Картки. "Завдання з письма в післябукварний період"

Про матеріал
Даний матеріал містить завдання для закріплення й удосконалення знань з української мови у післябукварний період 1 класу. .
Перегляд файлу

Завдання з письма в післябукварний період.

Картка №1

  1. Підкресли слова, які не можна ділити для переносу. Визнач наголошений склад.

Орел, лелека, їжак, вітерець, шпаки, липи, ластівка, урок, дерева, осінь, клени, хмари.

  1. Підкресли  слова, в яких є тільки один склад. Зроби звуко-буквений аналіз одного слова.

Джем, дзвінок, дзенькає, дзвіночки, дзеркало, дзвін, дзьоб, ходжу, бджола, джерело, джміль.

  1. Знайди слова, у яких допущені помилки при поділі їх на склади для переносу. Запиши без помилок

Ліні-йка, шко-ла, уро-ки, хви-лька, бе-ре-за, у-ро-жай, ляль-ка, дру-зі, ко-льо-ри, ма-йо-ри, вер-ба, гай-ок.

  1. Побудуй і запиши речення.

квіти на клумбі росли

 

 

Картка № 2

 

  1. Спишіть слова, поділяючи їх рисками для переносу.

Сова, голуб, фазан, зозуля, соловей.

  1. Спишіть слова, поділяючи їх рисками для переносу.

Ялина, осика, лілія.

  1. Спишіть слова, поділяючи їх рисками для переносу.

Кулька, пальма, пальто, сльоза, опеньки.

 

     Картка №3

  1. Запиши буквосполучення.

во ня га гу са бу рю джо дзи зе ци нє в’є ч нкл

  1. Постав наголос у словах.

Ворона, зебра, коник, тролейбус, їжак, сильний, чайник, книжка.

  1. Поділи слова на склади.

Огірок, Надія, їжак,олівець.

  1. Поставте, де потрібно, апостроф.

М_ята,    в_яжу,    реп_ях,   в_юн,   черв_як,   Р_ябко,   п_явка,   р_ядно,  м_який,  п_ятниця.

  1. Побудуй звукові моделі слів.

Ягода, лось, джерело.

  1. Списати речення.

Насунула темна хмара. Спалахнула блискавка. Вдарив грім. Пішов теплий рясний дощ.

 

Картка №4

  1. Напиши каліграфічно з’єднання літер:

Сл  пр  еге  вк  оба  чва  зу  ям  іль

  1. Спиши слова, познач наголос:

Слива, півень, кропива, олень, абетка, йогурт.

3. Спиши речення.

       У лісі живе їжак. Він полює на мишей. Восени їжачок збирає гриби, сухе листя.

 

Картка 5.

Завдання 1

Напишіть каліграфічно:

С с сім ол льо ів

Завдання 2. Поділити на склади, поставити наголос. Зробити звукову виділених слів.

Олівець, автобус, бджола, джинси, м’яч, ірис, дзиґа, аґрус, ґудзик,кукурудза.

Завдання 3. Спиши речення. Заміни малюнки словами

На полі росте. Наталя крутила .

 

 

 

Картка 6.

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

Р  о  Д  т  М  н  С  а  У  ц  Й  я ща щу ще щі

  1. Поділити слова на склади, поставити наголос. Зробити звуковий аналіз виділених слів.

Ягода, щавель, джміль, кінь, дзвін, борщ, вечір, пенал, тролейбус.

  1. Спиши речення.

У полі дощ. Щука та лящ – це риби. Щиглик та соловей – це пташки.

 

Картка 7.

  1. Напиши каліграфічно букви і склади, зверни увагу на з’єднання літер:

П р Г к Ц ґ сл вк цу йо ще ям

  1. Спиши слова, поділи на склади, постав наголос. Зробити звукову схему виділених слів.

Вітер, цуценя, якір, донька, дід, книжка, пень, слива, волосся.

  1. Спиши, поставивши слова правильно.

пісню, веселу, співають, діти.

вчити, будемо, пісню, ми.

любить Юрко малювати

 

 

Картка 8

  1. Поставити наголос в словах.

Соловей, берізонька, пенал, олівець.

  1. Поділити на склади слова.

Іванко, Марія, калина, олівець.

  1. Зробити звукову схему слів.

Їжа,опеньки, ялинка

  1. Скласти і записати речення.

білка у живе лісі

 

docx
Додано
11 травня 2023
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку