Українська література
7 клас
( 70 годин, 2 год. на тиждень)
|
1 семестр |
2 семестр |
примітки |
Л-ра рідного краю |
2 |
2 |
|
Позакласне читання |
2 |
2 |
|
Розвиток мовлення |
2( усно+письмово) |
2( усно+письмово) |
|
Виразне читання |
2 |
2 |
|
Контроль знань: |
|
|
|
Твори |
1 |
1 |
|
тести |
2 |
2 |
|
Відповіді на питання |
1 |
1 |
|
№ |
Тема уроку |
К-ть год |
Дата провед |
д/з |
Види робіт |
примітки |
|
7а
|
|
повт |
|||||
1 |
ВСТУП |
1 |
|
с. 10-14 |
|
|
|
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ |
|
|
|
|
|
|
2 |
Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. Жанрово-тематичне розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). |
1 |
|
с.16-17 |
|
|
НЛ–3
|
3 |
Суспільно-побутові пісні “Ой на горі та женці жнуть”, “Стоїть явір над водою”, “Гомін, гомін по діброві”, “Ой у степу криниченька”. Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень |
1 |
|
Напам с. 18-23 п.4 №1 |
|
|
|
4 |
Виразне читання напам. Коломийки “Дозвілля молоді”, “Жартівливі коломийки” — “перли розсипаного намиста”. |
1 |
|
с. 24-31 творче завд. С.30 |
|
|
НЛ–2, 3
|
5 |
РМ№1 ( усно) Висловлювання «Значення пісенної спадщини українців» Л.Р.К. №1 Народні пісні рідного краю |
1 |
|
с.32-33 |
|
|
|
6 |
Контрольна робота №1 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
ПРО ДАЛЕКІ МИНУЛІ ЧАСИ |
|
|
|
|
|
|
7 |
Іван Франко. “Захар Беркут” (скорочено) |
1 |
|
с.35-38 |
|
фільм «Захар Беркут»,1971; режисер Леонід Осика |
НЛ–1, 2, 4
|
8 |
Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників. Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету. Літературний диктант |
1 |
|
с.39-48 |
|
|
|
9 |
Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка |
1 |
|
с.50-55 п.4 № 5 с.50 |
|
|
|
10 |
Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Роль художніх засобів, особливості мови твору. Т.л. історична повість, сюжет |
1 |
|
С.55 творче завдання |
|
Б. Лятошинський. «Золотий обруч» |
|
11 |
Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. |
1 |
|
с. 56-63 |
|
|
НЛ–2
|
12 |
Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності (“Тополя”). |
1 |
|
с.64-68 п. 2 № 3 |
|
|
|
13 |
“Заповіт” — твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. |
1 |
|
Напам с.69-77 |
|
|
|
14 |
Виразне читання напам. Андрій Чайковський. “За сестрою” (скорочено)Коротко про митця. Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. |
1 |
|
с.78-99 |
|
|
НЛ–2, 3
|
15 |
Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. |
1 |
|
с.86-95 п. 1 № 5 |
|
|
|
16 |
Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. |
1 |
|
с.96-99 п. 1 № 6 |
|
|
|
17 |
Характеристика Павлуся. ТЛ: героїко-романтична повість, романтичний герой, композиція. |
1 |
|
Продовження історії |
|
|
|
18 |
Контрольна робота №2 (розгорнуті відповіді на питання) |
1 |
|
|
|
|
|
19 |
Михайло Стельмах. “Гуси-лебеді летять” (фрагменти) |
1 |
|
с. 100-114 |
|
фільм «Гуси-лебеді летять», 1974; режисер Б. Зеленецький (кіномистецтво). |
НЛ–1, 2, 3
|
20 |
Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях). Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
21 |
Звичаї, традиції українців. |
1 |
|
П.4№3 с.115 |
|
|
|
22 |
Символ образу гусей-лебедів. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика. |
1 |
|
с.116-119 |
|
|
|
23 |
РМ№2 ( письмово) Контрольний твір |
1 |
|
|
|
|
|
24 |
Григір Тютюнник. “Климко”Цікавий епізод з дитинства письменника. Воєнне дитинство в повісті. |
1 |
|
с.120-134 |
|
фільм «Климко», 1983; режисер М. Вінграновський |
НЛ–1, 2, 3 |
25 |
Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Самостійна робота |
1 |
|
с.135 п.4 №5 |
|
|
|
26 |
Образ Климка. |
1 |
|
с.136-137 |
|
|
|
27 |
Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). |
1 |
|
с.138-140 |
|
|
|
28 |
Контрольна робота №3 (тести) |
1 |
|
|
|
|
|
29 |
Л.Р.К. №2 Садікова Анна « Светрик для Петрика» |
1 |
|
|
|
|
|
30-31 |
ПЧ№1-2 Г.Тютюнник « Вогник далеко в степу» |
2 |
|
|
|
|
|
|
“ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?” |
|
|
|
|
|
|
32 |
Олекса Стороженко. “Скарб” |
1 |
|
с.142-148 п.4 №5 |
|
|
НЛ–2
|
33 |
Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. |
1 |
|
с.148-151 |
|
|
|
34-35 |
Богдан Лепкий. “Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)” Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. |
2 |
|
с.152-159 |
|
|
НЛ–1,2,3,4
|
36-37- |
Ліна Костенко. Коротко про письменницю.“Чайка на крижині”,» Дощ полив», « Кольорові миші» |
2 |
|
с.160-169 |
|
|
|
38 |
“Крила”. Розгорнута притчева метафора про глибоке духовне наповнення людини — її “крилатість”, що проявляється індивідуально. Духовне багатство — найбільший скарб у житті. |
1 |
|
напам |
|
Ю. Голумбовська. «Крила» (музичне мистецтво). |
|
39 |
Виразне читання напам Контрольна робота№4( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
МИ — УКРАЇНЦІ |
|
|
|
|
|
|
40 |
Василь Симоненко В. Симоненко — “лицар на білому коні” в українській літературі. Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики. Втілення в ній особливостей української ментальності, рис національного характеру. “Ти знаєш, що ти — людина?” |
1 |
|
с.170-178 |
|
|
НЛ–2, 3, 4
|
41 |
“Лебеді материнства”, “Гей, нові Колумби й Магеллани”, Загальнолюдські цінності та ідеї. Проблема індивідуальності й натовпу (“Перехожий”). |
1 |
|
напам |
|
«Ти на землі людина» у виконанні «Піккардійської терції» |
|
42 |
РМ№3 ( письмово) Контрольний твір |
1 |
|
|
|
|
|
43 |
Виразне читання поезій В.Симоненка |
1 |
|
|
|
|
|
44-45 |
Марія Павленко « Русалонька із 7в» |
2 |
|
с.179-200 |
|
|
НЛ–1, 2, 3, 4
|
46 |
Казкове й реалістичне у казці |
1 |
|
П.1№3 с.201 |
|
|
|
47 |
Роздуми про сенс людського життя моральний вибір кожного |
1 |
|
П. 4 №1 с.201 |
|
|
|
48 |
Добро і зло в повісті, сучасному світі та в людині |
1 |
|
|
|
|
|
49 |
Контрольна робота №5 (тести) |
1 |
|
|
|
|
|
50-51 |
Любов Пономаренко. “Гер переможений” |
2 |
|
с.204-208 |
|
|
НЛ–1,2,3,4
|
52-53 |
О.Ольжич « Господь багатий нас благослови», « Захочеш – і будеш» із циклу «Незнаному воякові» |
2 |
|
с.213-215 |
|
|
НЛ–1,2
|
54-55 |
О.Теліга « Сучасникам», 2 Радість», «Пломінний день» Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. РМ№4 (усно) Моральний заповіт нащадкам. |
2 |
|
с.216-220 |
|
|
НЛ–1,2
|
56-57 |
Олександр Гаврош « Неймовірні пригоди Івана Сили» |
2 |
|
с.221-242 |
|
|
НЛ–1, 3
|
58 |
Іван Сила – втілення непереможного духу українського народу. |
1 |
|
|
|
|
|
59 |
Морально-етична проблематика твору |
1 |
|
власн істор про Івана Силу |
|
кінофільм «Іван Сила», 2013; режисер В. Андрієнко |
|
60 |
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. “Пісня про рушник” |
1 |
|
напам |
|
|
НЛ–2
|
61 |
Виразне читання «Чому сказати й сам не знаю», « Вчителька» Художні засо-би донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. |
1 |
|
с.244-252 |
|
|
|
62 |
Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про мальви», «Водограй») Відомий український поет і композитор. Пісні митця, що сприяли відродженню національної самосвідомості, патріотичних почуттів. |
1 |
|
|
|
|
НЛ–2
|
63 |
Контрольна робота №6 ( розгорнуті відповіді на питання) |
1 |
|
|
|
|
|
64-65 |
Л.Р,К,№3-4 Н.Дев'ятко |
2 |
|
|
|
|
|
66-67 |
ПЧ№3-4 В.Рутківський « Стріли під сонцем» Підсумковий урок |
2 |
|
|
|
|
|
68 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|