5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

календарно-тематичний план з німецької мови для учнів індивідуальної форми навчання (6 кл. 1 семестр, друга іноземна мова)

Про матеріал
Календарно-тематичний план з німецької мови для 6 кл. (1 семестр, як друга іноземна мова)
Перегляд файлу

6  клас  (другий рік навчання)  15 уроків

 1 семестр (2 години)

 

Дата

 

 

 

Корек

ція

Кіл-ть год.

 

  Корек

ція

Тема

Мовленнєва  діяльність

Мовний інвентар

Соціокультур

на компетенція

Загально навчальна компетенція

При

мітка

Усна взаємодія

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Писемне продуктування

Лексика

Граматика

Фонетика

 

 

1

 

1

Шкільне життя

Бесіда – Das  neue Schul

jahr und die Neuen

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

впр. 1 (с. 8).

 впр. 2, 3 (с. 2)

Впр. 2 (с. 8)

Питальні речення Порядкові числівники

 

(повторен

ня  5 класу )

Повторення роду, артиклів та форму дієслів

Усі звуки німецької мови.

Довгі й короткі голосні.

Приглушення приголосних у кінці складу і слова.

Наголос у словах.

Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону-
кальних реченнях.
Інтонація у питальних реченнях з питальним словом і без нього.

Фразовий наголос.

Поділ речень на смислові групи.

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати  мову, що вивчається;
— сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо).

 

 

2

 

1

Бесіда за допомогою малюнків (повто

рення)

Яким було літо?

Мій розклад (бесіда за темою)

Впр. 3 (с. 14)

Впр. 1 (с. 12)

Впр. 3 (с. 16)

Впр. 1 (с. 15)

Діагностична контроль

на робота

 

Активізація лексики

Впр. 2 (с. 13)

Впр. 1, 2, 3 (с. 17).

 

Prӓteritum дієслів sein та haben

Сполучники denn, oder, aber

 

 

 

 

3

 

1

Діалогічне мовлен. з теми

Впр. 1 (с. 29)

 

Читання для задоволення

С.31, 34

Впр. 7 (с. 31)

Повторення ЛО

 

 

 

 

 

Підсумкова  комплексна робота з теми

 

4

 

1

Відпочинок і дозвілля

«Мій вільний час» робота в парах

 

Впр. 2-3 (с. 44)

 

Впр. 4 (с. 45).

 

Впр. 7(с. 46)

 

Наголос у словах.

Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону-
кальних реченнях.
Інтонація у питальних реченнях з питальним словом і без нього.

Фразовий наголос.

Поділ речень на смислові

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.

Правила ввічливості.

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати  мову, що вивчається;

- сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостережен

ня, здогадки, запам’ятовування тощо).

 

 

5

 

1

Мій розпорядок дня – бесіда за темою

Впр. 1 (47)

 

Впр. 2-3 (с. 48).

 

Впр. 6 (с. 49)

Повторення дієслова mӧchten.

 

6

 

1

Im Karneval - бесіда

Монологічне висловлювання учнів

Впр. 1-2 (с. 59)

в. 1. С. 67

 

Читання для задоволення

 

 впр. 6 (с. 61)

Словниковий диктант

Повторення ЛО

Вказівний займенник dieser

 

 

 

7

 

1

Підсумкова комплексна робота  з теми

 

8

 

1

Природа

Пори року. Бесіда за темою.

Робота з текстом

 

c/ 74 – в. 6

 

Нові ЛО

 

dativprӓpositionen – mit, nach, aus, zu, von, bei, auser, seit, entgegen

Наголос у словах.

Інтонація у стверджувальних, заперечних і спону-
кальних реченнях.
Інтонація у питальних реченнях з питальним словом і без нього.

Фразовий наголос.

Поділ речень на смислові

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати  мову, що вивчається;
— сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо).

 

 

9

 

1

Бесіда за темою

Der Winter - Бесіда

Монологічне мовлення учнів про пори року

Читання

Переклад діалогу

Впр. 2-3 (с. 88-89)

 

Словниковий диктант

Перевірка ЛО

 

 

 

 

10

 

1

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

Читання для задоволення

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова комплексна робота  з теми

 

11

 

1

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

1

 

 

Контроль

аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

13

 

1

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

14

 

1

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

1

Аналіз контрольних робіт.  Узагальнююче повторення граматичного матеріалу за 1 семестр

Узагальнююче повторення лексичного матеріалу за 1 семестр

 

 

 

docx
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку