Клоуз-тести за творами Емми Андієвської «Казка про яян» та «Говорюща риба».

Про матеріал
Клоуз-тести за творами Емми Андієвської «Казка про яян» та «Говорюща риба». Це вид роботи , при якому учневі 6 класу необхідно заповнити пропуски у наявному тексті. На місці пропусків можлива варіативність. Вправа знімає страх учня перед написанням твору чи письмової відповіді на питання , оскільки йому не потрібно створювати цілий текст, а лише згадувати фрагменти твору .
Перегляд файлу

 

Клоуз-тест   за твором Емми Андієвської «Казка про яян»

 

           Повчальна  розповідь з історії чи навколишнього життя, мета якої викласти духовні чи моральні істини — це______________.                  Пастушок випасав ________. Він  потрапив у країну     ______________. Мешканці  міста  будували   високі __________________. Вийти з міста можна  було через  _________________ . Мешканці міста не могли вийти, бо неспроможні  вимовити  слово  _____________.  Пастушок вирішив подбати про старого, бо   не мав _______________ .   Пастушок попросив ________________ випустити їх, бо лише______________ може    це  зробити .   Хлопець  хотів, щоб ___________________  дихнув свіжим повітрям .  Брама вперше за все своє існування  ____________________. За   плечима   у  
хлопчика   замість ________________  опинився мішок з самоцвітами .
  _______________________________________________________________________


   Клоуз-тест   за твором Емми Андієвської «Говорюща риба»


      У великих водах,  у шанованих риб’ячою громадою батьків народилася _____________риба.  У сім’ї  вона  була____________, батьки  були ___________тим, що їхня дитина не така як інші, ___________________ її.
    Балакуча риба була ще дуже ___________________. Вона   попрощалася з блакитними _______________і  попливла шукати іншого  _____________________.
Рибна ____________________________ухвалила присуд:  балакучу рибу видалити з _________________. З цих пір риба стала жити на_____________________, де існували _________________. Тільки крізь воду _____________________ виглядали інакше, вони розмовляли й не рухалися.  Риба ходила по  ____________________  й розмовляла з_____________,  кого   бачила. Почувши так близько від себе _____________,   говорюща   риба не втрималася і підійшла до ____________________ . Вони познайомились тоді, коли ______________________ лагодив свій ______________. Він  поїхав  на __________________ дні ловити рибу.   З цього часу вони  _________________.  

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку