Класна година для 4 класу "Чарівні барви осені!"

Про матеріал
Мета: - розвиток комунікативних навичок та навичок співпраці, творчих здібностей, мислення, уяви, пам’яті та зв’язного мовлення учнів; -формування естетичного та етичного виховання учнів; -виховання дружного та творчого колективу.
Перегляд файлу

                                  “Чарівні  фарби осені”

I. Вступна частина.

                                                Ходит осень в нашем парке,
                                                Закружил золотой листопад,
                                                В танце осени листья порхают,
                                                Наш печальный задумчивый сад
                                                Под напевы дождя засыпает.
                                                В позолоте стоит мокрый лес,
                                                На студеном ветру застывает,
                                                Осень дарит нам столько чудес –
                                                Только осенью это бывает.

                                                Дарит осень всем подарки:
                                                Фартук розовый — осинке,
                                                Бусы красные — рябинке,
                                                Зонтик жёлтый — тополям,
                                                Фрукты осень дарит нам.  

                                             Пісня “ Дощ і скрипка ”

II. Конкурси.                                                

                             1.”Прийшла осінь золота…” ( Представлення команд)

Учні представляють свою команду.

(назва, девіз, можливо використання віршів про осінь), вітають інші команди.

 

                                           2.”Відгадай загадку” (Розминка)

   Кожна команда отримує листочки з загадками, на виконання завдання відводиться деякий час. Перемагає та команда, яка розгадає найбільше загадок.

1.Скільки днів триває осінь? (91 день)

2.Як в Україні  називають період теплої погоди в середині осені? (Бабине літо)

3.Який універсальний засіб від дощу придумали в Китаї? (Парасолька)

4.Яке дерево є  символом осені? (Клен)

5.Які птахи залишаються у нас зимувати? (Синички, горобці)

6.Назвати дерево, на якому восени ми можемо побачити червоні ягоди.( Горобина)

7.Назвати саму велику ягоду. (Кавун)

8. Хто носить капелюх на нозі? ( Гриб)

 

                                                  3.“Асоціації – “Осінь”

- Про що  ви думаєте, коли чуєте слово “Осінь”?

Треба за 1 хвилину написати слова – асоціації, пов’язані з цією порою року. Одержує перемогу команда, яка назвала слово останньою. 

 

                        

                                                    4.”Чарівний кошик”

- Коротшими стали дні, яснішим – небо. Шурхотить земля яскравим килимом з опалого листя. Дерева переодяглися в золотаво-червоні наряди. На південь відлітати зібралися птахи. Осінь – пора збору врожаю та підбиття підсумків.

Ми любимо осінь за яскраві барви природи та довгоочікувані зустрічі з друзями, за повні грибів лісні галявини, стиглі плоди у садах та трохи сумний дощ за вікном.

    Викликається по одному представнику від кожної команди. Кожен отримує кошик, в який необхідно покласти «дари» осені (гриби, огірки, картоплю, яблука тощо) розкладені на столі (серед потрібних предметів є зайві).

                               Завдання виконується з зав’язаними очима .

 

                                                      5.”Осінній пейзаж”               

 - Картини природи, ліси, луги, річки, написані художником, називаються пейзажистами. Художник розмовляє з людьми без слів, мазками, лініями, кольором. Але потрібно навчитися розуміти його особливу мову.

Існує старе прислів’я: "Картину треба не лише дивитися, але і бачити". 

   Дітям по черзі  зав’язуються очі. Використовуючи словесні підказки, учні повинні намалювати осінній пейзаж. Потім діти дають назву своєму творінню.

                                                                   

                   6.Гра – конкурс “Підбери шишку”

                                                   Шишку в центр положи,

                                                   Себя в пляске покажи.

                                                   Кончит музыка играть,

                                                   Быстро шишку надо взять!

 

                                           7.”Осінній пазл” (Конкурс капітанів)

  - Осінь. Різнобарвна, розмаїта. Спочатку вона пишна, золота й сонячна, а потім сумна, дощова, холодна. Восени красиво. Листя на деревах постійно змінює колір, а згодом і зовсім опадає на землю, вистилаючи її м’яким килимом…

   Капітани команд отримують розрізані картки.

Завдання  - як найшвидше скласти картину – осінній пейзаж.

 

                             8.”Композиція – “Дари осені” ( Творчий конкурс)

   Команди повинні створити композиції з природного матеріалу, який лежить на їх столах та через 10 хвилин презентувати своє створіння (назва композиції, що символізує, на що робили акцент , створюючи композицію тощо).

 

 

 

 

 

III. Рефлексія

     Вправа “Подаруй другу часточку золотої осені”.

     Команди на аркушах паперу малюють осінню квітку та вказують назву своєї команди. Групи міняються аркушами та пишуть на макеті п’ять добрих слів-побажань. Аркуші із зображенням квітів вивішуються на дошці.

Учитель зачитує побажання та бажає всім теплої, доброзичливої, успішної осені.

 

IV. Підведення підсумків.

 

 


 


 






 

 

docx
Додано
25 червня 2021
Переглядів
1294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку