Класна година для учнів 2 класу з елементами ОДГ (освіта для демократичного громадянства). Як ми приймаємо спільні рішення. В рамках швейцарсько-українського проекту "Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU"
Шляхівська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Класна година
на тему:
«Наш контракт правил»
Як ми приймаємо спільні рішення
Проведена з учнями 2 класу
вчителем Бороменською В.П.
2018 р.
Наш контракт правил
Як ми приймаємо спільні рішення
Навчальні цілі: Учні навчаються приймати один одного у групі. Вони визначають, що мають спільного. Навчаються знаходити аргументи під час дебатів. Навчаються методам голосування під час дискусії та усвідомлюють функції більшості. Розвивають здатність розуміння проблеми та навчаються розробляти спільні домовленості. Відображають особисті ставлення та свої переконання з огляду на існуючі правила. Обговорюють важливість правил для життя та роботи разом. Формують розуміння необхідності правил. Обговорюють наслідки порушення закону. Навчаються працювати над створенням спільних правил.
Методи роботи: «Мозковий штурм», робота в групах, дискусія, рольова гра.
План проведення заходу
На підлозі проведена лінія. Діти стають по один бік від лінії. Вчитель дає різні характеристики. Діти повинні порівняти себе з цими характеристиками, якщо вони відповідають їй, то стрибають через лінію, якщо ні, стоять на місці. Наприклад: учні 2 класу; ті, хто любить грати у футбол; дівчатка; ті, в кого голубі очі; ті, хто любить читати; українці; мешканці села Шляхове.
Діти дають свої характеристики також.
Обговорення в колі:
На дошці формується запис:
Україна – Верховна Рада
Херсонська область – Обласна Рада
Бериславський район – Районна Рада
Село Шляхове – Сільська Рада
Шляхівська ЗОШ – Рада школи
2 клас – збори класу
Родина – батьки
1 стовпчик знизу – вгору, другий навпаки згори – вниз.
Діти стають в коло і починають гратися повітряною кулькою. Вчитель оголошує хто порушив правила і той виходить з гри.
На дошці запис: Рівноправність. Повага. Справедливість.
Права |
Відповідальність |
Правило |
Безпека у класній кімнаті
|
Дотримуйся правил, щоб бути у безпеці
|
Не бігай по класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Презентація роботи: на дошці записуються правила.
Кожна група обирає картку, на якій описано ситуацію, яку їм треба розіграти.
Ситуації: гра у футбол, недотримання правил під час перерви на подвір’ї, шум на уроці.
Права |
Відповідальність |
Правило |
Безпека у класній кімнаті
|
Дотримуйся правил, щоб бути у безпеці
|
Не бігай по класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Права |
Відповідальність |
Правило |
Безпека у класній кімнаті
|
Дотримуйся правил, щоб бути у безпеці
|
Не бігай по класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
- |
|
+ |
- |
|
+ |
- |
|