03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка100 Розглянь фотографії у підручнику на сторінці 100. Які емоції викликала в тебе кожна з них? Як ти це зрозумів/зрозуміла?Підручник. Вправа1 Як ти думаєш, чи потрібно прислухатися до своїх емоцій, розуміти, що ти відчуваєш і чому? Обґрунтуй свою думку
03.02.2023 СьогодніВиконайте вправу «Тренуємо емоції». Об’єднайтеся в пари і покажіть одне одному емоціїПідручник. Сторінка101 Посміхнись, як: людина, яка побачила перший весняний квіт; хитра лисиця; задоволена дитина; мудра сова. Підручник. Вправа3 Насупся, як: сердита людина; зла чарівниця / злий чарівник; осіння хмара; незадоволений перехожий. Злякайся, як: кошеня, на якого гавкає собака; заєць, який побачив мисливця; малюк, який заблукав у лісі. Розізлись, як: дитина, у якої забрали іграшку; дідусь, коли розбили його улюблену чашку; пес, у якого забрали кістку.
03.02.2023 СьогодніСкарбничка етики. Підручник. Сторінка101 Відомий український педагог Костянтин Ушинський стверджував: «Ніщо — ні слова, ні думки, ні навіть вчинки наші не виражають так ясно і вірно нас самих, як наші почування… Почування наші скажуть нам, що ми таке: не те, чим би ми хотіли бути, але те, що ми таке насправді».
03.02.2023 СьогодніВиконай вправу «Познач емоцію словами». Опиши свої емоції та реакції на них для кожної ситуаціїПідручник. Сторінка102 Підручник. Вправа4 Шестикласники/шестикласниці запросили тебе до волейбольної команди, грати в якій ти давно мріяв/мріяла. Що ти відчуваєш? Згодом у тебе промайнула думка — чи зможеш ти грати на рівні? Що ти відчуваєш тепер?У своєму дворі ти знайшов/знайшла маленьке цуценятко, яке загубилося. Батьки погодилися залишити звірятко вдома. Що ти відчуваєш? Наступного дня ти побачив/побачила оголошення про загублене цуценятко, на якому було фото твоєї учорашньої знахідки. Що ти відчуваєш тепер?
03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка105 Прочитай інформацію у підручнику на сторінці 105. Про які варіанти поведінки людини в конфліктній ситуації ти дізнався/дізналася?Підручник. Вправа12 У якому із цих варіантів поведінки проявляється керування емоціями? Поясни чому. Який із варіантів поведінки в конфліктній ситуації є найефективнішим?
03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка15 Об’єднайтеся в пари й візьміть одне в одного інтерв’ю «Як ти керуєш власними емоціями?». Поставте такі запитання: Підручник. Вправа13 Чи потрапляв/потрапляла ти в ситуації, які потребували керування емоціями? Як ти керував/керувала своїми емоціями?
03.02.2023 СьогодніОб’єднайтеся в групи й виконайте вправу «Шукаємо вихід із конфліктної ситуації». Уявіть, що в конфліктну ситуацію потрапили дві людини: одна вміє керувати емоціями, інша — ні. Спрогнозуйте поведінку кожної людини в запропонованих ситуаціях. Підручник. Сторінка106 Підручник. Вправа141. Батьки не дозволяють дівчині піти в кіно, а вона вже домовилася з друзями. 2. Діти не беруть хлопчика в гру. 3. Друг не запросив однокласника на вечірку.4. Дівчинка їла морозиво, її штовхнули, морозиво впало. 5. П’ятикласник отримав низький бал на уроці. Мама/тато запитує його, чому так сталося. 6. Учениця запізнилася на урок.
03.02.2023 СьогодніРозглянь інформаційний плакат до теми «Керування власними емоціями» на с. 107. Поясни його заголовок. Підручник. Сторінка106 Як ти думаєш, що символізують зображення хлопчиків?Підручник. Вправа16 Прокоментуй формулу успіху. Поясни, як досягнення успіху залежить від уміння керувати емоціями. Що виражають три обличчя в нижній лівій частині плаката? Як ти розумієш слова Костянтина Ушинського?