Заняття: "Дикі тварини, з використанням коректурних таблиць".

Про матеріал
розвивати позитивні емоції до навколишнього світу; розвивати пізнавальні здібності; уточнювати та закріплювати знання дітей про різноманітність світу тварин; формувати уявлення дітей про диких тварин.
Перегляд файлу

Дикі тварини, з використанням коректурних таблиць (середня группа)

 

Мета: розвивати позитивні емоції до навколишнього світу; розвивати пізнавальні здібності; уточнювати та закріплювати знання дітей про різноманітність світу тварин; формувати уявлення дітей про диких тварин; 

 

Привітання «Комплімент»

 Доброго ранку, діти та гості. Давайте станемо в коло і привітаємось за допомогою клубка ниток (діти вітаються, передаючи якусь одну дику тваринку та кажуть комплімент один одному)

 

Сьогодні я запрошую вас продовжити знайомство з тваринами.

Робота з коректурною таблицею «Дикі тварини».

  1. Назвіть тварин у верхньому рядку.
  2. Назвіть тварин у нижньому рядку.
  3. Які тварини знаходяться посередині?
  4. Яка тварина зайва у верхньому рядку? Чому?
  5. Яка тварина знаходиться між білкою та оленьом?
  6. Яка тварина знаходиться між кішкою та коровою?
  7. Яка тварина стоїть під ведмедем?
  8. Яка тварина стоїть під їжаком?
  9. Яка тварина стоїть над білкою?
  10. Хто найменший у другому рядку?
  11. Хто найбільший у першому рядку?
  12. Скільки диких тварин?
  13. Скільки свійських тварин?
  14. Яких тварин більше? Менше?

 

Тварини

 

 

Гра «Так чи ні» (діти піднімають червону цеглинку лего, якщо відповідь «НІ», зелену – «ТАК»)

 

– Лисичка любить їсти травичку та ягідки?

– Заєць змінює свою шубку, щоб бути непомітним?

– Вовк – це домашня тварина?

– Ведмеді взимку сплять.

– Тіло їжака вкрите хутром?

– Білка мешкає в барлозі ?

– Лев вміє літати?

– У зайців народжуються кільчата?

https://fs02.vseosvita.ua/0200ac1o-e90c/003.jpg

 

Фізкультхвилинка:

Зайці вранці рано встали

Зайці вранці рано встали,

Весело в лісі грали.

По доріжках стриб-стриб-стриб!

Хто до зарядці не звик? (Стрибки на місці.)

Ось лисиця йде по лісі.

Хто там скаче, цікаво? (Ходьба на місці.)

Щоб відповісти на питання,

Тягне лісонька свого носа. (Потягування - руки вперед.)

Але зайчата швидко скачуть.

Як же може бути інакше? (Стрибки на місці.)

Тренування допомагають!

І зайчата тікають. (Біг на місці.)

Ось голодна лисиця (Ходьба на місці.)

Сумно дивиться в небеса. (Потягування - руки вгору.)

Важко зітхає, (Глибокі вдих і видих.)

Сідає, відпочиває. (Діти сідають за столи.)

 

 

Вихователь: Грати продовжуємо й неньку тварин називаємо.

 

«Назви маму ...»

У зайченя ... (зайчиха)

У бельчонка ... (бельчіха)

У вовченя ... (волчиха)

У лисеняти ... (лисиця)

У лосеня ... (лосеня)

У ведмежати ... (ведмедиця)

 

Гра «Четверта тварина зайва» Знайди її

 

Нет описания.

 

C:\Users\Alina\Desktop\129306662_2693715770892120_9087584661853471540_n.jpg

 

Нет описания.

Підсумок: Дітки кого ми вивчали сьогодні або що ми вивчали?

Що вам сподобалося?

Що вам не сподобалося?

Яких диких тварин ми вивчали?

 

Дякую Вам мої любі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бєляєва Роза-Єлизавета Андріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
4490
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку