Китай та Японія в Середні віки

Про матеріал
Презентація до уроку із курсу "Всесвітня історія" для сьомого класу нової української школи "Китай та Японія в середньовіччі" з використанням завдань розроблених за допомогою інтернет сервісів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

123 ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ

Номер слайду 2

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯТест: ЕТНІЧНА МОЗАЇКА ВЕЛИКОГО СТЕПУhttps://vseosvita.ua/test/start/qra217

Номер слайду 3

ПОМІРКУЙТЕ ЯКА СУЧАСНА ДЕРЖАВА ЗАШИФРОВАНА В КРОССЕНСІ?

Номер слайду 4

ПОМІРКУЙТЕ ЯКА СУЧАСНА ДЕРЖАВА ЗАШИФРОВАНА В КРОССЕНСІ?

Номер слайду 5

КИТАЙ ТА ЯПОНІЯ В СЕРЕДНЬОВІЧЧІ

Номер слайду 6

Пригадайте з курсу історії Стародавнього світу, коли виникла держава в Китаї. Поясніть, про які сторінки життя давньокитайського суспільства можна розповісти за допомогою хмаринки слів

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Робота в парах. Використовуючи текст підручника та розповідь вчителя складіть ментальну карту історії розвитку Китаю та Японії в Середні віки за планом: 1) влада та суспільство; 2) господарство; 3) релігійні вчення; 4) відносини з іншими народами.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

КИТАЙЦІ НАЗИВАЛИ СВОЮ КРАЇНУ ПІДНЕБЕСНОЮ ІМПЕРІЄЮ, ВВАЖАЮЧИ ЇЇ ЦЕНТРОМ СВІТУ. КИТАЙСЬКИЙ ІМПЕРАТОР ВВАЖАВСЯ ПОСЕРЕДНИКОМ МІЖ НЕБОМ (ЯК СИН НЕБА) І ЗЕМЛЕЮ. НА ПОЧАТКУ VII СТ. У КИТАЇ УТВЕРДИЛАСЯ ДИНАСТІЯ ТАН (618-907 РР.). НА ЧОЛІ ДЕРЖАВИ СТОЯВ ІМПЕРАТОР, ВЛАДА ЯКОГО БУЛА НЕОБМЕЖЕНОЮ. У ЗОВНІШНІЙ ПОЛІТИЦІ ПРАВИТЕЛІ ДИНАСТІЇ ТАН ГОЛОВНУ УВАГУ ПРИДІЛЯЛИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ КОНТРОЛЮ НАД ВЕЛИКИМ ШОВКОВИМ ШЛЯХОМ. ДЕРЖАВА В СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ КИТАЇ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

МІЖУСОБНА БОРОТЬБА, ЯКА ТОЧИЛАСЯ ПІСЛЯ ПАДІННЯ ДИНАСТІЇ ТАН, ЗАВЕРШИЛАСЯ ПРИХОДОМ ДО ВЛАДИ ДИНАСТІЇ СУН (960-1279 РР.). НА ПІДВЛАДНІЙ ЦІЙ ДИНАСТІЇ ТЕРИТОРІЇ ПІВДЕННОГО КИТАЮ РОЗТАШОВУВАЛИСЯ ОСНОВНІ ЦЕНТРИ ВИРОЩУВАННЯ РИСУ, ЧАЮ, ВИГОТОВЛЕННЯ ШОВКУ, ПОРЦЕЛЯНИ. У ДЕРЖАВІ СУН УПЕРШЕ ВИКОРИСТОВУВАЛИСЯ ПАПЕРОВІ ГРОШІ ЯК ПЛАТІЖНИЙ ЗАСІБ.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

У XIII СТ. КИТАЙ ЗАВОЮВАЛИ МОНГОЛИ, ЯКІ ВСТАНОВИЛИ ТУТ СВОЮ ДИНАСТІЮ — ЮАНЬ (1271-1368 РР.). ДЛЯ ТОГО ЩОБ УПОРАТИСЯ З УПРАВЛІННЯМ ВЕЛИКОЮ ЗАХОПЛЕНОЮ ТЕРИТОРІЄЮ, МОНГОЛИ БУЛИ ЗМУШЕНІ ПРИЙНЯТИ КИТАЙСЬКУ СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ — ВІД ІМПЕРАТОРА ДО НАЙНИЖЧОГО СЛУЖБОВЦЯ. ПРОТЕ НАЙВИЩІ ПОСАДИ В ДЕРЖАВІ ОБІЙМАЛИ МОНГОЛИ. ЇХНЯ ПОЛІТИКА ВИКЛИКАЛА ЗАГАЛЬНЕ ОБУРЕННЯ, ЩО У СЕРЕДИНІ XIV СТ. ПЕРЕРОСЛО В АНТИМОНГОЛЬСЬКЕ ПОВСТАННЯ ЧЕРВОНИХ ПОВ’ЯЗОК. У РЕЗУЛЬТАТІ ПОВСТАННЯ БУЛО ВІДНОВЛЕНО НЕЗАЛЕЖНІСТЬ КИТАЮ НА ЧОЛІ З НОВОЮ ДИНАСТІЄЮ МІН (1368-1644 РР.).

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Імператори династії Мін намагалися утвердити вплив своєї «Серединної Держави», як тоді казали, «в усіх чотирьох країнах світу». Кордони Китаю були розширені до Тибету та Індокитаю. Розвивалися ремесла, особливо виробництво порцеляни,шовку, паперу, скла.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Система управління в Китаї

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

3. СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВИ У ЯПОНІЇ

Номер слайду 30

Завдяки своєму географічному положенню Японія в середні віки нечасто зазнавала вторгнень чужинців. В останній чверті XIII ст. Японію намагалися завоювати монголи. Країну врятував тайфун, що розтрощив монгольський флот Хубілай-хана біля японських берегів. Залишки загарбників були знищені самураями при спробі врятуватися на березі. Вдячні японці назвали те стихійне лихо «камікадзе» — божественний вітер.

Номер слайду 31

2. КУЛЬТУРА І НАУКА В СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ КИТАЇ ТА ЯПОНІЇ РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ . ОПРАЦЮВАВШИ ТЕКСТ ПІДРУЧНИКА (ПУНКТ 2, ПУНКТ 4) СКЛАДІТЬ КРОССЕНС ЗА ТЕМОЮ 1 ВАРІАНТ - КУЛЬТУРА І НАУКА В СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ КИТАЇ2 ВАРІАНТ- ЯПОНСЬКА СЕРЕДНЬОВІЧНА КУЛЬТУРА

Номер слайду 32

Перевірка робіт

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Перевірте, як ви засвоїлиматеріал уроку, виконавшизавдання

Номер слайду 35

ПОМІРКУЙМО!До традиційної японської культури належить ікебана («живі квіти») — мистецтво розставляти квіти у вазі. Це мистецтво зародилося в VI ст. До ікебани входять три обов’язкових елементи конфуціанської тріади, що символізують Небо, Землю і Людину. Композиції ікебани створюються за принципом асиметрії та мінімалізму, де кожен елемент має значення. Мистецтво ікебани часто відносять до практики медитацій, оскільки під час створення композиції із квітів людина досягає спокою і гармонії. Поміркуйте, коли для людини може бути корисним створення ікебани

Номер слайду 36

1324

Номер слайду 37

Домашнє завдання – параграф 11, виконати завдання на вибір Дізнайтеся детальніше про традицію чайної церемонії в Японії. Організуйте в класі чи для друзів годину дозвілля в стилі «Чайна церемонія». Ознайомтеся з прикладами мистецтва ікебани за допомогою мережі «Інтернет». Створіть власну композицію та представте її у класі. Поміркуйте, чому мистецтво ікебани популярне в сучасному світі.

Номер слайду 38

Використані джерела Щупак І. Я., Бурлака О. В., Желіба О. В., Піскарьова І. О. Всесвітня історія: підруч. для 7 кл. закладів загальної середньої освіти / Київ: УОВЦ «Оріон», 2024. 208 с. : іл. 16 др. арк.https://commons.wikimedia.org/wiki/File: Big_Wild_Goose_Pagoda_2. JPGhttps://www.youtube.com/watch?v=q. Vz6 Gex. ZIvw

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Євсюкова Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Євсюкова Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 жовтня
Переглядів
1386
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку