6 клас (другий рік навчання) 15 уроків
1 семестр (2 години)
№ |
Дата
Корек ція |
Кіл-ть год.
Корек ція |
Тема |
Мовленнєва діяльність |
Мовний інвентар |
Соціокультур на компетенція Загально навчальна компетенція |
При мітка |
||||||||
Усна взаємодія |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Писемне продуктування |
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
|
|
|||||||
1 |
|
1 |
Бесіда – Das neue Schul jahr und die Neuen Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
впр. 1 (с. 8). |
впр. 2, 3 (с. 2) |
Впр. 2 (с. 8) |
Питальні речення Порядкові числівники
(повторен ня 5 класу ). Повторення роду, артиклів та форму дієслів |
Усі звуки німецької мови. Довгі й короткі голосні. Приглушення приголосних у кінці складу і слова. Наголос у словах.
Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону- Фразовий наголос. Поділ речень на смислові групи. |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
|
||||
|
|||||||||||||||
2 |
|
1 |
Бесіда за допомогою малюнків (повто рення) Яким було літо? Мій розклад (бесіда за темою) |
Впр. 3 (с. 14) Впр. 1 (с. 12) Впр. 3 (с. 16) |
Впр. 1 (с. 15) |
Діагностична контроль на робота
|
Активізація лексики Впр. 2 (с. 13) Впр. 1, 2, 3 (с. 17).
|
Prӓteritum дієслів sein та haben Сполучники denn, oder, aber |
|
||||||
|
|
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
3 |
|
1 |
Діалогічне мовлен. з теми Впр. 1 (с. 29)
Читання для задоволення С.31, 34 |
Впр. 7 (с. 31) |
Повторення ЛО |
|
|
|
|
|
|||||
Підсумкова комплексна робота з теми |
|
||||||||||||||
4 |
|
1 |
«Мій вільний час» робота в парах
|
Впр. 2-3 (с. 44) |
|
Впр. 4 (с. 45).
|
Впр. 7(с. 46) |
|
Наголос у словах.
Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону- Фразовий наголос. Поділ речень на смислові |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; Правила ввічливості.
— уважно стежити за презентованою інформацією; - сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостережен ня, здогадки, запам’ятовування тощо). |
|
||||
|
|||||||||||||||
5 |
|
1 |
Мій розпорядок дня – бесіда за темою |
Впр. 1 (47) |
|
Впр. 2-3 (с. 48).
|
Впр. 6 (с. 49) |
Повторення дієслова mӧchten. |
|
||||||
6 |
|
1 |
Im Karneval - бесіда Монологічне висловлювання учнів Впр. 1-2 (с. 59) в. 1. С. 67
Читання для задоволення |
|
впр. 6 (с. 61) |
Словниковий диктант Повторення ЛО |
Вказівний займенник dieser |
|
|
|
|||||
7 |
|
1 |
Підсумкова комплексна робота з теми |
|
|||||||||||
8 |
|
1 |
Пори року. Бесіда за темою. |
Робота з текстом
|
c/ 74 – в. 6 |
|
Нові ЛО
|
dativprӓpositionen – mit, nach, aus, zu, von, bei, auser, seit, entgegen |
Наголос у словах.
Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону- Фразовий наголос. Поділ речень на смислові |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
|
|
||||
9 |
|
1 |
Бесіда за темою Der Winter - Бесіда Монологічне мовлення учнів про пори року |
Читання Переклад діалогу Впр. 2-3 (с. 88-89) |
|
Словниковий диктант |
Перевірка ЛО |
|
|
|
|
||||
10 |
|
1 |
Повторення лексико-граматичного матеріалу
Читання для задоволення |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Підсумкова комплексна робота з теми |
|
||||||||||||||
11 |
|
1 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
12 |
|
1 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
13 |
|
1 |
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|||
14 |
|
1 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
|
1 |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення граматичного матеріалу за 1 семестр Узагальнююче повторення лексичного матеріалу за 1 семестр |
||||||||||||
|
|||||||||||||||