26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Календарно-тематичний план з української літератури на 2019 – 2020 навчальний рік для 7 класу

Про матеріал
Розроблено за програмою: Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар. КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році». Розроблено за підручником «Українська література», 7 клас (автор Коваленко Л. Т.- К. «Освіта», 2015). Кількість годин – 70 годин на рік (І семестр 2 години на тиждень, ІІ семестр 2 години на тиждень)
Перегляд файлу

 

 

Іванівська загальноосвітня школа І-ІІ ступеня

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора школи з НВР           Директор школи

____________ Іванова І. В.    _________________ Косенко І. М.

«______» _______________ 2019 р.   «______» _______________ 2019 р.

____________ Іванова І. В.    _________________ Косенко І. М.

«______» _______________ 2020 р.   «______» _______________ 2020 р.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                     

Календарно-тематичний план

з української літератури на 2019 – 2020

навчальний рік  для  7 класу

 

Розглянуто на засіданні методичного обєднання.

Протокол №__ від «_____» _____________ 2019 р.

 

 

 

 

 

Учитель:

Іванова Іванна

Іванівна

 

 

 

 

 

 

Розроблено   за   програмою:   Українська   література. 5-9 класи.   Програма  для загальноосвітніх навчальних закладів з українською   мовою   навчання. − К.:  Видавничий   дім  «Освіта», 2013 зі змінами,   затвердженими    наказом   МОН   України     від   07.06.2017    №804.

Автори: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар.

КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».

 

Розроблено за підручником «Українська  література», 7 клас (автор Коваленко Л. Т.- К. «Освіта», 2015).

 

Кількість годин – 70 годин на рік (І семестр 2 години на тиждень, ІІ семестр 2 години на тиждень)

 

Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи

у формі:

  • контрольного класного твору;
  •    виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

 

1

2

3

 

1

2

Уроки розвитку мовлення*

(РМ)

2

(у+п)

2

(у+п)

Уроки позакласного читання

(ПЧ)

2

2

Література рідного краю

(ЛРК)

2

2

Виразне читання

1

1

Перевірка зошитів

4

5

 

І СЕМЕСТР

К-ть год

Дата

Тема уроку

Д/з,

 

Прим.

1

1

 

Тема №1. Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.

 

 

2

1

 

Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Народна пісня „Ой на горі та женці жнуть”. ТЛ. Суспільно-побутові пісні.

 

 

3

1

 

Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень.  „Стоїть явір над водою”, „Гомін, гомін по діброві”, „Ой у степу криниченька”.

 

 

4

1

 

Коломийки. „Дозвілля молоді”, „Жартівливі коломийки” – „перли розсипаного намиста”. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ. Коломийки.

 

 

5

1

 

РМ №1. Усний твір-опис за картиною невідомого художника „Козак Мамай”.

 

 

6

1

 

ЛРК №1. Осмислення минулого у творах В.Рутківського „Після битви під Берестечком", В.Друзяки „Козаки, де ваша слава?", Б.Мозолевського „Байда Вишневецький".

 

 

7

1

 

ПЧ №1. С. Васильченко. „Приблуда”.

 

 

8

1

 

Контрольна робота №1  за темою „Вступ. Із пісенних скарбів” (розлогі відповіді на питання –п.).

 

 

9

1

 

Тема № 2. Про минулі часи. Творчість І.Франка, Т. Шевченка. Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. „Захар Беркут”. Історична основа повісті. ТЛ. Історична повість.

 

 

10

1

 

Урок виразного читання №1. Виразне читання напам’ять уривку з повісті І.Франка „Захар Беркут”.

 

 

11

1

 

І.Франко. „Захар Беркут”. Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників.

 

 

12

1

 

І.Франко. „Захар Беркут”. Патріотична ідея  (головна думка) у творі.

 

 

13

1

 

І.Франко. „Захар Беркут”. Характеристика образів Максима, Мирослави, Тугара Вовка.

 

 

14

1

 

І.Франко. „Захар Беркут”. Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута.

 

 

15

1

 

Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. „Мені тринадцятий минало…”. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому складному світі.

 

 

16

1

 

Т. Шевченко. „Тополя”. Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ. Балада, метаморфози.

 

 

17

1

 

Т. Шевченко. „Як умру, то поховайте…” – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Ідея єднання з рідною землею. ТЛ. Ідея.

 

 

18

1

 

РМ №2. Робота над складанням складного плану до твору (практично).

 

 

19

1

 

Контрольна робота №2. Контрольний класний твір-роздум за творчістю І.Франка, Т.Шевченка. («Патріотизм, повага до батьків, вірність у дружбі й коханні – загальнолюдські морально-етичні цінності (за повістю І.Франка «Захар Беркут»), «Почуття вірності ідеї, батьківщині, любові, принципам у творах Т.Шевченка».

 

 

20

1

 

Тема №3. Про минулі часи. Творчість А. Чайковського, М. Стельмаха. Андрій Чайковський. „За сестрою”. Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. ТЛ. Героїко-романтична повість, романтичний герой, композиція.

 

 

21

1

 

А. Чайковський „За сестрою”. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.

 

 

22

1

 

А. Чайковський. „За сестрою”. Геройство і лицарська відвага Павлуся.

 

 

23

1

 

А. Чайковський. „За сестрою”. Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.

 

 

24

1

 

ПЧ №2. А. Кащенко. „Над Кодацьким порогом”.

 

 

25

1

 

Михайло Стельмах. Коротко про митця. „Гуси-лебеді летять…” – автобіографічна повість про дитинство. ТЛ. Автобіографічний твір.

 

 

26

1

 

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).

 

 

27

1

 

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Звичаї, традиції українців у творі.

 

 

28

1

 

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ гусей-лебедів. Інші образи твору.

 

 

29

1

 

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.

 

 

30

1

 

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Виховання любові до батьків, пошани до старших, любові до природи і світу.

 

 

31

1

 

Контрольна робота №3 за темою «Про минулі часи. Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха» (тестові завдання).

 

 

32

1

 

ЛРК №2. Відлуння сивої прадавнини у вірші Д. Шупти „Стовпи Голуня"; утвердження спадкоємності поколінь у вірші О.Олійникова „Повертайтеся, хлопці".

 

 

ІІ СЕМЕСТР

33

1

 

Тема №4. Ти знаєш, що ти – людина… Григір Тютюнник. „Климко”. Цікавий епізод з дитинства письменника. Автобіографічна основа твору.

 

 

34

1

 

Григір Тютюнник. „Климко”. Тема воєнного лихоліття в повісті.

 

 

35

1

 

Григір Тютюнник. „Климко”. Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

 

 

36

1

 

Григір Тютюнник. „Климко”. Характеристика образу Климка.  Художні особливості твору. ТЛ. Художня деталь.

 

 

37

1

 

Олекса Стороженко. „Скарб”. Короткі відомості про автора. Морально-етичні проблеми оповідання.

 

 

38

1

 

Олекса Стороженко. „Скарб”. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя.

 

 

39

1

 

Богдан Лепкий. „Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)”. Трагічна і комічна ситуація, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

 

 

40

1

 

РМ №3. Висловлення власної версії закінчення казки Б.Лепкого «Мишка» (п).

 

 

41

1

 

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Дощ полив…». Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.

 

 

42

1

 

Ліна Костенко. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Образ особливої дівчинки Анни.

 

 

43

1

 

Ліна Костенко. „Чайка на крижині”. Духовне багатство - найбільший скарб у житті.

 

 

44

1

 

Ліна Костенко. „Крила”. Ідея глибокого духовного наповнення людини – її „крилатості”, що проявляється індивідуально.

 

 

45

1

 

Контрольна робота №4. Контрольний твір-роздум за творчістю Г. Тютютнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко. («Яким я уявляю людське щастя», «Істинні та фальшиві цінності в житті людини», «Духовні цінності в житті людини»).

 

 

46

1

 

Тема №5. Ми – українці. Творчість В.Симоненка, М.Павленко, Л. Пономаренко. Василь Симоненко – „лицар на білому коні” в українській літературі. „Лебеді материнства”.

 

 

47

1

 

Василь Симоненко. „Ти знаєш, що ти – людина…”. Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики. „Гей, нові Колумби й Магеллани…”. Загальнолюдські цінності та ідеї.

 

 

48

1

 

Урок виразного читання №2. Виразне читання напам’ять поезій В. Симоненка.

 

 

49

1

 

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

 

 

50

1

 

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

 

 

51

1

 

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

 

 

52

1

 

ПЧ №3. Марина Павленко. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу».

 

 

53

1

 

Любов Пономаренко. „Гер переможений”. Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. ТЛ: новела.

 

 

54

1

 

Контрольна робота №5 за творчістю В.Симоненка, М.Павленко, Л. Пономаренко” (тестові завдання).

 

 

55

1

 

Тема №6. Ми – українці. Творчість О.Ольжича, О.Теліги, О.Гавроша, А.Малишка. Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.

 

 

56

1

 

Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»).

 

 

57

1

 

Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам.

 

 

58

1

 

Олена Теліга. «Радість», «Пломінний день». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово.

 

 

59

1

 

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи.

 

 

60

1

 

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й

щирості.

 

 

61

1

 

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

 

 

62

1

 

РМ №4. Переказ найцікавіших епізодів про пригоди Івана Сили з твору О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» (у).

 

 

63

1

 

Андрій Малишко. „Пісня про рушник”. Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

 

 

64

1

 

Андрій Малишко. „Чому, сказати, й сам не знаю...”. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.

 

 

65

1

 

Андрій Малишко. «Вчителька. Ліризм поезій А. Малишка.

 

 

66

1

 

Контрольна робота №6  за темою „Ми – українці. Творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка» (розлогі відповіді на запитання - п).

 

 

67

1

 

ПЧ №4. Андрій Кокотюха. «Клуб боягузів». Презентація літератури для читання на літо.

 

 

68

1

 

ЛРК №3. Громадянські, патріотичні мотиви у творчості письменників Одещини. Важкий шлях народу до волі й незалежності (В.Барладяну-Бирладник „Із Софії Україні"; О.Різників „Я маю пашпорт українця"; О.Олійників „Монолог відродженого українця"; Б.Сушинський „У чеканні Месії"; Б.Нечерда „До дискусії про йогів"; В. Мороз „Україні; В.Вовк „По кому дзвін?".

 

 

69

1

 

ЛРК №4. Оспівування краси й невмирущості української мови як символу незнищенності народу. М.Палієнко „Балада про рідну мову", О.Олійників „Рідна мова", В.Дзюба „Слово про мову".

 

 

70

1

 

Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

 

 

 

ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НАПАМ’ЯТЬ

  • Суспільно-побутові пісні, коломийки: 1 пісня (на вибір).
  • Т.Шевченко. «Як умру, то поховайте…».
  • Л.Костенко. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»:       1 вірш (на вибір).
  • В.Симоненко. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти – людина», «Гей, нові Колумби й Магеллани…» -  1 вірш (на вибір).
  • Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»); Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день» - 1 вірш (на вибір).
  • А.Малишко.«Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…», «Вчителька» -  1 вірш (на вибір).


 

docx
Додано
17 червня
Переглядів
4682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку