1
Календарне планування
МАТЕМАТИКА. 5 клас
(5 год на тиждень)
Модельна навчальна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Підручник: Математика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Істер. – Київ: Генеза, 2022.
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 08.02.2022 № 140).
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Компетентності |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Індивідуальний план навчання _________________________ |
|
I СЕМЕСТР |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти за інклюзивною формою навчання |
|
|||||
Тема 1. Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи (11 год) |
|
||||||
1. |
01.09 |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Учень/учениця: Відтворює послідовність чисел у межах мільйона |
Учениця: Відтворює послідовність чисел у межах тисячі |
|
2. |
04.09 |
Арифметичні дії з натуральними числами |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення у межах мільйона |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення у межах тисячі |
|
3. |
05.09 |
Поняття дробу. Порівняння дробів |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу |
Розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу, може записати дріб.
|
|
4. |
06.09 |
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
Застосовує шаблон знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
|
5. |
07.09 |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; |
|
6. |
08.09 |
Числові та буквені вирази. Рівняння |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння |
Застосовує шаблон розв’язання найпростіших рівнянь |
|
7. |
11.09 |
Геометричні фігури на площині |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками: прямокутник чи квадрат; будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса; знаходить периметр та площу прямокутника (квадрата) |
|
8. |
12.09 |
Геометричні фігури на площині. Самостійна робота 1.1 |
1 |
АДАПТОВАНА самостійна робота |
|
||
9. |
13.09 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
Розв’язує типові задачі на дві дії. |
|
10 |
14.09 |
Тематична контрольна робота № 1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
АДАПТОВАНА контрольна робота |
|
11 |
15.09 |
Аналіз контрольної роботи № 1. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
Розв’язує типові задачі на дві дії. |
|
Тема. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
|
|
|||||
Тема 2. Натуральні числа. Порівняння чисел (13 год) |
|
|
|||||
12. |
18.09 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади натуральних чисел Розрізняє: цифри і числа
Читає і записує: натуральні числа в межах мільярда |
Наводить приклади натуральних чисел Розрізняє: цифри і числа Читає і записує: натуральні числа в межах тисяч
|
|
13. |
19.09 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
|
|
14. |
20.09 |
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел Пояснює правила порівняння |
Здійснює порівняння натуральних чисел |
|
15. |
21.09 |
Округлення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила округлення натуральних чисел Розв’язує вправи, що передбачають округлення натуральних чисел |
Тема: Числові нерівності
Здійснює порівняння натуральних чисел |
|
16. |
22.09 |
Округлення натуральних чисел Самостійна робота 2.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
Тема: АДАПТОВАНА самост. робота. Наводить приклади натуральних чисел Розрізняє: цифри і числа Читає і записує: натуральні числа в межах тисяч. Здійснює порівняння натуральних чисел |
|
17. |
25.09 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила додавання Застосовує прийоми раціональних обчислень |
Тема: Додавання натуральних чисел.
Застосовує правила додавання |
|
18. |
26.09 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
|
|
19 |
27.09 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила віднімання застосовує прийоми раціональних обчислень |
Тема: Віднімання натуральних чисел.
Застосовує правила віднімання |
|
20 |
28.09 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила віднімання застосовує прийоми раціональних обчислень |
|
|
21 |
29.09 |
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота 2.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами |
Тема: АДАПТОВАНА самост. робота
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами |
|
22. |
02.10 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами |
|
23. |
03.10 |
Тематична контрольна робота № 2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
АДАПТОВАНА контрольна робота |
|
24. |
04.10 |
Аналіз контрольної роботи № 2. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами |
|
Тема 3. Множення і ділення натуральних чисел (13 годин) |
|
|
|||||
25 |
05.10 |
Множення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Пояснює правила множення |
Пояснює правила множення |
|
26 |
06.10 |
Множення натуральних чисел |
1 |
|
|
||
27 |
09.10 |
Властивості множення |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Застосовує прийоми раціональних обчислень, формулює властивості множення |
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел
Пояснює правила множення |
|
28 |
10.10 |
Властивості множення |
1 |
|
|
||
29 |
11.10 |
Властивості множення Розв’язування вправ. Самостійна робота 3.1 |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує прийоми раціональних обчислень, формулює властивості множення |
Пояснює правила множення |
|
30 |
12.10 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя;
|
Пояснює, що таке: степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа |
Розуміє і розрізняє квадрат числа та куб числа |
|
31 |
13.10 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
|
|
||
32 |
16.10 |
Ділення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; |
Пояснює правила ділення |
Застосовує правила ділення, діє за шаблоном |
|
33 |
17.10 |
Ділення натуральних чисел |
1 |
|
|
||
34 |
18.10 |
Ділення з остачею |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила виконання ділення з остачею |
Тема: Ділення натуральних чисел
Застосовує правила ділення, діє за шаблоном |
|
35 |
19.10 |
Самостійна робота 3.2 Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 3 |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею |
АДАПТОВАНА самостійна робота
Застосовує правила ділення, діє за шаблоном |
|
36 |
20.10 |
Тематична контрольна робота № 3 |
1 |
математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею |
АДАПТОВАНА контрольна робота
|
|
37 |
30.10 |
Аналіз контрольної роботи № 3. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею |
Розв’язує прості вправи, що передбачають виконання будь-яких двох з чотирьох арифметичних дій з натуральними числами |
|
Тема 4. Вирази. Рівняння (14 годин) |
|
|
|||||
38 |
31.10 |
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення значень числових і буквених виразів |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення значень числових виразів |
|
39 |
01.11 |
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
|
|
||
40 |
02.11 |
Рівняння |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій. Пояснює, що таке розв’язати рівняння |
АДАПТОВАНА самостійна робота |
|
41 |
03.11 |
Рівняння |
1 |
Застосовує шаблон розв’язання найпростіших рівнянь |
|
||
42 |
06.11 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 4.1 |
1 |
|
|
||
43 |
07.11 |
Текстові задачі на рух |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує текстові задачі на рух |
|
|
44 |
08.11 |
Текстові задачі на рух |
|
Розв’язує текстові задачі на рух |
|
||
45 |
09.11 |
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує задачі на роботу та пов’язані з купівлею – продажом арифметичним способом |
Розв’язує задачі на роботу та пов’язані з купівлею – продажом ( із застосуванням наочності) |
|
46 |
10.11 |
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
|
|
||
47 |
13.11 |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами |
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами |
|
48 |
14.11 |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
|
|
||
49 |
15.11 |
Самостійна робота 4.2 Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 4 |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами; розв’язує задачі |
АДАПТОВАНА самостійна робота
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами
|
|
50 |
16.11 |
Тематична контрольна робота № 4 |
1 |
АДАПТОВАНА контрольна робота |
|
||
51 |
17.11 |
Аналіз контрольної роботи № 4. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами; розв’язує задачі |
Використовує правила арифметичних дій з натуральними числами; розв’язує прості типові задачі |
|
Тема 5. Геометричні фігури і величини (18 год). |
|
|
|||||
52. |
20.11 |
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке відрізок. Знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними. Вимірює та обчислює довжину відрізка. Зображує відрізок даної довжини |
Розпізнає відрізок. Знає одиниці вимірювання довжини Відрізка. Вимірює довжину відрізка. Зображує відрізок даної довжини |
|
53 |
21.11 |
Промінь, пряма. Координатний промінь |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке пряма, промінь Пояснює, що таке промінь, координатний промінь |
Тема: Промінь, пряма.
Розпізнає пряму, промінь
|
|
54 |
22.11 |
Координатний промінь. Шкала |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке координатний промінь, шкала Зображує натуральні числа на координатному промені |
Тема: Промінь, пряма.
Розпізнає пряму, промінь. Зображує на площині
|
|
55 |
23.11 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Вимірює та обчислює довжину відрізка, зображує відрізок даної довжини, натуральні числа на координатному промені |
Тема: Шкала. Координатний промінь
Зображає натуральні числа на координатному промені |
|
56 |
24.11 |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знаходить на малюнках стовпчасті діаграми. Розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм |
Знаходить на малюнках стовпчасті діаграми. |
|
57 |
27.11 |
Кут. Види кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке кут. Класифікує кути за їхньою градусною мірою. Зображує кут даної градусної міри |
Знає одиниці вимірювання величини кута. |
|
58 |
28.11 |
Величина кута. Вимірювання кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання величини кута. Вимірює та обчислює градусну міру кута |
Знає одиниці вимірювання величини кута. |
|
59. |
29.11 |
Величина кута. Побудова кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знаходить на малюнках кут даної градусної міри |
Знає одиниці вимірювання величини кута. |
|
60 |
30.11 |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке трикутник Класифікує трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін Знає одиниці вимірювання величини кута. |
Знає, що таке трикутник тазнає його види Знає одиниці вимірювання величини кута. |
|
61 |
01.12 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Зображує кут даної градусної міри. Вимірює та обчислює градусну міру кута. Вимірює та обчислює периметр трикутника |
АДАПТОВАНА самостійна робота Вимірює та обчислює периметр трикутника |
|
62 |
04.12 |
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке прямокутник, квадрат. Вимірює та обчислює периметр прямокутника. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата |
Пояснює, що таке прямокутник, квадрат. Вимірює та обчислює периметр прямокутника. |
|
63 |
05.12 |
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке рівні фігури |
Розуміє, що таке рівні фігури |
|
64 |
06.12 |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення площі прямокутника і квадрата |
Розв’язує вправи на обчислення площі прямокутника або квадрата |
|
65 |
07.12 |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
|
|
||
66 |
08.12 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.3 |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата, площі прямокутника і квадрата |
АДАПТОВАНА самостійна робота Розв’язує вправи на обчислення площі прямокутника або квадрата
АДАПТОВАНА контрольна робота
|
|
67 |
11.12 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 5 |
1 |
|
|||
68 |
12.12 |
Тематична контрольна робота № 5 |
1 |
|
|||
69 |
13.12 |
Аналіз контрольної роботи № 5. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата, площі прямокутника і квадрата |
Розв’язує вправи на обчислення площі прямокутника або квадрата |
|
Тема 6. Розвʼязування комбінаторних задач. (7 год) |
|
|
|||||
70 |
14.12 |
Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Обирає числові дані, необхідні та достатні для відповіді на запитання задачі |
Сприймає числові дані, необхідні та достатні для відповіді на запитання задачі |
|
71 |
15.12 |
Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
|
|||
72 |
18.12 |
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати ( проєктна діяльність) |
Записує умову задачі |
|
73 |
19.12 |
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
1 |
Зарисовує умову задачі |
|
||
74 |
20.12 |
Логічні задачі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Створює допоміжну модель задачі різними способами |
Тема. Прості комбінаторні задачі
Розуміє зміст задачі, розв’язує типові задачі |
|
75 |
21.12 |
Логічні задачі |
1 |
|
|
||
76 |
22.12 |
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
Розуміє зміст задачі, розв’язує типові задачі |
|
Календарне планування
МАТЕМАТИКА. 5 клас
(ІІ семестр — 5 год на тиждень)
Модельна навчальна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Підручник: Математика : підруч. для 5-го кл. ЗЗСО / Олександр Істер. – Київ: Генеза, 2022.Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 08.02.2022 № 140).
№ |
Дата |
Тема уроку |
Компетентності |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Індивідуальний план навчання ___________________ |
Тема 6. Подільність натуральних чисел (15 год) |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти за інклюзивною формою навчання |
||||
77 |
15.01 |
Дільники та кратні натурального числа |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Учень/учениця: Розрізняє дільники і кратні натурального числа Формулює означення понять: дільник, кратне |
Розрізняє дільники і кратні натурального числа Формулює означення понять: дільник, кратне |
78 |
16.01 |
Дільники та кратні натурального числа |
|||
79 |
17.01 |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розуміє зміст терміну «ознака» Наводить приклади чисел, що діляться націло на 2, 5, 10. Формулює означення понять ознаки подільності на 2, 5, 10. Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності чисел на 2, 5, 10 |
Наводить приклади чисел, що діляться націло на 2, 5, 10. Формулює означення понять ознаки подільності на 2, 5, 10. |
80 |
18.01 |
Ознаки подільності на 9 і 3 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади чисел, що діляться націло на 3, 9. Формулює означення понять ознаки подільності на 3, 9. Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності чисел на 3, 9 |
Наводить приклади чисел, що діляться націло на 3, 9. Формулює означення понять ознаки подільності на 3, 9. |
81 |
19.01 |
Прості та складені числа |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розрізняє прості і складені числа. Наводить приклади простих і складених чисел. Формулює означення понять просте число, складене число. |
Розрізняє прості і складені числа. Користується таблицею простих чисел |
82 |
22.01. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 6.1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності |
Адаптована с/р |
83 |
23.01 |
Розкладання чисел на прості множники |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі |
За допомогою таблиці множення розкладає дво- трицифрові числа на множники |
84 |
24.01 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює означення понять спільний дільник, взаємно прості числа. Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста |
Закріплення навиків розкладання числа на множники |
85 |
25.01 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
||
86 |
26.01 |
Найменше спільне кратне |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста |
Закріплення навиків розкладання числа на множники |
87 |
29.01 |
Найменше спільне кратне |
|
||
88 |
30.01 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 6.2 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності, розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі, знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах ста |
АДАПТОВАНА с/р |
89 |
31.01 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 6 |
|
||
90 |
01.02 |
Тематична контрольна робота № 6 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності, розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі, знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах ста |
АДАПТОВАНА к/р |
91 |
02.02 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
||
Тема. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ |
|
||||
Тема 7. Звичайні дроби (22 годин) |
|
||||
92 |
05.02 |
Звичайні дроби |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади звичайних дробів. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби |
Наводить приклади звичайних дробів. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби |
93 |
06.02 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
Розв’язує прості типові вправи, що передбачають знаходження дробу від числа і числа за його дробом, використовуючи зразок розв’язування |
94 |
07.02 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|||
95 |
08.02 |
Дріб як частка двох натуральних чисел |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Пояснює, що таке звичайний дріб як частка двох натуральних чисел |
Розв’язує прості типові вправи, використовуючи зразок розв’язування |
96 |
09.02 |
Текстові задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
Розв’язує прості типові вправи, використовуючи зразок розв’язування |
97 |
12.02 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||
98 |
13.02 |
Правильні і неправильні дроби |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює означення: правильного і неправильного дробу. Розрізняє: правильні і неправильні дроби |
Розрізняє: правильні і неправильні дроби |
99 |
14.02 |
Правильні і неправильні дроби |
|
||
100 |
15.02 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 7.1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа і числа за його дробом, порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
Розв’язує прості типові вправи, використовуючи зразок розв’язування АДАПТОВАНА с/р |
101 |
16.02 |
Мішані числа |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке мішане число. Читає і записує мішані числа. Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число |
Пояснює, що таке мішане число. Читає і записує мішані числа. |
102 |
19.02 |
Мішані числа |
|||
103 |
20.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
104 |
21.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
105 |
22.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|||
106 |
23.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання та віднімання звичайних мішаних чисел |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками і мішані числа |
107 |
26.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|||
108 |
27.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання та віднімання звичайних мішаних чисел |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
109 |
28.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|||
110 |
29.02 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 7.2 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число, додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками, мішаних чисел |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками АДАПТОВАНА с/р |
111 |
01.03 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 7 |
|||
112 |
04.03 |
Тематична контрольна робота № 7 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число, додавання та віднімання звичайних дробів |
АДАПТОВАНА к/р |
113 |
05.03 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування вправ |
|
||
Тема 8. Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів (16 годин) |
|
||||
114 |
06.03 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробі |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади десяткових дробів. Розрізняє десяткові дроби. Читає і записує десяткові дроби |
Наводить приклади десяткових дробів. Розрізняє десяткові дроби. Читає і записує десяткові дроби |
115 |
07.03 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|||
116 |
08.03 |
Порівняння десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів |
Розрізняє десяткові дроби. Читає і записує десяткові дроби, порівнює дроби |
117 |
11.03 |
Порівняння десяткових дробів |
|||
118 |
12.03 |
Порівняння десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів |
Читає і записує десяткові дроби, порівнює дроби |
119 |
13.03 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 8.1 |
|
||
120 |
14.03 |
Округлення десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів |
Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів
|
121 |
15.03 |
Округлення десяткових дробів |
|||
122 |
18.03 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів |
Знає правила додавання і віднімання десяткових дробів. АДАПТОВАНА с/р |
123 |
19.03 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|||
124 |
20.03 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 8.2 |
|||
125 |
21.03 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів |
Розв’язує типові прості вправи, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів |
126 |
22.03 |
Тематична контрольна робота № 8
|
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
АДАПТОВАНА к/р |
127 |
01.04 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
||
Тема 9. Множення та ділення десяткових дробів (24 годин) |
|
||||
128 |
02.04 |
Множення десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
Виконує множення десяткового дробу на число, використовуючи таблицю множення |
129 |
03.04 |
Множення десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
Виконує множення десяткового дробу на число, використовуючи таблицю множення |
130 |
04.04 |
Множення десяткових дробів |
|
||
131 |
05.04 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює основні властивості множення десяткових дробів. Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
Виконує множення десяткового дробу на десятковий дріб, використовуючи таблицю множення |
132 |
08.04 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
||
133 |
09.04 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
Виконує множення десяткового дробу на десятковий дріб, використовуючи таблицю множення |
134 |
10.04 |
Окремі випадки множення десяткових дробів |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Формулює та застосовує основні властивості множення десяткових дробів |
Виконує множення десяткового дробу на десятковий дріб, використовуючи таблицю множення |
135 |
11.04 |
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
||
136 |
12.04 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 9.1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
АДАПТОВАНА с/р |
137 |
15.04 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на натуральне число |
Виконує ділення десяткових дробів на натуральне число |
138 |
16.04 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
||
139 |
17.04 |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Формулює та застосовує основні властивості ділення десяткових дробів |
Виконує ділення десяткових дробів на натуральне число |
140 |
18.04 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на натуральне число |
Виконує ділення десяткових дробів на натуральне число |
141 |
19.05 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
||
142 |
22.04 |
Ділення на десятковий дріб |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
Виконує ділення десяткових дробів на натуральне число |
143 |
23.04 |
Ділення на десятковий дріб |
|
||
144 |
24.04 |
Ділення на десятковий дріб |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
Виконує ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
145 |
25.04 |
Ділення на десятковий дріб |
|
||
146 |
26.04 |
Ділення на десятковий дріб |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
Виконує ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
147 |
29.04 |
Ділення на десятковий дріб |
|
||
148 |
30.04 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 9.2 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення та ділення десяткових дробів, застосовує прийоми раціональних обчислень |
Виконує ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
149 |
01.05 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 9 |
АДАПТОВАНА с/р |
||
150 |
02.05
|
Тематична контрольна робота № 9 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність
|
Розв’язує вправи, що передбачають множення та ділення десяткових дробів, застосовує прийоми раціональних обчислень |
Розв’язує вправи, що передбачають множення та ділення десяткових дробів, використовує зразки розв’язування. АДАПТОВАНА к/р |
151 |
06.05 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування вправ |
|||
Тема 10. Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами та десятковими дробами (14 годин) |
|||||
152 |
07.05 |
Середнє арифметичне |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає, розуміє та застосовує правила знаходження середнього арифметичного. Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел |
Знає, розуміє та застосовує правила знаходження середнього арифметичного. |
153 |
08.05 |
Середнє значення величини |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього значення величини |
Знає, розуміє та застосовує правила знаходження середнього арифметичного. |
154 |
09.05 |
Середнє значення величини |
|||
155 |
10.05 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 10.1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
АДАПТОВАНА с/р |
156 |
13.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. |
157 |
14.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
||
158 |
15.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. |
159 |
16.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
||
160 |
17.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
АДАПТОВАНА с/р |
161 |
20.05 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота 10.2 |
|
||
162 |
21.05 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 10 |
|
||
163 |
22.05 |
Тематична контрольна робота № 10 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами |
АДАПТОВАНА к/р |
164 |
23.05 |
Аналіз контрольної роботи № 10. Розв’язування вправ |
|
||
Тема 11. Повторення та систематизація вивченого матеріалу (23 год) |
|
||||
165 |
24.05 |
Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Відтворює послідовність чисел у межах мільйона. Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення натуральних чисел. |
Відтворює послідовність чисел у межах тисячі. Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення натуральних чисел. |
166 |
27.05 |
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння Розв’язує: текстові задачі на рух; на роботу та пов’язані з купівлею – продажом арифметичним способом |
Виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази. Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння |
167 |
28.05 |
Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь .Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке відрізок, пряма, промінь, координатний промінь кут; трикутник; прямокутник. Класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін. Зображує координатний промінь, кут даної градусної міри; знає одиниці вимірювання. Вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута; периметр трикутника, прямокутника, квадрата. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра трикутника, прямокутника і квадрата |
Пояснює, що таке відрізок, пряма, промінь, координатний промінь кут; трикутник; прямокутник. Зображує координатний промінь, кут даної градусної міри; знає одиниці вимірювання. Вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута; периметр трикутника, прямокутника, квадрата. |
168 |
29.05 |
Звичайні дроби |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади звичайних дробів. Розрізняє: звичайні дроби; правильні і неправильні дроби. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби. Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число, додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками, мішаних чисел |
Розрізняє: звичайні дроби; правильні і неправильні дроби. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби. Розв’язує вправи, що передбачають: додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками, мішаних чисел за зразками розв’язування. |
169 |
30.05 |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
Розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб за шаблонами |
170 |
31.05 |
Підсумкова контрольна робота №11 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування вправ та задач |
АДАПТОВАНА к/р |
171 |
03.06 |
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
||
172 |
04.06 |
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множники |
173 |
05.06
|
Знаходження НСД і НСК кількох чисел в межах тисячі |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах тисячі |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множники |
174 |
06.06 |
Розв’язування текстових задач |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множники |
Розв’язує типові вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множники |
175 |
07.06 |
Підсумковий урок |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множники |
Розв’язує типові вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, менших за тисячу, на прості множнники |