Кмітлива гусінь
інтерактивна математична гра
Вчитель-дефектолог
спеціальної групи для дітей з
особливими освітніми потребами
Гавура Тетяна Анатоліївна
Кривий Ріг
ІНТЕРАКТИВНЕ МАГНІТНЕ ПАННО
"КМІТЛИВА ГУСІНЬ"
Мета: Закріплення кольорів, назви площинних геометричних фігур, величин, цифрових позначень чисел від 0 до 10, кількісну та порядкову лічбу в прямому і зворотному порядку, лічби парами, порівняння множин, навчання орієнтуватися на площині і в часі, назв пір року, для розвитку окоміру, дрібної моторики. Розвивати увагу, мислення.
Обладнання: інтерактивні модулі "тіло гусені"; набори магнітів із зображеннями намистин, чисел від 0 до 10, геометричних фігур, частин доби, пір року.
Словник: назви геометричних фігур, частин доби, пори року, більше, менше, порівну.
Хід
Залежно від змісту програмового матеріалу дітям пропонуються різноманітні математичні завдання. Діти можуть працювати біля модулів по черзі й одночасно, по двоє-троє.
Гусінь хоче причепуритися.
Прикрасьмо її однією намистинкою, двома намистинками...
Викладіть на перший кружок гусені намистини від 1 до 5 по порядку.
На третій кружок гусені викладіть цифри в зворотному напрямку від7 до 1.
Гусінь збирається на "математичне свято".
Прикрасьте її трьома парами кружечків, двома парами трикутників, чотирма парами квадратів... Викладіть рядами/стовпчиками п'ять зелених квадратів і сім червоних. Яких квадратів більше? Яких менше? Як зробити, щоб їх стало порівну? тощо.
Допоможіть гусіні вивчити частини доби.
Давайте поставимо картинки частин доби по порядку.
Гусінь бажає знати пори року.
Яка зараз пора року? Поставте на перший кружок гусені. Викладіть пори року по порядку