Керування власними емоціями

Про матеріал
Цікава, грунтова презентація до теми "Керування власними емоціями" за підручником Л.Давидюк, А.Мельник).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

03.02.2023 СьогодніУрок№13 Керування власними емоціями. Чому і як потрібно пізнавати власні емоції? Чому необхідно керувати власними емоціями? Як керувати власними емоціями? Світ людських емоцій та почуттів

Номер слайду 2

03.02.2023 СьогодніОрганізація класу. Вправа «Веселка»Я хочу зробити... Я хочу, щоби вдалося... Я налаштований... Я готовий до... Я буду намагатися... Я мрію... Мені потрібно…

Номер слайду 3

03.02.2023 СьогодніПеревірка домашнього завдання

Номер слайду 4

03.02.2023 СьогодніПовідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про те, як керувати власними емоціями.

Номер слайду 5

03.02.2023 СьогодніМотивація навчальної діяльності Хто вміє володіти собою, той може керувати людьми. Вольтер

Номер слайду 6

03.02.2023 СьогодніАктуалізація опорних знань. Підручник. Сторінка100 Чому і як потрібно пізнавати власні емоції?Чому необхідно керувати власними емоціями?Як керувати власними емоціями?

Номер слайду 7

Робота із підручником «Етика»Л. Давидюк та А. Мельник С.100-10803.02.2023 Сьогодні

Номер слайду 8

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка100 Розглянь фотографії у підручнику на сторінці 100. Які емоції викликала в тебе кожна з них? Як ти це зрозумів/зрозуміла?Підручник. Вправа1 Як ти думаєш, чи потрібно прислухатися до своїх емоцій, розуміти, що ти відчуваєш і чому? Обґрунтуй свою думку

Номер слайду 9

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка100 Підручник. Вправа2 Прочитай текст у підручнику на сторінках 100-101. Назви чотири кроки для знайомства з емоціями

Номер слайду 10

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка101 Намалюй схему «Знайомство з емоціями» у вигляді сходинок. Кожну сходинку підпиши. Підручник. Вправа2

Номер слайду 11

03.02.2023 СьогодніВиконайте вправу «Тренуємо емоції». Об’єднайтеся в пари і покажіть одне одному емоціїПідручник. Сторінка101 Посміхнись, як: людина, яка побачила перший весняний квіт; хитра лисиця; задоволена дитина; мудра сова. Підручник. Вправа3 Насупся, як: сердита людина; зла чарівниця / злий чарівник; осіння хмара; незадоволений перехожий. Злякайся, як: кошеня, на якого гавкає собака; заєць, який побачив мисливця; малюк, який заблукав у лісі. Розізлись, як: дитина, у якої забрали іграшку; дідусь, коли розбили його улюблену чашку; пес, у якого забрали кістку.

Номер слайду 12

03.02.2023 СьогодніСкарбничка етики. Підручник. Сторінка101 Відомий український педагог Костянтин Ушинський стверджував: «Ніщо — ні слова, ні думки, ні навіть вчинки наші не виражають так ясно і вірно нас самих, як наші почування… Почування наші скажуть нам, що ми таке: не те, чим би ми хотіли бути, але те, що ми таке насправді».

Номер слайду 13

03.02.2023 СьогодніВиконай вправу «Познач емоцію словами». Опиши свої емоції та реакції на них для кожної ситуаціїПідручник. Сторінка102 Підручник. Вправа4 Шестикласники/шестикласниці запросили тебе до волейбольної команди, грати в якій ти давно мріяв/мріяла. Що ти відчуваєш? Згодом у тебе промайнула думка — чи зможеш ти грати на рівні? Що ти відчуваєш тепер?У своєму дворі ти знайшов/знайшла маленьке цуценятко, яке загубилося. Батьки погодилися залишити звірятко вдома. Що ти відчуваєш? Наступного дня ти побачив/побачила оголошення про загублене цуценятко, на якому було фото твоєї учорашньої знахідки. Що ти відчуваєш тепер?

Номер слайду 14

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка102 Підручник. Вправа5 Розглянь малюнок у підручнику на сторінці 102. Про що думає хлопчик? Як ти гадаєш, які емоції він при цьому відчуває? Чи відомий тобі такий стан? Що б ти порадив/порадила людині в такому стані?

Номер слайду 15

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка103 Підручник. Вправа7 Розкажи про конфліктну ситуацію, яка виникла в тебе з рідними або друзями. Як ви реагували на конфлікт і знайшли його рішення, якщо знайшли? Якби ти вчинив/вчинила у цій ситуації зараз?

Номер слайду 16

03.02.2023 СьогодніГімнастика для очей

Номер слайду 17

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка103 Прочитай фрагмент із повісті «Пригоди Тома Сойєра» у підручнику на сторінці 103. Зверни увагу, які емоції переживає головний герой. Підручник. Вправа8

Номер слайду 18

03.02.2023 СьогодніДай відповіді на питання. Підручник. Сторінка104 Опиши емоційний стан Тома Сойєра до того, як його окрилило натхнення. Підручник. Вправа8 Чи вдалося хлопчику опанувати свої емоції? Як це вплинуло на його поведінку?Передбач, як далі будуть розгортатися події.

Номер слайду 19

03.02.2023 СьогодніПрочитай уривок із вірша Лесі Українки «Як дитиною, бувало…» у підручнику на сторінці 104 Підручник. Сторінка104 Підручник. Вправа9 Які емоції переживала дівчинка, коли падала? Вона їх виказувала чи стримувала?

Номер слайду 20

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка104 Розглянь кластер «Як навчитися керувати власними емоціями» у підручнику на сторінці 104. Назви три кроки, які потрібно зробити, щоб навчитися керувати своїми емоціями. Підручник. Вправа10

Номер слайду 21

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка105 Прочитай, вставляючи необхідні за змістом слова у підручнику на сторінці 105. Поясни свій вибір. Підручник. Вправа11

Номер слайду 22

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка105 Прочитай інформацію у підручнику на сторінці 105. Про які варіанти поведінки людини в конфліктній ситуації ти дізнався/дізналася?Підручник. Вправа12 У якому із цих варіантів поведінки проявляється керування емоціями? Поясни чому. Який із варіантів поведінки в конфліктній ситуації є найефективнішим?

Номер слайду 23

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка105 Підручник. Вправа12

Номер слайду 24

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка15 Об’єднайтеся в пари й візьміть одне в одного інтерв’ю «Як ти керуєш власними емоціями?». Поставте такі запитання: Підручник. Вправа13 Чи потрапляв/потрапляла ти в ситуації, які потребували керування емоціями? Як ти керував/керувала своїми емоціями?

Номер слайду 25

03.02.2023 СьогодніОб’єднайтеся в групи й виконайте вправу «Шукаємо вихід із конфліктної ситуації». Уявіть, що в конфліктну ситуацію потрапили дві людини: одна вміє керувати емоціями, інша — ні. Спрогнозуйте поведінку кожної людини в запропонованих ситуаціях. Підручник. Сторінка106 Підручник. Вправа141. Батьки не дозволяють дівчині піти в кіно, а вона вже домовилася з друзями. 2. Діти не беруть хлопчика в гру. 3. Друг не запросив однокласника на вечірку.4. Дівчинка їла морозиво, її штовхнули, морозиво впало. 5. П’ятикласник отримав низький бал на уроці. Мама/тато запитує його, чому так сталося. 6. Учениця запізнилася на урок.

Номер слайду 26

03.02.2023 СьогодніВиконай завдання. Підручник. Сторінка106 Підручник. Вправа15 Знайди і прочитай прислів’я, поясни, як ти їх розумієш.

Номер слайду 27

03.02.2023 СьогодніРозглянь інформаційний плакат до теми «Керування власними емоціями» на с. 107. Поясни його заголовок. Підручник. Сторінка106 Як ти думаєш, що символізують зображення хлопчиків?Підручник. Вправа16 Прокоментуй формулу успіху. Поясни, як досягнення успіху залежить від уміння керувати емоціями. Що виражають три обличчя в нижній лівій частині плаката? Як ти розумієш слова Костянтина Ушинського?

Номер слайду 28

03.02.2023 СьогодніПояснення домашнього завдання1) Підручник ст.108виконати усі завдання.2) Оберіть 10 найпоширеніших емоцій. Дайте їй визначення, намалюйте символ емоції, колір, прикладів її прояву у житті.

Номер слайду 29

03.02.2023 СьогодніРефлексія. Вправа «Мікрофон» Що нового дізналися на уроці?Чи знадобиться це нам у житті чи на уроках математики?Що здалося складним?З чим ви упоралися легко?

pptx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Презентації
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
4512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку