Дикі тварини, з використанням коректурних таблиць (середня группа)
Мета: розвивати позитивні емоції до навколишнього світу; розвивати пізнавальні здібності; уточнювати та закріплювати знання дітей про різноманітність світу тварин; формувати уявлення дітей про диких тварин;
Привітання «Комплімент»
Доброго ранку, діти та гості. Давайте станемо в коло і привітаємось за допомогою клубка ниток (діти вітаються, передаючи якусь одну дику тваринку та кажуть комплімент один одному)
Сьогодні я запрошую вас продовжити знайомство з тваринами.
Робота з коректурною таблицею «Дикі тварини».
Гра «Так чи ні» (діти піднімають червону цеглинку лего, якщо відповідь «НІ», зелену – «ТАК»)
– Лисичка любить їсти травичку та ягідки?
– Заєць змінює свою шубку, щоб бути непомітним?
– Вовк – це домашня тварина?
– Ведмеді взимку сплять.
– Тіло їжака вкрите хутром?
– Білка мешкає в барлозі ?
– Лев вміє літати?
– У зайців народжуються кільчата?
Фізкультхвилинка:
Зайці вранці рано встали
Зайці вранці рано встали,
Весело в лісі грали.
По доріжках стриб-стриб-стриб!
Хто до зарядці не звик? (Стрибки на місці.)
Ось лисиця йде по лісі.
Хто там скаче, цікаво? (Ходьба на місці.)
Щоб відповісти на питання,
Тягне лісонька свого носа. (Потягування - руки вперед.)
Але зайчата швидко скачуть.
Як же може бути інакше? (Стрибки на місці.)
Тренування допомагають!
І зайчата тікають. (Біг на місці.)
Ось голодна лисиця (Ходьба на місці.)
Сумно дивиться в небеса. (Потягування - руки вгору.)
Важко зітхає, (Глибокі вдих і видих.)
Сідає, відпочиває. (Діти сідають за столи.)
Вихователь: Грати продовжуємо й неньку тварин називаємо.
«Назви маму ...»
У зайченя ... (зайчиха)
У бельчонка ... (бельчіха)
У вовченя ... (волчиха)
У лисеняти ... (лисиця)
У лосеня ... (лосеня)
У ведмежати ... (ведмедиця)
Гра «Четверта тварина зайва» Знайди її
Підсумок: Дітки кого ми вивчали сьогодні або що ми вивчали?
Що вам сподобалося?
Що вам не сподобалося?
Яких диких тварин ми вивчали?
Дякую Вам мої любі!