Класна година ХАЙ ВОГОНЬ В ДУШІ ПАЛАЄ, А ПОЖЕЖІ НЕ БУВАЄ!

Про матеріал

Розробка виховного заходу для учнів 1-4 класів на заявлену тему. Мета - формувати уявлення про причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; учити правильно діяти у випадку виявлення пожежі вдома чи на інших об'єктах; розвивати навички самозахисту в умовах задимленого помешкання; виховувати пильність, обережність, почуття відповідальності за свої вчинки

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Класна година

Хай вогонь в душі палає,

А пожежі не буває!

 

 

 

 

 

 

Підготував:

вихователь

Бобовська О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель.Дорогідіти! Сьогодні ми проведемо з вами заняття, яке дастьзнання, необхідні у вашомужитті. Цізнання вам допоможуть в тяжкухвилину.

Світ, якийоточує нас, прекрасний. Щобзберегтицю красу і своєжиттянеобхідно правильно поводити себе в навколишньомусередовищі.

Ми поговоримо про правила протипожежноїбезпеки.

Сірник.Добрий день, шановнігості!

1-й ведучий.

До вас сьогоднізавітав

Цейдивовижнийдерев’янийхлопчик.

Може скажете, хтовін!

Сірник.

Я, Сірничок, хоч і маленький.

Але буваювеселенький.

В руках надійних я зігріюсь

 І пічшвиденькорозтоплю,

Вечерю хуткоприготую,

Зігріювсіх і спать вкладу.

Та у руках недбалих

Все спопеляю я до тла.

Коли мене беруть для втіхи

Роблюзавжди я тільки лихо.

 

1-й учень.

Кожен в світізнає, ще й є поговірка,

Щосірник маленький, а бідавелика.

2-й учень.

Кмітливийцейсірник-шкідник.

Хоч і удавсявінмалий,

Але дуженебезпечний.

Не жартуйте з нимвінзлий!

3-й учень.

Не розводьтеу дворах

Вогонь-попелище,

Особливо, коли вітер

Міжбудівельсвище.

4-й учень.

Бопоженевітеріскру

На дах, на квартирку.

А для спалаху майна

Досить і хвилинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-й учень.

Як не будем за цимстежить.

Можевиникнутьпожежа.

Удворі, садку чи в лісі.

Пам'ятатимусишти:

Сірники і запальнички,

Ракети, вогнище і свічки

Шлях короткий до біди!

 

2-й учень.

Мама з татом наказали сірників не брати,

А саміпішли у поле, щобйогозорати,

Залишився дома Вася, щойомуробити?

Тут коробочка знайшлася... Чи незапалити?

Але дома неможливо, бо ж казали тато,

Щоб у хаті, навіть в руки, сірники не брати!

Хлопець шапку натягає,йде за скирту Вася!

Чирк! Сірник упав в солому, а та зайнялася!

Вася тут же розгубився і почаввтікати,

А соломіцього й треба, почала палати!

Поки люди позбігались та стали гасити,

То йсоломи не зосталось. Щовже тут робити? Чим корову годувати? Чим віндумавтільки?

Врятували люди хату і знайшли Василька...

Щозабіг у лісвід страху, бонакоїв лиха.

От! Сірникякий маленький! А бідавелика.

Вогонь - друг, вогонь - ворог

Якщораптомсвітлогасне,

Свічку ми запалюєм.

В цьомувипадкувогню ми

Тількидужедякуєм.

 

Якщо мама нароботі,

Сірників не треба брать.

Краще книжку прочитати,

Кращеіграшкамигратись.

Якщохолоди настали.

Допоможе нам вогонь.

Він затопить піч у хатці,

Але тийого не тронь!

На вогніготуютьїжу.

Він нам світитьуночі.

Як на вулиціморози,

Вінпрацює у печі.

Але будь завждиуважним.

Сірників не треба брать.

А як будеш в лісі,

Вогонь не запалювати.

 

3-й учень.

Не грайся, друже, з сірниками!

Запам’ятай, хоч і малий,

Але відподиху одного

Будинок ваш згоритьновий.

 

Вчитель. Правила пожежноїбезпекице правила, які повинен знати кожен!

4-й учень.

І малятам, і звірятам

Дужедобре треба знати,

Сірники не для забави,

З ними страшно гратись.

1-й учень.

Розігріласьпраскадуже,

Щоробитибудеш, друже?

За гаряче не хапай.

Із розетки вимикай.

2-й учень.

Знать повинен ученькожен:

Щобпохідбувдо ладу.

Жартувать з вогнем не можна:

Ліспотрапитьу біду.

3-й учень.

Вивчіть правила пожежі.

Будьте завждиобережні.

ЗнаєхайдитинакожнаЖартувать з вогнем не можна!

4-й учень.

Дітямдобре треба знати Правила протипожежні

І з вогнем не пустувати,

Бути обережним!

5-й учень.

Бо з вогнем поганіжарти,

Гратися з вогнем не варто.

Не розпалюй сам багаття, ані в лісі, анівхаті.

Легко вогник запалить

та не просто погасить.

6-й учень.

З грубки жару не беріть, жар в собівогоньтаїть.

Хочмалесенькажаринка–

Для пожежітежпричинка.

 

   7-й учень.

Телевізор, плитку, праскуУмикати нам не слід.

Пам’ятайтеце, будь ласка,

бовідцьогостількибід.

 

 

 

1-й учень.

Назавждизапам’ятай:

Де мастило, бензин, гас –

Там вогонь не підпускай,

Спалахнеусе і край.

2-й учень.

А як трапиласьбіда,

щотодіробити?

Не ховатисьу куток, а вогоньгасити.

 

3-й учень.

Як вогоньіщемалий,

Кружкою води залий,

Чипіскомзасип, накрий,

Щоб не змігожити.

4-й учень.

А якщовогонь не згас

І багатодиму,

Вибігай з кімнативраз

з діткамималими.

5-й учень.

Маленький окурок

Лежить і димить

У полум’явелике

Перетворитьсявмить.

1-й ведучий.

Кожен з нас повинен знати Правила протипожежні

І з вогнем не пустувати,

Бути дуже...

(обережним).

2-й ведучий.

Якщовиниклапожежа,

то хтосьбувнеобережний.

Типовинен у ту ж мить 

до пожежних...

(подзвонить ).

1-й ведучий.

Хто з вогнем необережнийМожевикликатьпожежу.

Жартувать з вогнем не вартоПам'ятайте: це не...

(жарти ).

2-й ведучий.

Ось на підлогу впала жарина,

І зайнялась на підлозі тканина.

Тут враз зненацьказ’явилась дитинаі всю підлогу водою...

(залила ).

1-й ведучий.

Не розпалюй сам багаття,

Не пали удома, вшколі.

Легко вогникзапалити,

Та не просто...

(загасити ).

2-й ведучий.

Якщопахне газ вквартирі,

Телефонуйте на–(104),

А як вогник, вогонь, дим–

Телефонуйте на... (101 )

 

 

Вчитель. Діти, щотакеелектричний струм? Правильно цесвітло у нашійшколі, вдома. Струм приводить до роботибагатоприладів. І ціприлади є в кожного з вас вдома.

 

 

1-й учень.

Ану, діти, подивіться,

Яка річ у мене є.

Тількиувімкнеш в розетку

Зразу пил увесь збере,

Як цейприладзветься, діти?

Ну, звичайно...

(пилосос ).

2-й учень.

Пилосос? Не чув про нього...

Де ціприлади взялись?

Цеелектрика! Без неї

Нам в житті не обійтись!

 

 

Але також треба знати,

Як ціприладиексплуатувати.

3-й учень.

Телевізор–та це жказка.

Щоє в кожнімдомі.

4-й учень.

Праска–цеохайнасукня,

Але обережно з нею.

5-й учень.

А це–фен, укладеволоссявін.

Щоб красива і охайназачіскабулазавжди.

6-й учень.

А це, діти, кип’ятильник,

Чаю мама щоб дала.

7-й учень.

Хто до пісні не байдужий,

Любить танцювати.

То магнітофонйого

Зможевиручати.

8-й учень.

Діти, а як звать мене?

Вірно, я комп'ютер.

9-й учень.

Діти, всізапам’ятайте:

Цеприладиелектричні.

Вонидуженебезпечні,

Хоч для нас і звичні.

 

 

 

 

 

1-й учень.

Любіть себе та іншихповажайте,

Своєжиття й здоров’ябережіть.

І поведінкугарну обирайте,

Якщобажаєте до старості прожить.

2-й учень.

Щоб не страждати, ви непоспішайте

До рук невмілихбратисірники.

І не спішітьракетизапускати.

Щоб і життя й здоров’язберегти.

3-й учень.

Бенгальськівогники, свічки, багаття–

Це романтично і красиво теж.

Та горе принесутьтакізаняття...

Вогонь, як правило, не знаємеж.

4-й учень.

Упадеіскра, полум’язайметься.

Миттєво вам вогонь не загасить.

Пожежа, хоч на вигляд невелика.

Та пожирає все, і скрізьбіжить.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-й учень.

І постаєтака страшна картина:

Перед очимазгарищележить.

Налякана, обпеченадитина

І у повітрячорнийдимлетить.

6-й учень.

Тожзупиніться, поміркуйте, друзі.

Чиварто вам на жертвитакійти?

А чи некращеу шкільномукрузіВивчати правила, щоббідиобійти?

7-й учень.

Тожгарнуповедінку обирайте,

Якщобажаєте до старості дожить. Любіть себе та іншихповажайте!

Своєжиття й здоров’ябережіть!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку