28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарнро-тематичний план з основ здоров'я 8 клас

Про матеріал
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) та методи захисту від інфікування Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску
Перегляд файлу

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

8 клас

(35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 години – резервних)

І семестр -

Дата

Зміст навчального матеріалу

Приміт-ки

Домашнє

завдання

РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ (6 ГОД)+1

  1.  

 

Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість.

 

 

 

  1.  

 

Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.

 

 

 

  1.  

 

Класифікація надзвичайних ситуацій. Основні принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. Опрацювання алгоритму дій при отриманні повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації

 

 

  1.  

 

Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.

 

 

  1.  

 

Визначення стану потерпілого.   Перша допомога при надзвичайних ситуаціях. Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому

 

 

  1.  

 

Алгоритм рятування людей під час пожежі. Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі

 

 

  1.  

 

 

Контрольна робота №1

К.р.№1Т/о №1

 

 

РОЗДІЛ 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (5 ГОД)+1

  1.  

 

Поняття про оздоровчі системи та їх складові.

 

 

 

  1.  

 

Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування.

 

 

  1.             

 

Профілактика захворювань незбалансованого харчування.  Харчові добавки. Симптоми харчового отруєння.

 

 

  1.             

 

Проект «Отруйні рослини і гриби»

 

 

 

  1.             

 

Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях. Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях

 

 

  1.             

 

Узагальнення знань

Т/о №2

 

 

 

РОЗДІЛ 3. ПСИХІЧНА ТА ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (5ГОД)+1

  1.             

 

Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці

 

 

  1.             

 

Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього

 

 

  1.             

 

Піраміда потреб. Планування майбутнього

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

8 клас

(35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 години – резервних)

ІІ семестр -

Дата

Зміст навчального матеріалу

Приміт-ки

Домашнє

завдання

  1.  

 

Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я. 

 

 

  1.  

 

Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та образного мислення

 

 

  1.  

 

Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги. Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги. Вправи на розвиток пам’яті та уваги

Т/о №3

 

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (15 ГОД)

Тема 1. Соціальне благополуччя (5 год)

  1.  

 

Соціальні аспекти статевого дозрівання.

Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування

 

 

 

  1.             

 

Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

 

 

 

  1.             

 

Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності

 

 

  1.             

 

Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) та методи захисту від інфікування

 

 

  1.             

 

Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску

Т/о №4

 

 

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (10 год)

  1.             

 

Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі. Визначення пріоритетів у дорожньому русі

 

 

 

  1.             

 

Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами

 

 

  1.             

 

Забруднення навколишнього середовища і здоров’я.   Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.

 

 

  1.             

 

Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я.

 

 

  1.             

 

Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.

 

 

 

  1.             

 

Контрольна робота №2

К.р. №2

 

 

  1.             

 

Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.

 

 

  1.             

 

Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань

 

 

  1.             

 

Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму

 

 

 

  1.             

 

Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет

 

 

  1.             

 

Узагальнення знань

Т/о №5

 

 

docx
Додано
14 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку