23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Класна година на тему "Я живу в Україні"

Про матеріал

Мета: доповнити і поглибити знання дітей про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, багатою культурною спадщиною; розвивати в учнів творче мислення, уяву , комунікабельність; формувати громадянські якості, патріотизм, людяність, працьовитість; виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів, традицій; налаштувати учнів на плідну роботу протягом уроку, налагодити емоційний контакт як із класом, так і учнів між собою.

Обладнання: державні символи України; Конституція України, конверти із завданням , пазли , презентація.

Перегляд файлу

 

 

 

Я ЖИВУ В УКРАЇНІ!

 

 

 Мета: доповнити і поглибити знання дітей про Батьківщину, формувати уявлення про Україну як суверенну державу з давньою історією, багатою культурною спадщиною; розвивати в учнів творче мислення, уяву , комунікабельність; формувати громадянські якості, патріотизм, людяність, працьовитість; виховувати любов і повагу до Батьківщини – України, її символів,  традицій; налаштувати учнів на плідну роботу протягом уроку, налагодити емоційний контакт як із класом, так і учнів між собою.

 Обладнання:  державні символи України; Конституція України, конверти із завданням , пазли , презентація.

 

Хід заходу

І. Організація класу Слайд 1

1. Привітання

– Добрий день, небо блакитне

 Добрий день, сонечко світле!

 Добрий день, червона калино,

 Добрий день, друзі привітні

 Всіх присутніх привітаємо

 І виховну годину розпочинаємо.

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Вступне слово вчителя.

 Діти! Сьогодні на уроці ми поведемо розмову про найцінніше, що є у кожної людини. А про що саме, ви дізнаєтесь, прочитавши вірш Павла Тичини.

Слайд 2

SAM_6006

 

 

Х*ч   м*л*й,   я    не*ел*кий,

 З*т*    д*б*е      *н*ю,

Щ*    к*ай      р*д*ий –    Ук*а*н*,

Я    ї*      к*х*ю.  

(Хоч малий, я невеликий, Зате добре знаю, Що край рідний – Україна, Я її кохаю.)

 Україна…В одному цьому слові для нас бринить чарівна , ніжна, мелодійна музика.

Яка вона?

Робота в групах Слайд 3

Пропоную вам дібрати ознаки до слова «Україна». (Україна рідна, багата, щедра, прекрасна, співуча, люба, мила, чарівна, цінна,неповторна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SAM_6008

SAM_6010

 

ІV. Робота над темою уроку Слайд 4

 Діти! Влаштовуємося зручніше і вирушаємо в уявну подорож рідною Батьківщиною. А подорожувати ми будемо на літаку, який легко перенесе нас в будь-яку частинку країни і, навіть, в далеке минуле. Приготувались! Рушаймо! Ми пролітаємо над густими зеленими лісами, глибокими синіми річками, над широкими степами і зупиняємось у далекому минулому.

Слайд 5

1-а зупинка «Виникнення української землі» Легенда

Вчитель:

У кожної людини в житті є щось таке сокровенне, найрідніше, без чого вона не може уявити свого життя. Це рідний край, де вперше дитиною побачила світ, ясне сонечко, ранкову росу, дрібний дощик, зелену травичку, пташиний спів, багато квітів. Це рідний край, де пахне маминою випічкою, де чути батьків голос і веселий сміх братів і сестер, друзів і сусідів...

Це та земля, по якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів, і вона-найдорожча за все на світі.

Учень

Легенда «Наша земля»

Колись давно БОГ створив народи й кожному наділив землю. Наші предки  кинулись пізніше, але землі їм уже не дісталося.

От вони і пішли до БОГА. Дізнавшись, чого прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні,-відповіли наші предки,-там уже живуть люди».

«Тоді я вам дам землю ту, що залишив для Раю, там усе є: річки, озера, ліси, степи. Але пам’ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні-дістанеться ворогам». Пішли наші предки на ту землю, оселилися й живуть до сьогоднішнього дня. А країну назвали милозвучно-Україною.

       І люблять її сильно, і оберігають, працюють натхненно і на весь світ прославляють.

Учень

Україна- ти моя, тут живе моя рідня,

Тут живуть мої батьки, тут живемо я і ти.

 

України-неньки діти, тож повинні ми радіти.

Українців всіх вітати, свою землю прославляти.

 

Українська тут земля, бо вона твоя й моя.

Тут живуть веселі люди і завжди, завжди так буде.

Вчитель:

Наша Україна – райська земля безмежних степів, неозорих ланів, прадавніх таємничих лісів. Це земля могутніх і славних предків, які залишили нам у спадок священні звичаї та прекрасні поетичні традиції

Слайд 6

 Конкурс  4  «Дружу з римою»

- Ну що ж, дорогі  мої діти . Потрібна ваша допомога. Вирішив один поет вірші складати , але не знає, які слова дібрати.

Колективна робота (доповни вірш)

Ми дуже любим весь наш край, і любим У_______(Україну),

її лани, зелений гай, в саду рясну к________(калину),

там соловейко навесні співає між г_______(гілками),

та й ми співаємо п______(пісні),

змагається він з нами!

(М. Познанська)

 

А ми поспішаємо далі. Килим переносить нас в нашу рідну країну.

Слайд 7-8

2-а зупинка «Моя рідна країна»

Учень

Україна – одна з найбільших європейських держав. ЇЇ площа – 604 тис. кв. кілометрів. На території України проживає понад 110 національностей. Чисельність населення становить близько 43 млн. осіб. Гори: Карпати (Говерла – найвища гора). Річок близько 70 тис. Найбільші – Дніпро, Дунай, Дністер Південний Буг, Сіверський Донець. Найбільші і найвідоміші озера: Світязь, Синевир, Ялпуг.

Вікторина «Люби, вивчай свій рідний край»

Дітки, ви справжні українці, тому що ще маленькі, а вже так багато знаєте про країну, в якій живете. Але ми не зупиняємося на досягнутому, а впевнено рухаємося вгору і прагнемо ще більше пізнати рідний край.

1) Назва нашої держави…( Україна).

         2) Столиця України -…..( Київ).

         3) Державний герб України - …(тризуб).

         4) Президент України - ….(…)

         5) Яка мова є державною?  (Українська.)

         6) Найбільша річка України - …..(Дніпро).

         7) Який кущ є народним символом України?   (Калина.)

          8) Якого кольору прапор України?  (Синьо – жовтого.)

          9) Урочиста пісня нашої держави - …(Гімн).

10) Основний Закон України – (Конституція.)

 11) Що колись матері дарували своїм дітям на щастя, на долю, виряджаючи в дорогу?  (Рушник.)

          12)Як у давнину називали людей, що возили сіль по Україні? (Чумаки.)

Слайд 9

3- тя зупинка «Україна – незалежна держава»

Україна – країна, де найбільше люблять волю, країна довгої вікової боротьби за неї. 2016 року 24 серпня ми відзначили 25 років Незалежності України. 24 серпня 1991 року Верховна рада проголосила Акт незалежності та створення самостійної держави. Україна має свою Конституцію – Основний закон, правила, за якими живуть українці. Виборовши свою волю, Україна має і свої державні символи.

Прекрасно сказано про державні символи України в легенді. 
 

Інсценізація легенди про державні символи України

Казкар: Давно-давно жила собі жінка. І були у неї три сина. Росли вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї своє життя. Попідростали вони і вирішили піти у світ.

1 син: Мамо, піду я між люди, подивлюся на світ.

Мама: Іди,сину не смію тобі боронити, та пам’ай про рідну домівку, і на згадку візьми з собою золоту корону з трьома промінцями, хай в далекім краю зігрівє вона тебе.

SAM_6020

Казкар: Минув час, і завдяки своєму розуму став старший син великим князем, бо трьохпромінева корона, яка зігрівала і вела вперед, показувала шлях до кращого життя. Дали першому синові ім’я Тризуб, а знак, що дала йому мати, назвали гербом.

Золотий Тризуб на блакитному тлі-символ влади.  А ще у ньому відображено триєдність життя. Це батько, мати і дитя, які символізують Силу, Мудрість, Любов.

Казкар: Настала черга середнього сина.

Мама: Даю тобі, сину, в дорогу жовто-блакитний одяг.

SAM_6023

Казкар: Своїми мудрими ділами син прославив свій народ. Одержав середній син імення Прапор.

Національний прапор України-це жовто-блакитний прапор. Жовтий колір-колір хліба, життя, блакитний-колір неба, води, миру.

Казкар:Настала черга і молодшого сина. Подарувала мати сину соловейків голос. І одержав син за свій джерельний голос і величний спів ім’я Гімн.

SAM_6025

З давніх давен люди в урочистих обставинах виконували хвалебні пісні, які з часом стали називатися гімнами, але з ширшим змістом.

З того часу ідуть по житті поруч три брати-Тризуб, Прапор, Гімн.

 Прославляють вони рідну Україну. І кожна країна має свої символи.

В них –велика сила народу, захист і ідеї.

SAM_6026

 

Гра «Конверт запитань»  ( робота в групах) (на столі лежить конверт, учні підходять і дістають з конверта аркуші із запитаннями та відповідають на них.)

1) Коли звучить Гімн України? (Під час урочистих подій, а також о 6 годині ранку по Українському радіо.)

2) Хто написав текст Гімну України? (Павло Чубинський.)

3) Коли святкують День Незалежності України? (24 серпня.)

4) Що символізує тризуб? (Тризуб символізує волю, славу, силу.)

 5) Коли святкують День Конституції України? (28 червня.)

6) Що символізують кольори українського прапора? (Блакитний – небо, жовтий – пшеничне поле.)

SAM_6014

Слайд 10

4-а зупинка «Українські дива»

В нашій країні було визначено сім найкращих природних чудес:

  1. Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець»
  2. Києво-Печерська Лавра
  3. Софія Київська
  4. Херсонес Таврійський
  5. Історико-архітектурний заповідник «Хотинська фортеця» 
  6. Національний заповідник-острів  «Хортиця»
  7. Національний дендрологічний парк
  8. «Софіївка»

Перегляд фільму « Сім чудес України»

Слайд 11

        Конкурс «Мандрівники»

  •      Україна – це наша земля, країна зі славною історією, мудрими людьми, чарівними піснями, що дивують світ, мальовничими картинами природи.

Сьогодні ми побуваєте в красивих куточках нашої країни. А в яких саме дізнаєтесь, коли складете картину із пазлів.

 

  1. C:\Users\Малінка\Desktop\0_df509_15cd8285_XL.png
  2.  C:\Users\Малінка\Desktop\ми.jpg  Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець»
  3. C:\Users\Малінка\Desktop\8.jpg Пам'ятник засновникам Києва на Дніпрі в Києві   Кию, Щеку , Хориву та їх сестрі Либідь.

       

SAM_6017SAM_6019

V. Підсумок уроку Слайд 12

            Рефлексія

              Що нового дізналися?

  • Що найбільше вдалася під час підготовки до заходу
  • Захід мені сподобався, тому що…
  • Я люблю Україну,  тому що…
  • Я хочу побажати Україні…
  • Я живу в …..

 

Заключне слово вчителя

Пам’ятайте, діти, ви – майбутнє України. Україна – це ви! То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями прославляйте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України. Дякую вам за увагу і співпрацю! На все добре!

Вправа «Велике серце» Слайд 13

(Учні на малеких серцях пишуть слова про Україну і складають у велике серце).

-Україна-моя Батьківщина...

- Україна-мій рідний край...

-Україна-весела країна...

-Україна-багата країна...

- Україна-вільна країна...

-Україна-мирна країна...

 Звучить пісня «Я живу в Україні»  гр. « Карамель»

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку