Картотека розвиваючих логіко – математичних ігор для дітей старшого дошкільного віку.

Про матеріал
В даній картотеці подані логіко - математичні ігри для дітей старшого дошкільного віку. Основною метою цих ігор є формування в дітей старшого дошкільного віку уміння мислити самостійно, творчо; зосереджувати, розподіляти та переключати увагу; запам’ятовувати та відтворювати, знаходити нестандартні рішення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Картотека розвиваючих логіко – математичних ігор для дітей старшого дошкільного віку. Підготувала вихователь : Ткач Т. О. ДНЗ № 236 ( ясла - садок)« Сонячний»Запорізької міської ради Запорізької області.

Номер слайду 2

«Цікава геометрика» Мета: розвивати навички аналізування й узагальнення; розвивати гнучкість мислення; вчити знаходити предмети схожі за формою до геометричних фігур. Матеріал: малюнки із зображенням різних предметів та геометричних фігур. Хід гри: Діти беруть малюнки із зображенням предметів та геометричних фігур і називають предмети і фігуру на яку вони схожі. (Малюнки 1, 2, 3, 4, 5, 6)

Номер слайду 3

«Намистинки» Мета: вчити дітей міркувати, будувати словесно-логічні ланцюжки; розвивати вміння дітей знаходити спільні ознаки в предметах; вправляти дітей в умінні підбирати малюнки із зображенням предметів, які мають спільні ознаки. Розвивати мислення, пам’ять, мовлення. Матеріал: малюнки із зображенням різних предметів. Хід гри: Кожна дитина бере один малюнок із зображенням будь-якого предмета і до цього малюнка підбирає ще малюнок із зображенням, який має спільні ознаки із попереднім малюнком. (Малюнки 7, 8, 9)

Номер слайду 4

«Хто що їсть?» Мета: стимулювати розвиток логічного мислення, загальної ерудиції; вчити дітей міркувати, робити правильні змістовні висновки; розширювати знання дітей про спосіб життя тварин. Матеріал: малюнки із зображенням свійських та диких тварин та їжі, яку вони їдять. Хід гри: Діти беруть по одному малюнку і по черзі називають тварину, зображену на малюнку, і що вона їсть, лінією з’єднують тварину з їжею. (Малюнки 10, 11, 12, 13)

Номер слайду 5

«Знайди зайвий предмет» Мета: розвивати вміння в дітей класифікувати предмети; розвивати мислення, увагу; вчити дітей міркувати, виділяти характерні особливості, ознаки предметів. Матеріал: малюнки із зображенням різних предметів. Хід гри: Діти беруть малюнки із зображенням різних предметів і по черзі називають, що зайве серед цих предметів і зафарбовують зайві предмети. (Малюнки 14, 15, 16, 17)

Номер слайду 6

«Знайди предмети одного виду» Мета: вправляти дітей у класифікації предметів; розвивати мислення, пам’ять, мовлення, закріпити уміння виділяти характерні ознаки предметів. Матеріал: малюнки із зображенням різних предметів. Хід гри: Діти беруть малюнки із зображенням різних предметів, називають предмети одного виду (іграшки, одяг, меблі та ін…) і з’єднують їх лініями. (Малюнки 18, 19, 20, 21)

Номер слайду 7

«Знайди однакові предмети» Мета: розвивати вміння дітей порівнювати, аналізувати, узагальнювати предмети; знаходити однакові предмети за зовнішніми ознаками та за призначенням; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Матеріали: малюнок із зображенням різних та однакових предметів. Хід гри: Кожна дитина бере малюнок, називає однакові предмети,з’єднує їх лініями. (Малюнки 22, 23, 24, 25)

Номер слайду 8

«Кумедні личка» Мета: закріплювати вміння у дітей складати із частин цілий предмет; розвивати дрібну моторику рук; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять. Матеріал: малюнок із зображенням контура обличчя та окремі готові вирізані намальовані частини обличчя (волосся, брови, ніс, ротик, вуха). Хід гри: Діти беруть по одному малюнку із зображенням контура обличчя і підбирають частини обличчя з яких викладають ціле обличчя (дівчинка чи хлопчик.) (Малюнки 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32)

Номер слайду 9

«Якої цифри не вистачає» Мета: закріплювати навички кількісної лічби в межах 10; розвивати вміння знаходити правильні суміжні числа та цифру, яка позначає це число, закріпити навички прямої і зворотної лічби в межах 10; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Матеріал: картки із зображенням предметів та цифр в межах 10. Хід гри: Діти беруть по одній картці, на якій заховано правильну цифру. За вказівкою дорослого дитина називає цифру, дорослий показує картку із зображенням правильної цифри. (Малюнки 33, 34, 35, 36, 37, 38)

Номер слайду 10

Наочний матеріал до логіко - математичних ігор та вправ.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Використана література: Сквирський районний методичний кабінет Л. В.Ільченко, Н. С. Чернега . «Логіко-математичні ігри як засіб формування мислення старших дошкільників» Навчально-методичний посібник. – м. Сквира: «Джерело», 2011. – 70с. Дякую за увагу!

pptx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку