Казковий брейн-ринг для педагогів

Про матеріал

використання та закріплення ігрового стилю спілкування, активне саморозкриття, подолання психологічних бар'єрів, знищення шаблонів щоденного спілкування; стимулювати розвиток ініціативи, творчості, артистичності.

Перегляд файлу

Мета:використання та закріплення ігрового стилю спілкування, активне саморозкриття, подолання психологічних бар’єрів, знищення шаблонів щоденного спілкування; стимулювати розвиток ініціативи, творчості, артистичності.

Хід проведення:

Вправа «Привітання»

Мета: створення позитивної емоційної атмосфери у групі.

Психолог: Доброго дня, шановні друзі! Я радо вітаю вас, і приємно бачити всіх у доброму настрої, гарному здоров’ї. Спогади про дитинство переносять нас у чарівний світ казки.

Вправа «Знайомство»

Мета: згуртування групи, заняття психоемоційного напруження.

Кожен учасник називає своє ім’я та з ким із героїв казок він себе асоціює.

Психолог: Я-Валентина, асоціюю себе із Багірою із мультика «Мауглі». Учасники по колу продовжують вправу.

Вправа «Очікування»

Мета: визначення очікувань учасників від заходу. Кожен учасник пиши те, що він очікує від зустрічі.

Вправа «М’язове розвантаження»

Мета: зняти м’язове напруження, поворушитися, розслабити м’язи.

  • «Пташки люблять висоту, висоту»- почергове піднімання рук із вказівним пальцем вгору.
  • «Рибки люблять глибину, глибину»-почергове опускання рук донизу.
  • «встигнеш все»- долоні вперед, руки на рівні плечей.
  • «не спіши»-рухи вказівними пальцями двох рук у сторони.
  • «Пощипай»-завитки пальцями навколо вух.
  • «Раз, два, три»-плескання в долоні.

Інформаційне повідомлення

Мета: дати теоретичні знання  про метод практичної психології- казкотерапію. Сприяти усвідомленню педагогами необхідності використання казкотерепевтичних технологій у роботі із дітьми з метою зміцнення їхнього психічного здоров’я.

Казкотерапія- напрям у практичній психології, який використовується з метою профілактики, корекції та діагностики емоційного стану дитини. Це процес самовираження  через казку, допомагає впоратися зі своїми проблемами, відновити емоційну напругу, усунути порушення в поведінці, подолати дезадаптацію.

Це спосіб об’єктивізації проблемних ситуацій, створення особливої казкової атмосфери, яка перетворює мрію на дійсність, огортає душу передчуттям дива, дозволяє дитині вступити в боротьбу зі своїми страхами і перемогти їх, формує почуття впевненості і захищеності.

У казках відображають всі аспекти людського життя, проектуються моделі взаємин, визначаються цінності та ідеали, що сприяє формуванню духовно здорової компетентності особистості. А обов’язковий «щасливий кінець» казки  стає основним засобом, що допомагає дітям позбутися страхів та комплексів.

Казка збагачує життєвий досвід, захищає психічне здоров’я, формує емоційну рівновагу особистості дошкільника.

Гра «Казковий брейн-ринг»

Мета: згуртування педагогічного колективу, створення команди однодумців.

Хід проведення:

Дайте відповіді на такі запитання:

  • Скільки звірів поселилося у рукавичці? Семеро
  • Скільки людей тягнуло ріпку? Троє
  • Хто просив легкого хліба? Вовк
  • За допомогою чого Іван-Царевич знайшов  Царівну-Жабу?Стріли
  • Хто був сміливіший: цап чи баран? Цап
  • Хто врятував півника? Котик
  • Хто самовільно поселився в зайчиковій хатинці? Коза-дереза
  • Кому Винні-Пух подарував на день народження пустий горщик?

ослику Іа

  • В ньому 38 папуг, 6 мавп та 1 слоник?удав
  • Назвіть російську народну казку, в якій було 3 замахи на життя  та одне вбивство? Колобок
  • Назвіть робоче місце вченого кота. Дуб
  • Ким був колобок? Пряником чи пирогом. Пряником
  • Головна зброя Солов’я Розбійника? Свист

 

Розкажу непросту казку….

Жили були дід і баба. У них була курочка ряба. От одного разу посадив дід ріпку і говорить: «Спечи-но мені бабо, колобка».

А баба відповідає: «Йди, проси колобка у золотої рибки». Прийшов старий до синього моря і просить: «Сивко-Бурко, стань переді мною, як листок перед травою». Налетіли тут гуси-лебеді, підхопили старого і понесли. Опустилися вони у дрімучому лісі. Бачить старий: стоїть хатинка на курячих ніжках. Каже старий: «За щучим велінням, за моїм хотінням, стань, хатинко, до мене передом, а до лісу задом». А Баба-Яга із хатинки відповідає: «Смикни за мотузочок, дитинко моя, двері й відчиняться!». Смикнув старий за мотузочок, а лисиця його «гам» і з’їла.

-Скільки використано казок у моїй оповіді? Дев’ять

 

Пригадайте казки, у назві яких є цифри:

  • «Троє поросят»;
  • «Три доньки»;
  • «Троє братів»;
  • «Півник і двоє мишенят»;
  • «Дванадцять місяців»;
  • «Двоє жадібних ведмежат»;
  • «Вовк і семеро козенят»;
  • «Білосніжка та сім гномів»;
  • «Два морози»;

Ігрова вправа «Стара казка на новий лад»

Мета: розвиток творчості, оригінальності, комунікативної компетентності.

Психолог:Педагогам постійно доводиться що-небудь складати: конспект заняття, доповідь до зборів, бесіду з батьками і так далі. Зараз вам потрібно скласти художній твір. Час підготовки 10 хвилин.

1- казка про доброго Кощія Безсмертного і підступну Василіску Прекрасну;

2- детектив. П'ятачок - вбивця Вини - Пуха;

3-мюзикл  Весілля Гнома та Білосніжки.

Вправа «Візьміть серветок»

Мета: налаштувати учасників на активну співпрацю з іншими учасниками, створити позитивну веселу атмосферу.

Психолог: Пропоную вам узяти серветок стільки, скільки ви хочете. Після того як усі учасники взяли необхідну кількість серветок. Психолог пропонує розказати про себе стільки фактів скільки ви взяли серветок чи розповісти про свого сусіда.

Вправа «Улюблений предмет»

Мета:розвиток творчості, креативності, створення емоційного контакту.

Психолог: У кожного з вас єулюблений предмет чи річ, яку ми дуже любимо. Тож пропоную вам зараз пофантазувати і розповісти про себе від вашого улюбленого предмета. Наприклад: «Я крісло-моя хазяйка мене дуже любить, як приходить з роботи завжди сідає до мене.

Так розповідають усі учасники.

Вправа «Побажай іншому»

Мета:створення позитивної атмосфери вкінці зустрічі з учасниками.

Психолог: Пропоную вам на листочках написати побажання. А потім покладіть усі побажання в цей кошик та знову витягніть листочок та прочитайте своє побажання.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
1281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку