Сценарій виховного заходу
Автор: Войтович Олена Валентинівна, учитель інформатики, класний керівник 5-Б класу Опорного закладу «Торецька ЗОШ І-ІІІ ст. № 6» військово-цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області
Казка «Вовк, Інтернет та семеро козенят»
Сценарій виховного заходу
Автор: Войтович Олена Валентинівна, учитель інформатики, класний керівник 5-Б класу Опорного закладу «Торецька ЗОШ І-ІІІ ст. № 6» військово-цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області
Казка. «Вовк, Інтернет та семеро козенят»
Діючи особи:
Вовк
Інтернет (дівчинка)
Семеро козенят:
1 козеня, 2 козеня, 3 козеня, 4 козеня, 5 козеня, 6 козеня, 7 козеня
Друзі:
1 друг, 2 друг, 3 друг, 4 друг, 5 друг
На сцені
Виходить Вовк. Крадеться.(музика із «Рожевої пантери»)
Вибігає Інтернет (бігаэ по сцені колами).
Увімкнути музику.
На сцену виходять діти. Трохи неохайно одягнуті. Різне взуття. Не на ті ґудзики застібнуті.
Звуки пострілів комп’ютерної гри.
- 6 к-ня: Давай я скину тобі цю гру…
- 7 к-ня: Давай…
(звуки комп’ютерної гри, постріли)
Діти блукають сценою, натикаються одне на одного. Нічого не помічають, окрім телефонів.
Навкруги них ходить Інтернет. У руках – кухлик та діжка (на діжці напис «Інтернет-зілля»). Із діжки кухликом поливає дітей інтернетом. Додається більше звуків комп’ютерної гри.
-І: Бачиш, я ж тобі казав, що ми до них підійдемо близько, вони й не побачать. Тепер можна їх ловити.
- В: Давай ми їх мотузкою перев`яжемо й до себе в нору притягнемо.
Оточують дітей, обв’язують мотузкою, стискають. Діти нічого не помічають. Вовк та Інтернет за мотузку тягнуть їх до центру сцени.
Ходить біля дітей. «Поливає» із діжки.
-І: Спочатку пропаде пам’ять: вони забудуть своїх друзів, родину, школу. Потім зникне відчуття радості життя, людяність, потреба в спілкуванні, їжі, одежі. Вони дуже швидко втратять людську подобу. Матимуть єдине відчуття – жагу Інтернету.
-В: Ось тоді можна з ними робити що хочеш! Я зрозумів!
Діти відходять у куток сцени. Діти в колі поступово змінюють вигляд. Надягають паперові «копитця», на обличчя – маски «козенят» з ріжками, хвостиками. Вовк та Інтернет біля них.
На сцену виходять друзі. Розмовляють. Вимикаємо музику
-1 Д: Дивися, хто це?
-2 Д: Якісь знайомі обличчя. Я їх знаю. Але вони дуже змінилися.
-1 Д: Я зрозуміла. Їх захопив Інтернет. Вони нічого не бачать і не чують, окрім своїх мобільних телефонів.
-2 Д: Треба їх якось звільнити. Але самі ми не впораємося.
-1 Д: Давайте покличемо друзів із 5-Б класу. Друзі, швидше до нас! (виходять ще друзі)
-2 Д: Чому 5 та ще «Б»?
-3 Д: Ти що, не знаєш? (розповідає трохи повільніше, як казку) Коли настають важкі часи, завжди на допомогу приходить «План Б». Хіба ти не чув про це?
-4 Д: Так, завжди кажуть, якщо «План А» не спрацював, переходимо до «Плану Б».
-5 Д: Тому я пропоную одразу перейти до «Плану Б».
-3 Д: Так, ми 5 клас «Б». Чому «Б», ви зрозумілі, а п’ятірочку нам поставили за те, що ми:
-4 Д: По-перше, розумні!
-5 Д: По-друге, талановиті!
-1 Д: Виховані!
-2 Д: Дружні!
-3 Д: Та надійні, завжди приходимо на допомогу друзям.
- 4 Д: Давайте нашу, богатирську, заспіваймо! Шикуйсь. Струнко! Раз-два! Раз-два!
Пісня.
Там, де піхота не пройде,
Там, де застрягнуть в бруді танки,
Наш «5-Б » там проповзе!
Ви тільки нам маршрут дістаньте!
-4 Д: Стій, раз-два!
-5 Д: Ось ми які! А що у вас трапилося?
-1 Д: Ой, лихо, треба друзів визволяти. Застрягли в Інтернеті. Зовсім на себе вже не схожі.
-3 Д: Треба поміркувати. Як ми будемо їх визволяти?
-5 Д: Давайте їх якось відвернемо від Інтернету.
-2 Д: Це буде важко. Дівчатка, давайте ми спробуємо своїх подружок визволити! (виходять на середину сцени, танець.)
Дівчатка-козенятки із кола виходять, підтанцьовують, скидають паперові копитця.
-1 Д: Ура! Вийшло!
Обіймають дівчаток. Ідуть зі сцени.
-4 Д: Пропоную хлопців витягувати грою. Зіграємо у футбол, дивишся – вони й повернуться.
-5 Д: Давай!
Пасують м’ячем один одному, потім - до кола хлопців. Із кола виходять 2 хлопці(6 К-ня та 7 К-ня виходять), і вони разом грають. Хлопці обнялися. Залишаються на сцені
-В: Ми їх втрачаємо!
-І: Ще подивимося, хто – кого!
«Поливають» із діжки хлопців, додаючи інтернет-зілля.
-5 Д: Добре вийшло! Але як нам інших витягнути?
-6 К-ня: Давай згадаємо, що вони полюбляють?
-7 К-ня: Вони гарно вчаться, люблять брати участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях.
-4 Д: Зрозуміло, будемо ловити «на живця»!
-5 Д: Так! (голосно) Я оголошую конкурс «Кенгуру»! Швидше, швидше, хто бажає?
Хлопці в колі повернули голову, потім махнули рукою та продовжують гратися.
Вовк підіймає руку. Благає його взяти. На нього не звертають уваги.
-6 К-ня: Не вийшло!
-7 К-ня: Не так треба, дивися! Оголошую конкурс «Геліантус». УСІ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ СЕРТИФІКАТИ!
Із кола виходить 1 хлопчик, скидає копитця. Підходить до інших.
-5 К-ня: Що зі м-м-мною було? Дякую, друзі, що врятува-а-али.
-5 Д: Добре, залишився один! Давай ще спробуємо!
-6 К-ня: Оголошується набір до туристичної групи, яка відвідає страусину ферму та кінно-спортивну школу. Запрошуємо всіх бажаючих!
Із кола вибігає останній хлопчик.
-2 К-ня: Дякую!
Усі обнялися. Уходять зі сцени.
Залишилися тільки Вовк та Інтернет
-В: Нічого в нас не вийшло. Усі втекли!
-І: А ми будемо й далі спостерігати. Якщо хтось буде засиджуватися в Інтернеті, швидко затягнемо до віртуального світу.
-В: Так, тоді така дитина стає легкою здобиччю кіберзлочинців… Але все ж таки я не розумію, як їм вдалося звільнитися?
На сцену виходять друзі та козенята. По одному, по двоє.
На сцені всі учасники казки.
Фінальна пісня.
Пісня про дружбу!
Ти щасливий, якщо в тебе друзі є,
Кожен день життя яскравішим стає,
Справжні друзі поруч в радості журбі – бі – бі,
Дарувати радість хочеться й тобі.
Приспів:
Справжня дружба меж не знає,
Дружба все перемагає,
Якщо друзів є багато,
Кожен день для тебе свято.
Тож мерщій до нас, часу не гай,
Сміливіше руку ближньому подай,
Сонцю й небу, всім навколо посміхнись,
Радістю своєю з світом поділись.
Приспів (2)
Справжня дружба меж не знає,
Дружба все перемагає,
Якщо друзів є багато,
Кожен день для тебе свято.
Список використаних джерел: