виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази Складання і розв’язування рівнянь виконує за зразком вчителя, АВ, мами |
101 |
13.02 |
Дистанційно. Віднімання виду 410 — 20. Віднімання іменованих чисел. Куб. Дз: с. 31, №216 - розв,язати задачу, № 217 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з віднімання виду 410 — 20; відніманням іменованих чисел. Роботу виконує з допомогою малюнків з підручника, презентації, лінійки, навчальних матеріалів, з допомогою мами і асистента вчителя. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм та лінійки. Учень повторив поняття - куб. |
102 |
14.02 |
Дистанційно. Віднімання трицифрових чисел виду 610 — 320. Складання та розв’язування задачі за схемою. Ускладнені задачі на суму двох добутків. Лінійна діаграма ДЗ: с. 32, №226 - розв,язати задачу, № 227 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з відніманням трицифрових чисел виду 610 — 320. Роботу виконує з допомогою малюнків з підручника, презентації, лінійки, навчальних матеріалів, з допомогою мами і асистента вчителя. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм та лінійки. Складання та розв’язування задачі за схемою, ускладнені задачі на суму двох добутків виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. Учень ознайомився з лінійною діаграмою. |
103 |
15.02 |
Дистанційно. Віднімання трицифрових чисел виду 400 — 230. Розв’язування задачі та різницеве порівняння двох добутків. Розв’язування та порівняння взаємопов’язаних задач на знаходження суми двох добутків ДЗ: с. 33, № 237 - записати вирази та знайти їх значення, № 238 -розв,язати рівняння
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з відніманням трицифрових чисел виду 400 — 230. Розуміє, що сотні можна додавати за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно |
104 |
16.02 |
Дистанційно. Діагностична робота №5. Додавання та віднімання трицифрових чисел (комбінована). |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував Діагностичну роботу №5 з допомогою АВ, мами, користуючись калькулятором або за зразком. Додавання та віднімання трицифрових чисел (комбіноване) виконує з допомогою вчителя, АВ, мами. Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання, калькулятор з допомогою вчителя, АВ, мами. |
105 |
17.02 |
Дистанційно. Аналіз діагностичної роботи |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень приймає активну участь у роботі класу. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, вчителя |
106 |
20.02 |
Дистанційно. Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. Складання та розв’язування рівнянь ДЗ: с. 35, № 248 - розв,язати задачу, № 249 - обчислити письмово
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з письмовим додаванням трицифрових чисел та розв’язуванням задач з буквеними даними, складанням та розв’язування рівнянь. Самостійно завдання не виконує – відволікається. Приклади розв*язує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. Задачі пише за зразком вчителя, АВ, мами. Учень виконує не всі завдання – пише та виконує вправи повільно |
107 |
21.02 |
Дистанційно. Письмове віднімання трицифрових чисел. Творча робота над задачею ДЗ: с. 37, № 265 - розв,язати задачу, № 266 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з творчою роботою над задачею Письмове віднімання трицифрових чисел виконує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком. |
108 |
22.02 |
Дистанційно. Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць або сума десятків дорівнює 10. Розв’язування задач за сумою трьох і двох доданків та на знаходження частини від числа ДЗ: №275 -розв,язати задачу, № 276 - обчислити письмово
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився з розв’язуванням задач за сумою трьох і двох доданків та на знаходження частини від числа. З допомогою АВ, мами, користуючись калькулятором або за зразком, виконує письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць або сума десятків дорівнює 10. Результати повільно записує у зошит.
|
109 |
23.02 |
Дистанційно. Письмове віднімання трицифрових чисел у випадку, коли в зменшуваному в розряді одиниць або десятків стоїть цифра 0. Складання та розв’язування задач за поданою схемою. Робота з даними, поданими в таблиці та на графіку ДЗ: с. 40, № 283 - розв,язати задачу, № 284 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився зі складанням та розв’язуванням задач за поданою схемою. Учень ознайомився з роботою з даними, поданими в таблиці та на графіку. Письмове віднімання трицифрових чисел у випадку, коли в зменшуваному в розряді одиниць або десятків стоїть цифра 0 виконує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором або за зразком.
|
110 |
24.02 |
Дистанційно. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через десяток. Задачі на знаходження доданків за сумою трьох та двох доданків. Знаходження значень виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) із задачами на знаходження доданків за сумою трьох та двох доданків. Учень ознайомився із знаходженням значень виразів. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через десяток виконує за зразком – для учня це складне завдання. Виконує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором |
111 |
27.02 |
Дистанційно. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування ускладнених задач на зведення до одиниць ДЗ: с. 293 розв,язати задачу, № 294 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) з розв’язуванням ускладнених задач на зведення до одиниць, виконує за зразком – для учня це складне завдання. Виконує з допомогою АВ, мами, брата користуючись калькулятором
|
112 |
28.02 |
Дистанційно. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Дії з іменованими числами. Розв’язання задач з буквеними даними. Скла-дання та розв’язування рівнянь ДЗ: с. 42, №303 - розв,язати задачу, № 304 - обчислити письмово
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) розв’язанням задач з буквеними даними та складанням та розв’язуванням рівнянь. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи), дії з іменованими числами виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази.
|
113 |
01.03 |
Дистанційно. Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Розв’язування задач за сумою трьох і двох доданків. Дії з іменованими числами. Робота з даними, поданими в таблиці. ДЗ: с. 44, № 313 - розв,язати задачу, №314 - обчислити письмово
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з розв’язування задач за сумою трьох і двох доданків. Дії з іменованими числами. Робота з даними, поданими в таблиці. Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи), дії з іменованими числами виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази.
|
114 |
02.03 |
Дистанційно. Письмове віднімання трицифрових чисел виду 600 — 324. Складання та розв’язування задач за схемою. Порівняння іменованих чисел. Накладання геометричних фігур. ДЗ: с. 323 - задача, №324 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з складанням та розв’язуванням задач за схемою, порівнянням іменованих чисел, накладанням геометричних фігур. Письмове віднімання трицифрових чисел виду 600 — 324 виконує за зразком вчителя, АВ, мами «в стовпчик»; розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання, калькулятор. |
115 |
03.03 |
Дистанційно. Письмове додавання (віднімання) трицифрових чисел у випадку кількох доданків (від’ємників). Розв’язування задач. Аналіз компонентів рівності. Складання та розв’язування обернених задач |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з розв’язування задач, аналізом компонентів рівності, складанням та розв’язуванням обернених задач. Задачі виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. Письмове додавання (віднімання) трицифрових чисел у випадку кількох доданків (від’ємників) виконує за зразком вчителя, АВ, мами «в стовпчик»; розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання, калькулятор.
|
116 |
06.03 |
Дистанційно. Повторення та закріплення вивченого ДЗ: с. 46, №334, розв,язати задачу, №335, обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з вирішенням задач. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. Повторювали та закріплювали вивчене.
|
117 |
07.03 |
Дистанційно. Діагностична робота №6. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував ( з допомогою вчителя, АВ, мами) Діагностичну роботу №6, користуючись калькулятором або за зразком. Додавання та віднімання трицифрових чисел (комбіноване) виконує з допомогою вчителя, АВ, мами «в стовпчик». Розуміє, що сотні (десятки) можна додавати (віднімати) за аналогією одиниць, при цьому використовувати лінійку та таблицю додавання і віднімання, калькулятор з допомогою вчителя, АВ, мами. |
118 |
08.03 |
Дистанційно. Аналіз діагностичної роботи. Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і на 0. Розв’язування задач ДЗ: с. 48, № 347 - задача, № 348 - приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з аналізом діагностичної роботи та множенням чисел 1 і 0, множенням на 1 і на 0. Задачі виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. |
119 |
09.03 |
Дистанційно. Ділення на 1. Ділення числа на те саме число. Порівняння іменованих чисел ДЗ: с. 49, № 359 - розв,язати задачу, № 360 -знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням на 1. Ділення числа на те саме число, порівнянням іменованих чисел. |
120 |
10.03 |
Дистанційно. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання та розв’язування задач за поданими схемами. Периметр прямокутника. Побудова кола ДЗ: Повторити правила
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням нуля, неможливістю ділення на нуль. Складання та розв’язування задач за поданими схемами. Задачі виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази. Учень повторив поняття - периметр прямокутника. Учень ознайомився з побудовою кола.
|
121 |
13.03 |
Дистанційно. Множення чисел 10 і 100. Множення іменованих чисел на натуральне число. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків ДЗ: с. 52,№ 381- розв,язати задачу, №382 - приклади
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням чисел 10 і 100, множенням іменованих чисел на натуральне число. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази |
122 |
14.03 |
Дистанційно. Множення та ділення на 10 і на 100. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків та задач, обернених до них. Вершини, ребра, грані куба. ДЗ: с. 54, №394 - задача, №395 - приклади
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням та ділення на 10 і на 100. Учень ознайомився з поняттями: вершини, ребра, грані куба. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків та задач, обернених до них виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
123 |
15.03 |
Дистанційно. Ділення на 10 з остачею. Порівняння дільника та остачі. Робота з діаграмою ДЗ: с. 55, № 404, 405 - виконати завдання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням на 10 з остачею. Порівняння дільника та остачі. Виконані роботи записує за зразком у робочий зошит. Учень ознайомився з робота з діаграмою. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини |
124 |
16.03 |
Дистанційно. Ділення на 10 з остачею. Ділення іменованих чисел. ДЗ: с. 57, № 413, 414, поділити числа на 10
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням на 10 з остачею, діленням іменованих чисел.
|
125 |
17.03 |
Дистанційно. Дослідження таблиць множення і ділення на 10. Ділення на 10 з остачею. Робота з діаграмою |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з дослідженням таблиць множення і ділення на 10, діленням на 10 з остачею, роботою з діаграмою. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. |
126 |
20.03 |
Дистанційно. Повторення та закріплення вивченого Дз: с. 58, №422 -збільшити числа у 10 разів, №423 - розв,язати задачу
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами) працював з повторенням та закріпленням вивченого матеріалу.
|
127 |
21.03 |
Дистанційно. Множення розрядних чисел на одноцифрове. Розв’язування задач на зведення до одиниці ДЗ: с. 61, № 441 - розв,язати задачу, № 442 - розв,язати рівняння |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням розрядних чисел на одноцифрове. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. Розв’язування задач на зведення до одиниці виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь.
|
128 |
22.03 |
Дистанційно. Ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач на три дії. ДЗ: с. 62, №449 -розв,язати задачу, №450 -приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням розрядних чисел на одноцифрове число, діленням іменованих чисел. Розв’язування задач на три дії виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
129 |
23.03 |
Дистанційно. Ділення числа на добуток (60 : 20, 800 : 40). Розв’язування задач на три дії. ДЗ: с. 63, №459 - розв,язати задачу, № 460 - приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням числа на добуток (60 : 20, 800 : 40). Розв’язування задач на три дії виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
130 |
24.03 |
Дистанційно. Повторення та закріплення вивченого |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) повторювали та закріплювали вивчене. |
131 |
03.04 |
Дистанційно. Множення суми на число. Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на зведення до одиниці. На 3 квітня: с. 65, №469 -розв,язати задачу, № 470 - обчислити
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням суми на числом, множенням двоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на зведення до одиниці виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
132 |
04.04 |
Дистанційно. Множення числа на суму. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Складання і розв’язування рівнянь. Ділення двоцифрових чисел способом розкладання дільника на множники. На 4 квітня: с.67, №482 - задача, № 483 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням числа на суму, множенням одноцифрового числа на двоцифрове, складанням і розв’язування рівнянь, діленням двоцифрових чисел способом розкладання дільника на множники. Опанування навчального матеріалу для учня - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини
|
133 |
05.04 |
Дистанційно. Множення одноцифрового числа на двоцифрове на основі застосування переставної властивості дії множення. Задачі на зведення до одиниці. На 5 квітня: с. 68, № 491 -задача, №492 - знайти значення виразів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням одноцифрового числа на двоцифрове на основі застосування переставної властивості дії множення. Задачі на зведення до одиниці виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
134 |
06.04 |
Дистанційно. Множення одноцифрового числа на двоцифрове (4-23). Розв’язування задач. Складання і розв’язування рівнянь На 6 квітня: с. 69, № 508 - розв,язати задачу, №509 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням одноцифрового числа на двоцифрове (4-23), складанням і розв’язуванням рівнянь. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. |
135 |
07.04 |
Дистанційно. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач На 7 квітня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився( з допомогою вчителя, АВ, мами) з множення одноцифрового числа на двоцифрове. Опанування навчального матеріалу для учня - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
136 |
10.04 |
Дистанційно. Множення і ділення в межах 1000, що зводиться до табличних випадків (70-6, 420 : 6). Розв’язування задач, рівнянь. На 10 квітня: с. 72,№ 529 - розв,язати задачу,№ 530 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням і ділення в межах 1000, що зводиться до табличних випадків (70-6, 420:6). Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Розв’язування задач, рівнянь виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
137 |
11.04 |
Дистанційно. Множення виду 230*3. Віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач На 11 квітня: с. 73, №537 - задача, № 538 - рівняння |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з множенням виду 230*3. Опанування навчального матеріалу для учня - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
138 |
12. 04 |
Дистанційно. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв’язування задач. Креслення кола На 12 квітня: Виконати індивідуальні завдання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень закріплював (з допомогою вчителя, АВ, мами) вивчених випадків множення і ділення. Учень ознайомився з кресленням кола. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). |
139 |
13.04 |
Дистанційно. Діагностична робота №7. Множення і ділення на одноцифрове число (комбінована). На 13 квітня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував (з допомогою вчителя, АВ, мами) Діагностичну роботу №7, користуючись калькулятором, таблицями множення або за зразком. Діагностична робота - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів з підручника, інтернет-матеріалів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
140 |
14.04 |
Дистанційно. Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого На 14 квітня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з аналізом діагностичної роботи. За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
141 |
17.04 |
Дистанційно. Ділення суми на число. Розв’язування задач. Порівняння задач На 17 квітня: с. 74, №546 - розв,язати задачу, №547 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням суми на число. Завдання виконує ( не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
142 |
18.04 |
Дистанційно. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48 : 4). Складання та розв’язування задач На 18 квітня: с.75, №555 - задача, № 556 - приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням двоцифрового числа на одноцифрове (48 : 4). Завдання виконує ( не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу).
|
143 |
19.04 |
Дистанційно. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (90 : 2), (72 : 3). Складання та розв’язування задач. Дії з іменованими числами На 19 квітня: с. 77, №563 - розв, язати задачу, № 564 - розв,язати приклади, розклавши ділене на зручні доданки |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (90 : 2), (72 : 3); складанням та розв’язуванням задач. Учень ознайомився з діями з іменованими числами. Завдання виконує ( не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу). |
144 |
20.04 |
Дистанційно. Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число способом розкладання на зручні доданки. Знаходження половини, третини, чверті від числа На 20 квітня: с. 77, №563 - розв, язати задачу, № 564 - розв,язати приклади, розклавши ділене на зручні доданки |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням двоцифрових чисел на одноцифрове число способом розкладання на зручні доданки, знаходженням половини, третини, чверті від числа. Опанування навчального матеріалу для учня - процес складний. Завдання виконує ( не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу). |
145 |
21.04 |
Дистанційно. Перевірка дії ділення множенням. Ділення виду 72 : 12, 120 : 15 На 21 квітня: с. 79, №591 - скласти задачу за виразом, № 592 - розв,язати приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з перевірка дії ділення множенням, діленням виду 72 : 12, 120 : 15. Опанування навчального матеріалу для учня - процес складний. Завдання виконує ( не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу). |
146 |
24.04 |
Дистанційно. Перевірка множення діленням. Розв’язування і порівняння задач. Задачі з буквенними даними та задачі на знаходження сторони прямокутника за периметром і другою стороною На 24 квітня: с.80, №600 - скласти і розв,язати рівняння, № 601 - розв,язати приклади
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з перевіркою множення діленням. Розв’язування і порівняння задач та задачі з буквенними даними та задачі на знаходження сторони прямокутника за периметром і другою стороною виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу).
|
147 |
25.04 |
Дистанційно. Ділення виду 360 : 2. Порівняння частин числа. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Складання та розв’язування задач На 25 квітня: с. 81, № 608 - розв,язати задачу, № 609 - розв,язати рівняння |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням виду 360 : 2, записував за зразком з екрану гаджета. Учень ознайомився з порівнянням частин числа. Складання та розв’язування задач виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь
|
148 |
26.04 |
Дистанційно. Закріплення вивченого матеріалу на множення та ділення. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Складання задач за поданим виразом На 26 квітня: с. 77, № 570 - порівняти частини чисел, № 571 - розв,язати приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень закріплював (з допомогою вчителя, АВ, мами) вивчений матеріал на множення та ділення. . Складання та розв’язування задач виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь |
149 |
27.04 |
Дистанційно. Позначення частин числа дробом. Ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження частини від числа На 27 квітня: с. 82, № 614 - розв,язати задачу, № 615 - обчислити, вивчити правило |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з тим, що частини числа позначаються дробом. Повторював ділення на двоцифрове число за зразком, «в стовпчик», з допомогою таблиць множення, калькулятора. Складання та розв’язування задач виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь |
150 |
28.04 |
Дистанційно. Знаходження частини від числа. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове способом випробовування На 28 квітня: с. 83, № 623 - задача, № 624 - приклади |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з знаходження частини від числа, діленням двоцифрового числа на двоцифрове способом випробовування, записував за зразком домашню роботу. Завдання виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. |
151 |
01.05 |
Дистанційно. Знаходження числа за його частиною. Порівняння дробів. На 1 травня: с. 84, № 632 - розв,язати задачу, № 633 - скласти рівності за зразком |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з знаходженням числа за його частиною. Учень ознайомився з порівнянням дробів. Розв’язування і порівняння задач та задачі на порівняння дробів виконує (не в повному обсязі – втомлюється, відволікається) за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу).
|
152 |
02.05 |
Дистанційно. Закріплення вивченого На 2 травня: Виконати індивідуальні завдання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень закріплює знання та виконує індивідуальні завдання (з допомогою вчителя, АВ, мами) |
153 |
03.05 |
Дистанційно. Ділення з остачею. Задачі на знаходження периметра прямокутників На 3 травня: с. 85, № 639 - розв,язати задачу, № 640 - виконати ділення з остачею |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням з остачею – учню потрібно вивчену тему повторювати кілька разів. Вирішував задачі на знаходження сторони прямокутника за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу).
|
154 |
04.05 |
Дистанційно. Ділення з остачею. Порівняння остачі та дільника. Доповнення задачі даними, яких не вистачає, та розв’язування На 4 травня: с. 85, № 639 - розв,язати задачу, № 640 - виконати ділення з остачею |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з діленням з остачею – учню потрібно вивчену тему повторювати кілька разів. Роботу виконує повільно за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу).
|
155 |
05.05 |
Дистанційно. Знаходження частини числа та числа за його частиною. Розв’язування задач На 5 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) зі знаходженням частини числа та числа за його частиною. Задачі виконує повільно за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора, таблиць множення. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). Результати записує у робочий зошит (домашню роботу). |
156 |
08.05 |
Дистанційно. Знаходження частини числа та числа за його частиною. Повторення вивченого На 8 травня: с. 87, № 657 - розв,язати старовинну задачу, № 658 - обчислити |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) зі знаходженням частини числа та числа за його частиною. Повторювали вивчене |
157 |
09.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого. Підготовка до діагностичної роботи На 9 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень працював з класом, повторювали вивчене з допомогою вчителя, АВ, мами) |
158 |
10.05 |
Дистанційно. Діагностична робота №8 На 10 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував Діагностичну роботу №8 (з допомогою вчителя, АВ, мами) користуючись калькулятором, таблицями множення або за зразком. Діагностична робота - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів з підручника, інтернет-матеріалів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
159 |
11.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням виду 423·2. На 11 травня: с. 89, № 666 - розв,язати задачу, № 667 - виконати множення письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював вивчений матеріал (з допомогою вчителя, АВ, мами). Ознайомився з письмовим множенням виду 423·2. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
160 |
12.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого. Письмове множення на одноцифрове число виду 54-8, 319-2. Розв’язування задач На 12 травня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з письмовим множенням на одноцифрове число виду 54-8, 319-2. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). |
161 |
15.05 |
Дистанційно. Повторення ділення з остачею. Ознайомлення з письмовим діленням на одно- цифрове число виду 824 : 2 На 15 травня: с. 91, №681 - розв,язати задачу, № 682 - виконати ділення письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з письмовим діленням на одно- цифрове число виду 824 : 2. Повторювали ділення з остачею. Розв’язування прикладів та задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). |
162 |
16.05 |
Дистанційно. Повторення ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Письмове ділення на одноцифрове число виду 658 : 2. На 16 травня: с. 92, № 690 - розв,язати задачу, № 691 - виконати ділення письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з двоцифрового числа на одноцифрове. Письмове ділення на одноцифрове число виду 658 : 2. Розв’язування прикладів та задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
163 |
17.05 |
Дистанційно. Повторення ділення двоцифрового числа на двоцифрове (методом випробовування). Ознайомлення із письмовим діленням виду 384 : 6. Розв’язування задач. 92-94 На 17 травня: с. 93, № 697 - розв,язати задачу, № 698 - виконати ділення письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з ділення двоцифрового числа на двоцифрове (методом випробовування). Ознайомлення із письмовим діленням виду 384 : 6. Розв’язування прикладів та задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). |
164 |
18.05 |
Дистанційно. Повторення знаходження частини від числа і числа за його частиною. Ознайомлення з письмовим діленням виду 952 : 4 На 18 травня: с. 95, № 705 - виконати ділення письмово, № 706 - розв,язати задачу
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з письмовим діленням виду 952 : 4. Розв’язування прикладів та задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
165 |
19.05 |
Дистанційно. Діагностична робота (підсумкова, тестова). На 19 травня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував (з допомогою вчителя, АВ, мами) Діагностичну роботу підсумкову тестову, користуючись калькулятором, таблицями множення або за зразком. Діагностична робота - процес складний. Робота над розвитком в учня операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів з підручника, інтернет-матеріалів, схем, таблиць множення, калькулятора, використання презентацій. Вчитель та АВ розбивають навчальний матеріал на невеликі частини, щоб забезпечувати можливість учневі працювати у властивому йому темпі діяльності та контролювати засвоєння кожної частини. Розв’язування задач виконує за зразком вчителя, АВ, мами за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення). (з допомогою вчителя, АВ, мами) |
166 |
22.05 |
Дистанційно. Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого за рік. На 22 травня: с. 95, № 708( задача 3), № 710 - виконати ділення письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень працював з класом. (з допомогою вчителя, АВ, мами). Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) з аналізом діагностичної роботи. За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
167 |
23.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого за рік. На 23 травня: с. 96,№ 711 - розв,язати задачу, № 712 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював вивчене за рік з класом (з допомогою вчителя, АВ, мами) За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
168 |
24.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого за рік На 24 травня: с. 97, №717 - розв,язати задачу, №718 - знайти значення виразу |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював вивчене за рік з класом (з допомогою вчителя, АВ, мами) За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
169 |
25.05 |
Дистанційно. Підсумковий урок за рік На 25 травня: с. 98, № 723 - розв,язати задачу, № 724 - обчислити письмово |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював вивчене за рік з класом (з допомогою вчителя, АВ, мами) За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
170 |
26.05 |
Дистанційно. Повторення вивченого. Вдосконалення навичок усних обчислень На 26 травня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень повторював вивчене за рік з класом (з допомогою вчителя, АВ, мами) За зразком записував у робочий зошит приклади та задачі. |
171 |
29.05 |
Дистанційно. Цікаві вправи та завдання На 29 травня: Виконати усні обчислення |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень працював з класом в міру своїх можливостей, виконував (з допомогою вчителя, АВ, мами) цікаві вправи та завдання. Усні обчислення виконувати не може. |
172 |
30.05 |
Дистанційно. Задачі винахідника-мудрика На 30 травня: Розв,язати задачку Мудрика |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень виконував задачі винахідника-мудрика (з допомогою вчителя, АВ, мами) за зразком |
173 |
31.05 |
Дистанційно. Підсумковий урок за рік На 31 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами) |