ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
8 клас
(35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 години – резервних)
І семестр -
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Приміт-ки |
Домашнє завдання |
РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ (6 ГОД)+1 |
||||
|
|
Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість. |
|
|
|
|
Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі. |
|
|
|
|
Класифікація надзвичайних ситуацій. Основні принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. Опрацювання алгоритму дій при отриманні повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації |
|
|
|
|
Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. |
|
|
|
|
Визначення стану потерпілого. Перша допомога при надзвичайних ситуаціях. Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому |
|
|
|
|
Алгоритм рятування людей під час пожежі. Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
К.р.№1Т/о №1 |
|
|
РОЗДІЛ 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (5 ГОД)+1 |
|||
|
|
Поняття про оздоровчі системи та їх складові. |
|
|
|
|
Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування. |
|
|
|
|
Профілактика захворювань незбалансованого харчування. Харчові добавки. Симптоми харчового отруєння. |
|
|
|
|
Проект «Отруйні рослини і гриби» |
|
|
|
|
Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях. Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях |
|
|
|
|
Узагальнення знань |
Т/о №2 |
|
|
РОЗДІЛ 3. ПСИХІЧНА ТА ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (5ГОД)+1 |
|||
|
|
Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці |
|
|
|
|
Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього |
|
|
|
|
Піраміда потреб. Планування майбутнього |
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
8 клас
(35 годин – 1 години на тиждень, із них 4 години – резервних)
ІІ семестр -
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Приміт-ки |
Домашнє завдання |
|
|
Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я. |
|
|
|
|
Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та образного мислення |
|
|
|
|
Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги. Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги. Вправи на розвиток пам’яті та уваги |
Т/о №3 |
|
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (15 ГОД) Тема 1. Соціальне благополуччя (5 год) |
||||
|
|
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування |
|
|
|
|
Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків |
|
|
|
|
Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності |
|
|
|
|
Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) та методи захисту від інфікування |
|
|
|
|
Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску |
Т/о №4 |
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (10 год) |
|||
|
|
Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі. Визначення пріоритетів у дорожньому русі |
|
|
|
|
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами |
|
|
|
|
Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах. |
|
|
|
|
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. |
|
|
|
|
Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я. |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
К.р. №2 |
|
|
|
Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією. |
|
|
|
|
Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань |
|
|
|
|
Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму |
|
|
|
|
Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет |
|
|
|
|
Узагальнення знань |
Т/о №5 |
|