"Казка про самотню мушлю"

Про матеріал
Через сприйняття змісту казки формувати у дітей уявлення про доброту, чуйність, увагу до інших.
Перегляд файлу

 

КАЗКА ПРО САМОТНЮ МУШЛЮ

(інтегроване заняття у ІІ молодшій групі)

Програмовий зміст: через сприйняття змісту казки формувати у дітей уявлення про доброту, чуйність, увагу до інших; закріпити вміння малювати нетрадиційними техніками (вказівним пальчиком, тичком); розвивати дрібну моторику рук, увагу, вміння працювати самостійно; виховувати добрі почуття, дбайливе ставлення до навколишнього.

Матеріал: мультимедійна презентація, запис шуму моря, скринька з мушлями, велика мушля, пісок, фарби, пензлики, тички, серветки, перочистки, клейонки.

                                             Хід заняття

Привітання

Подивіться навкруги,

Посміхніться ви усім.

«Добрий день»

Скажіть гостям,

І вони всміхнуться вам!

                                         Запис шуму моря

Вихователь: Давайте послухаємо. Чуєте, як шумить море, хлюпають хвильки, кричать чайки. Погляньте, а що це нам море викинуло?

Діти: Скриньку.

Вихователь: Хочете дізнатися, що там? Давайте подивимося.

Діти: Це мушлі.

Вихователь: А подивіться на скриньці, яка гарна мушля. Сьогодні я хочу розказати вам казку про ось таку мушлю. Ви уважно послухайте.

                                Казка про самотню мушлю

В  одному глибокому морі жила-була мушля. У неї не було ні мами, ні тата. Вона була завжди сумна.

Одного разу мушля зустріла морську зірку і розповіла їй, що вона зовсім самотня і у неї немає подружок. Морська зірка запропонувала мушлі стати друзями. З тих пір вони завжди були разом, один одного підтримували, один одному допомагали.

Але якось на морі піднявся шторм і мушлю викинуло на берег. І ось вона лежить на піску і сумує, тому що знову залишилася самотньою.

Вихователь: А коли ви залишаєтесь самі, що ви відчуваєте?

Діти:  Мені стає сумно.

            А я хочу погратися з друзями.

            Мені хочеться, щоб швидше прийшла мама.

Вихователь: Ви хочете допомогти мушлі? Як ви думаєте, що ми можемо зробити для неї?

Діти: Ми можемо повернути її назад у море і вона знову зустрінеться зі своєю подружкою. Ми можемо подарувати їй нових друзів і вона не буде самотньою.

Вихователь: А й справді, давайте візьмемо мушлі із скрині прикрасимо їх, а потім подаруємо самотній мушлі.

         Діти прикрашають мушлі різними техніками малювання

Вихователь: Я хочу, щоб ми не просто подарували мушлі друзів, а ще й сказали їй приємні слова.

Діти: Ти дуже гарна.

           Ми будемо тобі друзями.

           Я хочу, щоб ти більше ніколи не сумувала.

           Я дарую тобі частинку своєї любові і тепла.

           Я хочу з тобою подружитися.

           Ти більше ніколи не будеш самотньою.

           Будь завжди весела.

           Тепер у тебе буде багато друзів.

Вихователь: Діти, сьогодні ми з вами зробили добру справу. Яку саме?

Діти: Ми допомогли мушлі знайти нових друзів.

Вихователь: Як ви думаєте, коли людина робить добро, то які почуття її переповнюють?

Діти: Їй радісно, приємно, вона задоволена.

Вихователь: Дивіться, яка мушля стала радісна. Вона дивиться на нас і дякує за наші добрі вчинки. Я думаю, що ми з вами ще не одну добру справу зробимо.

docx
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку