Конспект заняття для дошкільнят

Про матеріал
Конспект заняття з математики "Допомога лісовим друзям" для дітей старшого дошкільного віку.
Перегляд файлу

Мета: закріплювати вміння розрізняти та називати геометричні фігури; вчити співвідносити кількість предметів та число; вправляти дітей у вмінні порівнювати предмети за величиною; групувати їх відносно величини; виховувати дисциплінованість та доброзичливість.

Матеріали: іграшка мишки, мапа, зображення їжака, лисички, оленята; картки із завданнями; зображення зірочок; геометричні фігури (коло, трикутник, квадрат) різних кольорів та розмірів.

Хід роботи:

В: Добрий день, дітки! Сьогодні в нас незвичайне заняття. До нас завітав дуже цікавий гість. Давайте спробуємо здогадатися, хто це?

Невеличка та сіренька

 В норці мешкаю тихенько.

 Уночі по хаті – нир,

Я шукаю сало й сир. (Миша)

Д:…

В: правильно, дітки. Це мишенятко. Його звати Пі і він прийшов до нас за допомогою. Давайте його послухаємо.

0_72b1e_72f92ec2_L.pngМ: Добрий день, діти. Мені потрібна ваша допомога. Я прийшов до вас з лісу. Мої лісові друзі попрохали передати вам ось цю мапу аби ви допомогли їм.

В: Ну що ж, давайте подивимось, що за мапу нам передали.

2021-02-15.png

В: Дітки, це карта тих, кому ми сьогодні будемо допомагати. Ну що? Почнемо?

Д: ….

В: Тоді розпочинаємо нашу подорож. Пропонує вам відмічати зірочкою тих, кому ми вже допомогли.

725c785a81e043078fdec4f0cf701f4b.jpg 725c785a81e043078fdec4f0cf701f4b.jpg 725c785a81e043078fdec4f0cf701f4b.jpg

В: Завітаємо до Їжачка.

122246422_64.png

Ї: Добрий день, дітки. Так добре, що ви прийшли. Мама дала мені завдання, а я не можу ніяк його виконати.

В: Їжачку, а що ж за завдання тобі дала мама?

Ї: Вона сказала розкласти великі яблука та маленькі окремо у 2 корзини.

В: Дітки, допоможемо нашому новому другові?

Д: ….

В: Дітки, дивіться: в нас є 2 кошика: маленький – для маленьких яблук, а великий – для великих (якщо все на одній картинці діти проводять лінії олівцями, а якщо вирізані – кладуть яблука на кошики)

2021-02-15 (1).png

В: Які молодці. Їжачку, подивись, ми вже впорались.

Ї: Ой, дякую вам велике дітки, щоб я без вас робив. Приходьте наступного разу на яблучний пиріг.

 В: Дякуємо тобі, Їжачку за добрі слова. А нам вже час йти далі. Давайте ми з вами позначимо на карті зірочкою (той, хто найперший виконує завдання, прикріпляє зірочку на мапі).

Дуже добре, а наступна на нашій карті лисеня. Давайте допоможемо їй?

fox-34.pngД: …

Л: Привіт! Як я вас чекала!

В: Лисичко, що сталося?

Л: Бабуся вчить мене математиці і дала мені завдання з геометричними фігурами. Але я зовсім не можу розібратися яка з фігур як називається.

В: Я впевнена, що ми тобі зараз усе пояснимо, не хвилюйся. Справді ж, дітки?

Д: …

В: Дітки, вам необхідно розкласти фігури у 3 ряди за їх формою

2021-02-15 (2).png

В: (запитує декілька дітей) А чому  розклали саме так? Що за фігура у цьому ряді? Чим вона відрізняється від фігури у іншому ряді?

Л: Я здається все зрозуміла і тепер з легкістю виконає бабусине завдання. Дякую вам, дітки!

В: А поки лисеня побігло виконувати завдання, я пропонує вам зробити помітку на карті (той, хто найперший виконує завдання, прикріпляє зірочку на мапі) и трохи відпочити.

Фізкультхвилинка


Руки вгору – підтягніться,

Раз – два, раз – два!

Щонайнижче нахиліться,

Раз – два, раз – два!

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка всміхніться.

А тепер, любі малята,

Пострибайте, як зайчата.

Руки вгору підніміть,

Вдих і видих всі зробіть.


 

 

В: Які гарні в мене зайчата. А тепер час допоїти оленяткові.

76119213_2.png О: Добрий день, дітки.

В: Привіт, оленятко. Нам сказали, що тобі потрібна допомога. Що сталося?

О: Так, мені потрібна ваша допомога. Мені необхідно порахувати скільки зв’язаної трави у кожній купі, а я ще не встиг вивчити цифри.

В: Дітки, допоможемо порахувати?

Д: …

В: Які ви активні помічники! Вам потрібно покласти відповідну цифру навпроти кожного ряду.

2021-02-15 (3).png

В: Які молодці. Як швидко усе порахували.

О: Дякую вам за допомогу! Приходьте до нас у гості!

В: Ну що, дітки, час наліпити останню позначку на нашій мапі. Ми з вами впоралися з усіма завданнями наших нових друзів, усім допомогли. Давайте загадаємо, хто до нас прибіг за допомогою?

Д:…

В: А кому ми з вами сьогодні допогали?

Д: …

В: Чи сподобалося вам заняття? Що сподобалося найбільше?

Д:…

В: Ви великі розумнички. А зараз час відпочивати.

 

docx
Додано
26 травня 2021
Переглядів
1356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку