Класна година для 2-го класу на тему "Будь милосердним"

Про матеріал

Класна година «Будь милосердним»

Мета

Освітня: продовжувати розкривати зміст поняття «милосердя» як однієї з основних духовно-моральних якостей людини.

Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати свої вчинки та вчинки інших, спонукати учнів проявляти милосердя у повсякденному житті.

Виховна: виховувати у дітей одну із важливих мо­рально-духовних якостей — милосердя, допомогти їм зрозуміти, що людина — особливе творіння
Перегляд файлу

                                     Класна година «Будь милосердним» 

 Мета

Освітня: продовжувати розкривати зміст поняття «милосердя» як однієї з основних духовно-моральних якостей людини.

Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати свої вчинки та вчинки інших, спонукати учнів проявляти милосердя у повсякденному житті.

Виховна: виховувати у дітей одну із важливих мо­рально-духовних якостей — милосердя, допомогти їм зрозуміти, що людина — особливе творіння.

Обладнання: демонстраційний матеріал, технічні за­соби навчання, відео кліп пісні Н. Май «Даруй добро».

                                                      Хід уроку

 1.Психологічна гімнастика « Я – квітка»

Вчитель. Уявіть, що кожен з вас маленька насінинка. Гріє сонечко, ллє дощик зернятка проростають. Виросла квітка і розквітла. До квітки прилітають метелики, бджілки, комахи. Квітка  посміхається їм! Аж раптом прибігли діти. Злякалася квітка. Діти  помилувалися нею. І побігли далі гратися.

       Я – жива,- сказала квітка і посміхнулася. Посміхніться , діти, і ви. Порадійте  за неї.

 — які діти були?

Усі ви прагнете бути хорошими людьми. Дуже хочеться почути від вас, яка ж вона — хороша люди­на? (Відповіді учнів: добра, чуйна, весела, ввічлива, лагідна, милосердна, слухняна тощо.)

    Сьогодні ми поговоримо про милосердя.                                          

2. Пошукова робота

Вчитель. Дуже приємно, що в підготовці до цього заходу брали участь увесь клас. Деякі  з вас підготували інформа­цію про милосердя. Що ж, будь ласка, запрошую вас.

(Учні зачитують короткі повідомлення про милосердя і залишають їх на дошці.)

Ÿ Милосердя — це милість серця, жалісливість, м’якість, співчуття, ніжність, любов до людей.

Ÿ Милосердя — щиросердність, співчуття, готовність робити добро всякому, любов на ділі, здатність відгукува­тися на чужий біль.

 Людям милосердним притаманне спів­чуття стосовно сироти, інваліда, тяжкохворої людини, людини похилого віку, людини, яка потрапила в біду.

Ÿ Милосердя — це безкорислива допомога ближньому, яку людина здійснює від щирого серця.

Ÿ Милосердя — це не слабкість, а сила, тому що мило­сердя притаманне людям, які здатні прийти на допомо­гу. Бо здатність співчувати, співпереживати — це ознака доброї людини.

Чи є серед твоїх знайомих милосердні люди? Чому ти вважаєш їх милосердними?

Вчитель.Милосердя виявляється в уважному ставленні до інших, турботі про них, ввічливості, шанобливості, делікатності. Людина завжди має бути готовою і здатною співчувати і прощати, розуміти і допомагати.

Поміркуй

Які риси мають милосердні люди? Вибери слова з поданого переліку.

Чуйність, егоїзм, доброта, доброзичливість, терпимість, щедрість, безкорисливість, порядність, гордовитість, совісність, самолюбство, відповідальність, упертість, щирість,  малодушність, обов’язковість, чесність, гідність, заздрісність, боягузтво.

Люди можуть бути безпорадними і немічними через хвороби, похилий вік, фізичні вади. Вони потребують постійного піклування, співчуття. Ними опікуються члени родини. Часто трапляється, що немічні люди самотні, тоді їм допомагають ті, хто не байдужий до чужого болю, милосердний.

Милосердя — це допомога кожному, хто її потребує, співчуття та любов до немічного.

І дорослим, і дітям важливо вміти співчувати, співпереживати, розділяти радощі та розчарування інших.

Людина, здатна на співпереживання і співчуття, знаходиться в цей момент разом з тим, хто їх потребує, і розділяє його переживання, біду чи радість. А ще краще, коли співпереживання і співчуття виявляються не в словах, а в гарних вчинках, як у казці Валентина Катаєва «Квітка – семіцвітка»

Відеоролик про казку.

Пригадали казку Валентина Катаєва «Квітка-семицвітка». Дівчинка використала останню пелюстку чарівної квітки на бажання, щоб усі діти у світі були здоровими і її друг зміг ходити.

Давайте і ми сьогодні створимо квітку сповнення бажань. У кожного з вас є мрії. Напишіть, будь ласка, мрії на кожному пелюсточку.

Кожен мрію свою має

І в майбутньому бажає:

Добрим бути, справедливим,

Працьовитим, не лінивим.

Рідну мову свою знати,

Старших завжди поважати.

Свого ближнього любити.

З усіма у мирі жити!

   Пісня Н. Май  «Промінчики добра»                      

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
6 січня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку