Казка з використанням сюжетної картинки і LEGO

Про матеріал
Мета : продовжувати вчити дітей слухати казку, фантазувати; вчити знаходити друзів; продовжувати вчити відповідати на запитання; навчити дітей , що можна LEGO використовувати не тільки в іграх, а й в казках ;розвивати увагу, пам’ять , розвиток мовлення; закріплювання назв комах та кольорів ; виховувати дбайливе ставлення до природи: рослин, комах
Перегляд файлу

Казка з використанням сюжетної картинки і LEGO

Приготувала та провела вихователь Гаврикова М.О.

Мета : продовжувати вчити дітей слухати казку, фантазувати; вчити знаходити друзів; продовжувати вчити відповідати на запитання; навчити дітей , що можна LEGO  використовувати не тільки в іграх, а й в казках ;розвивати увагу, пам’ять , розвиток мовлення;  закріплювання назв комах та кольорів ; виховувати дбайливе ставлення до природи: рослин, комах.

 

« Допитлива гусінь»

     Одного літнього та погожого  дня на блакитному  гарному небі  яскраво світило сонечко, іноді пропливали сині і трішки похмурі хмаринки , а там у низу де все розмовляє між собою та живе  своїм  життям , мешкає зелена гусінь , яка дуже полюбляє їсти зелені яблучка  та листочки, її було дуже цікаво  що ж там в низу ,  адже ніколи раніше через свій страх  гусінь не покидала своєї домівки.                                                                                                                              

 

 

 

 

   І ось одного разу , коли подув дужий вітер , гусінь упала до низу на  травичку, коли вона озирнулася навколо ,її ні що не бентежило, бо  вона думала , що начебто вдома  , адже травичка така ж зелена, як листочки на яблуні.                                                                                            

 

 

 

 

   Раптом біля гусені хтось пролетів, дуже красивий ,по кольору він нагадував їй абрикос із сусіднього дерева , ніколи такого раніше гусінь не бачила .

 

 

 

 

C:\Users\delux\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\161662607_1812392285574420_5853188084191324361_n.jpg

 

 

Це був метелик . Трішки покружлявши, він також помітив гусінь. Метелик приблизився до неї і запитав :                              - Ти хто будеш ,я тебе раніше ніколи не бачив!?                                                                                        

 

Гусінь йому відповіла : - Я живу поруч, ось на цій яблуні і ні коли раніше з неї не спускалась.    

 – Хм ,тоді давай знайомитися. Я – метелик, а тебе як звати?                                                                  - Мене звуть гусінь .Скажи будь ласка, ти тут один живеш ?                                                                  Метелик у відповідь розсміявся : - ну ні звісно ,нас тут багато : і мурахи, і бджілки,  і мушки та різні інші мешканці живої природи .                                                                                                            - А де твоя домівка ? – запитала гусінь.                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

– Пішли зі мною ,я тобі її покажу . Метелик привів гусінь до чарівного червоного тюльпану.      Коли гусінь потрапила у середину тюльпана , нічого подібного вона не бачила , усе навкруги було яскраве, пахучим та дуже чарівним.                                                                                                   

   

 

 

 

 Від тоді гусінь та метелик стали дружити . Метелик що разу показував їй щось нове і цікаве. Тепер вона знала . що поруч з нею живуть і інші мешканці природи .

 

 

Коли розповідаєте казку викладаємо на готовому малюнку : на такі слова - « на блакитному небі» -блакитний  LEGO , « похмурі хмаринки» - синій LEGO ,   « яскраве сонечко» - жовтий LEGO, « зелена гусінь мешкає на яблуні »- зелений 1  LEGO , « це був метелик »- жовті LEGO., « чарівний червоний тюльпан» - червоні LEGO. Можна іще включити тихенько спокійну музику.

 

docx
Додано
19 травня 2021
Переглядів
1465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку