Підсумкова робота за групами результатів з "Досліджуємо історію і суспільство", 6 клас (розділ І, підр. Васильків, Басюк))

Про матеріал

Підсумкова робота містить завдання за групами результатів, розроблена за матеріалами розділу І "Інструменти історичної науки" підручника "Досліджуємо історію і суспільство 6 клас" Васильків І.Д., Басюк О.Я.

Перегляд файлу

Підсумкова робота з «Досліджуємо історію і суспільство» 6 клас (за групами результатів)

Підручник  Васильків І.Д., Басюк О.Я.

Розділ 1. Інструменти історичної науки

 

Частина 1. ГР 1: Орієнтується в історичному просторі

  1. Запишіть доповнене  речення (4 бали)
  • Історія – це наука про …
  • Наука, яка досліджує минуле, вивчаючи віднайдені під землею залишки діяльності людей, називається …
  • Система безперервного відліку часу, в якій вихідною точкою є умовний рік народження Ісуса Христа,  називається …
  • Учених, які досліджують минуле на основі речових історичних джерел, називають …

 

  1. Намалюй лінію часу. На лінії часу познач 3012 рік до н.е., 988 рік, 456 рік до н.е., 1054 рік, 2024 рік  (4 бали)

 

  1. Історична задача. Полічи роки. (4 бали)

    Місто Рим (Італія) було засновано в 753 році до н.е. Познач цю дату на лінії часу із завдання 2. Полічи, скільки років місту Рим виповнилося у 2024 році.

 

Частина 2. ГР 2: Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту

 

Завдання 1. Прочитайте уривок із літопису «Повість минулих літ».

«Князь Володимир … повернувся в Київ. І коли прийшов, повелів звергнути всіх кумирів: одних порубати, а других попалити. Перуна ж повелів прив’язати коневі до хвоста і волочити з гори Боричевим узвозом на Ручай. І коли тягли Перуна Ручаєм до Дніпра, оплакували його невірні люди, бо ще не прийняли хрещення. І, притягнувши, вкинули його в Дніпро.

Ранком зійшов Володимир із … попами до Дніпра, і зійшлось людей без ліку: і ввійшли всі в воду, і стояли в ній по шию, а другі — до грудей, малі біля берега, інші тримали дітей на руках, дорослі бродили, а попи ж стояли і творили молитву. І було видно радість велику на небі і на землі: стільки душ врятованих!»

Дай відповіді на запитання.

1) Яку подію описано в літописному оповіданні?

2) Якого року вона відбулася?

3) У якому столітті? (6 балів)

Завдання 2. Заповніть таблицю (6 балів)

Частина 3. ГР 3: Виявляє здатність до співпраці, толерантність і громадську позицію (12 балів)

 

Завдання. Відповідаючи на запитання,  напиши есе «Моя мала батьківщина» (4 бали)

 

        Де ти народився/народилася? До якого з історичних  регіонів України належить твоя мала батьківщина? Хто з видатних українців народився у твоєму регіоні? Які визначні культурні та історичні пам’ятки, на твою думку,  є візитівкою твого регіону проживання?

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку