Діагностувальна робота №3
Тема: « СВІТ ЛЮДСЬКИХ ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ».
І-В
І. Початковий рівень (1 – 3 бали) За кожну відповідь -1б.).
1. Стійке емоційне ставлення людини до того, що відбувається в її житті, що вона пізнає, як діє - це:
а) емоції; б) почуття; в) емпатія.
2. Здатність розуміти емоційний стан іншої людини та співпереживати – це:
а) емоції; б) почуття; в) емпатія.
3. Коли людина відчуває яскравий емоційний відгук на переживання інших, не відокремлює свій емоційний стан від проблем інших людей, співпереживає близьким та стороннім людям -це:
а) високий рівень емпатії; б) середній рівень емпатії; в) низький рівень емпатії.
Середній рівень (4-6 балів). За кожну відповідь -1б.)
4. За описом стану людини визнач емоцію. Людина посміхається, її очі злегка примружені, куточки рота злегка підняті. Вона сміється та співає – це:
а) радість; б) провина; в) здивування.
5. За відтвореним зображенням виразу обличчя хлопчика визнач емоцію. Це:
а) радість; б) захоплення; в) відраза.
6. За даним емотиконом визнач емоцію:
а) злість ; б) здивування; в) сум.
7. Розподіліть почуття та емоції.
Симпатія, задоволення, гнів, радість, любов, сум, ненависть, повага, захоплення, тривога, віра, відчай, роздратованість, образа, подив, гордість, ніжність, розчулення, здивування, спрага. (2б).
8. Приведіть 5 прикладів позитивних емоцій. (1б.)Розподіліть емоції Високий рівень (10-12 балів)
9. За висловом відомого українського філософа і поета Григорія Сковороди, який писав: «Любов виникає з любові, коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю» склади есе (до 10 речень). Використай вивчений матеріал про способи вираження емоцій: вербальний, невербальний, вчинки, пов’яжи вислів із вивченим «золотим правилом» моралі. (3б.).
Етика. 5 клас.
Діагностувальна робота №3
Тема: « СВІТ ЛЮДСЬКИХ ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ».
ІІ-В
І. Початковий рівень (1 – 3 бали). (За кожну відповідь -1б.)
1. Стани і переживання людини, які визначаються обставинами, настроями або стосунками з іншими людьми -це:
а) емоції; б) почуття; в) емпатія.
2. Коли людина відчуває труднощі у спілкуванні, не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття та події; не розуміє вчинків, скоєних під впливом емоцій – це:
а) високий рівень емпатії; б) середній рівень емпатії; в) низький рівень емпатії.
3. Радість, любов, захоплення – ці емоції відносяться до:
а) позитивних; б) негативних; в) нейтральних.
Середній рівень (4-6 балів). (За кожну відповідь -1б.)
4. За описом стану людини визнач емоцію. Людина опускає та відвертає голову в сторону, ховає очі, у неї червоніють обличчя та вуха– це:
а) радість; б) провина; в) здивування.
5.За відтвореним зображенням виразу обличчя хлопчика визнач емоцію. Це:
а) радість; б) злість; в) відраза.
6. За даним емотиконом визнач емоцію:
а) задоволення ; б) здивування; в) сердитість.
Достатній рівень (7-9 балів).
7. Виберіть почуття та емоції, які відчуває патріот України.
Творче натхнення, злість, сором, нудьга, відповідальність, неприязнь, образа,
патріотизм, честь, довіра, незадоволення, гнів, розчарування, справедливість, переляк, повага, невпевненість, лють, занепокоєння, безпека.(2б.)
8. Приведіть 5 прикладів негативних емоцій. (1б.)Р
Високий рівень (10-12 балів)
9. За висловом сучасної американської письменниці Елізабет Ґілберт, яка радить: «Не вибачайся за сльози. Без емоцій — ми просто роботи,
склади есе (до 10 речень). Використай вивчений матеріал про способи вираження емоцій: вербальний, невербальний, вчинки. (3б.).