20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

КАЗКА ПРО ЗДОРОВ’Я (матеріал для виховної години, 4 клас)

Про матеріал
Дану казку можна використовувати з метою пропагування здорового способу життя, розвитку у дітях потреби у здоровому способі життя, розвитку творчих здібностей, закріплення та систематизування знань дітей про здоров’я людини та способи зміцнення його й збереження, прививання навичок виконання зарядки для очей, виховання акуратності, гуманного відношення у шкільному колективі.
Перегляд файлу

КАЗКА ПРО ЗДОРОВЯ

(матеріал для виховної години, 4 клас)

 

 МЕТА: пропагувати здоровий спосіб життя,  розвивати  у дітях потребу  у здоровому способі життя, розвивати творчі здібності, закріпити та систематизувати знання дітей про здоров’я людини та способи зміцнення його й збереження, навчити виконувати зарядку для очей, виховувати акуратність, гуманні відношення у шкільному колективі.

 

Ведучий 1: Хто охайний – той є гарний! Подивіться один на одного і посміхніться, адже посмішка – велика зброя проти поганого настрою та хвороб.

Ведучий 2: Лише охайна та акуратна людина викликає у нас позитивні емоції. З такою людиною хочеться поспілкуватися та дружити. Ви згодні зі мною?

Ведучий 1: Сьогодні ми вас запрошуємо до казки про… А в тім, слухайте та дивіться самі…

Ведучий 2: Жив-був цар  якого звали Брудновухом. Він був завжди блідим, похмурим і завжди стогнав та охав:

 

Цар: Ох, я бідний, ох, я  нещасний. Мені так погано. Певно я заразився якоюсь невідомою хворобою і скоро помру… О-о-ох!

 

Ведучий 1: Всі лікарі держави лікували царя, проте не могли його вилікувати. Тоді оголосили наказ про те, що тому, хто врятує царя, тому подарують півцарства і трон.

Ведучий 2: З’їхалися лікарі з усіх країн, проте жодний не міг справитися із загадковою хворобою.

Ведучий 1 : Одного разу почула про біду царя Фея  Вітамінка. Вона одразу здогадалася про причини захворювання царя, а тому, прийшовши, одразу запитала:

 

Фея: Великий царю Брудновух! А які  ж ти ліки приймаєш? Чи ти вмиваєшся зранку?

Чистиш зуби? Чи займаєшся ти фізкультурою?

 

Цар: Ти що?! Яке вмивання?! Вода же холо-о-одна! У мене підвищиться температура, зявиться нежить та кашель! Та я же помру одразу!

 

Фея: Ось послухай, царю. Твоя шкіра – це вартовий твого тіла, своєрідний

охоронник. Вона захищає нас від мікробів, які  підступно чатують, коли ж можна атакувати тебе. Вони, як сміливі воїни, які накидаються на тебе І діють вони через бруд на руках. Обличчі, під нігтями. Саме бруд для них – це прохідний квиток для атаки. А тому слід щоранку вмиватися з милом - руки, обличчя, шию.

 

Цар: Мило?! Та воно ж коле та щипає очі! Я від нього плачу!

 

Фея: Так, мило – це грізна зброю проти мікробів та бруду, воно щипає, кусає їх та коле! Ось подивись, які страшні монстри – мікроби, які чатують на тебе щодня, щохвилини!

 (перегляд мультфыльму «Мікроби»: https://www.youtube.com/watch?v=SY7U2sxMdC4)

 

Фея: Тому тобі, царю, слід частіше звертатися до мила – зранку, перед обідом, ввечері. Для цього дарую тобі ось мило.

 

Цар: Дякую, воно так приємно пахне, що я одразу хочу помити ним руки! А у мене ще завжди болять зуби, скажи, як мені їх врятувати?

 

Зубна Фея: Зуби покриті емаллю. Вона тверда, проте, коли не чистити зуби, вона  руйнується і в зубах зявляються дірки – тобто карієс. А це дуже боляче! Тому слід чистити зуби двічі на день (подає зубну щітку та пасту).  Не можна зубами гризти горіхи, одночасно їсти холодну та гарячу страву. Крім цього зіпсовані зуби наносять шкоду і іншим органам твого тіла – шлунку, ниркам, серцю і навіть очам.

 

Ведучий: Царю, пропоную вам зарядку для очей. А ми з вами, діти, теж давайте її зробимо, щоб запамятати (робота з усім класом).

  1. Сильно зажмуртеся, напружте м’язи, потім відкрийте очі (так 4-6 разів).
  2. Гладьте віки пальцями протягом 1 хвилини.
  3. Кругові рухи очима вліво 5 разів, 5 разів – вправо.
  4. Зажмуртеся. Пальцем повільно доторкніться до носа, а потім назад відведіть руку.

 

 Ведучий 2: Молодці, а крім цього фея Вітамінка запропонувала царю Брудновуху провітрити кімнату та більше рухатися. Адже рух – це життя.

 

Цар: Але ж я можу впасти і побитися!

 

Ведучий 1: А давай спробуємо виконати такі прості рухи.

 

(фіззарядка проводиться з усім класом)

 

Фея: Ну, що, царю, тобі полегшало?

 

Цар: Диво! У мене зовсім нічого не болить ів я себе відчуваю бадьорим та молодшим! Дякую тобі, Фея Вітамінка! Я дарую тобі півцарвста, як і обіцяв!

 

Фея: Дякую, царю, але для мене великий подарунок буде, коли всі діти на світі стануть слідкувати за собою, своїми руками, своїм зовнішнім виглядом, будуть двічі на день чистити зуби, своєчасно стригти нігті, аби жодний мікроб не зміг здолати їх. Адже здорові діти мають більше шансу вчитися добре і не пропускати через хворобу школу. А раз не будуть пропускати школу, значить будуть все вчити та бага то знати!!

 

Фея Вітамінка та Зубна фея: Дякую усім, нам пора до іншого царства, де ще є неслухняні та ліниві діти. Прощавайте!

 

doc
Додано
7 червня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку