Завдання з письма в післябукварний період.
Картка №1
Орел, лелека, їжак, вітерець, шпаки, липи, ластівка, урок, дерева, осінь, клени, хмари.
Джем, дзвінок, дзенькає, дзвіночки, дзеркало, дзвін, дзьоб, ходжу, бджола, джерело, джміль.
Ліні-йка, шко-ла, уро-ки, хви-лька, бе-ре-за, у-ро-жай, ляль-ка, дру-зі, ко-льо-ри, ма-йо-ри, вер-ба, гай-ок.
квіти на клумбі росли
Картка № 2
Сова, голуб, фазан, зозуля, соловей.
Ялина, осика, лілія.
Кулька, пальма, пальто, сльоза, опеньки.
Картка №3
во ня га гу са бу рю джо дзи зе ци нє в’є ч нкл
Ворона, зебра, коник, тролейбус, їжак, сильний, чайник, книжка.
Огірок, Надія, їжак,олівець.
М_ята, в_яжу, реп_ях, в_юн, черв_як, Р_ябко, п_явка, р_ядно, м_який, п_ятниця.
Ягода, лось, джерело.
Насунула темна хмара. Спалахнула блискавка. Вдарив грім. Пішов теплий рясний дощ.
Картка №4
Сл пр еге вк оба чва зу ям іль
Слива, півень, кропива, олень, абетка, йогурт.
3. Спиши речення.
У лісі живе їжак. Він полює на мишей. Восени їжачок збирає гриби, сухе листя.
Картка 5.
Завдання 1
Напишіть каліграфічно:
С с сім ол льо ів
Завдання 2. Поділити на склади, поставити наголос. Зробити звукову виділених слів.
Олівець, автобус, бджола, джинси, м’яч, ірис, дзиґа, аґрус, ґудзик,кукурудза.
Завдання 3. Спиши речення. Заміни малюнки словами
На полі росте. Наталя крутила .
Картка 6.
Р о Д т М н С а У ц Й я ща щу ще щі
Ягода, щавель, джміль, кінь, дзвін, борщ, вечір, пенал, тролейбус.
У полі дощ. Щука та лящ – це риби. Щиглик та соловей – це пташки.
Картка 7.
П р Г к Ц ґ сл вк цу йо ще ям
Вітер, цуценя, якір, донька, дід, книжка, пень, слива, волосся.
пісню, веселу, співають, діти.
вчити, будемо, пісню, ми.
любить Юрко малювати
Картка 8
Соловей, берізонька, пенал, олівець.
Іванко, Марія, калина, олівець.
Їжа,опеньки, ялинка
білка у живе лісі