20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Колективна творча справа «Україна починається з мене»

Про матеріал
Урок-підсумок проекту. Для дітей - це колективна творча справа Україна починається з мене, яка має на меті узагальнити активний літній відпочинок учнів. "Я можу"" - найголовніший висновок дітей, які зрозуміли, яка вага маленький справ, що приносять користь іншим.
Перегляд файлу

Перший урок для учнів 4 класу

 

Колективна творча справа

«Україна починається з мене»

Підсумки дослідницько-краєзнавчого проекту «Моя вулиця» та літнього трудового проекту «Вирощуємо власними руками»

 

Мета: закріпити знання учнів про загальнолюдські цінності; розвивати

дослідницькі вміння, прагнення пізнавати рідний край, бути корисним своїй сімї, державі; учити поважати  старших; розвивати увагу, працьовитість, старанність; виховувати в учнів культуру поведінки.

Обладнання. Картки для роботи в парах,    плакат «Єдина Україна», мультимедійна  презентація, творчі роботи учнів у проекті «Моя вулиця», виставка плодів, отриманих в рамках літнього трудового проекту  «Вирощуємо власними руками».

 

                                                 Зміст уроку

  1. Організація класу

Слайд

2. Коло радості

-  Доброго дня, дорогі мої діти! Я запрошую вас  в коло радості і пропоную висловити побажання. Я перша почну, а ви продовжите:

Бажаю всім миру і добра!  

Діти.

– Я бажаю всім здоров’я.

– Я бажаю всім радості.

– Я бажаю всім сонячного дня.

– Я бажаю веселих ігор, добрих друзів…

 

3.Мотивація діяльності.

Учитель.

Пропоную взяти весь багаж побажань і перший урок в 4 класі здійснити у вигляді  колективної творчої справи, під час якої ми підведемо підсумки вашої плідної праці в рамках дослідницько-краєзнавчого  проекту «Моя вулиця» та літнього трудового проекту «Вирощуємо власними руками».

 

Слайд

  • «Україна починається з мене»… Як ви думаєте, чому саме так я назвала  наш урок?(відповіді учнів)
  • Так. І від того, якими ви станете, залежить наше завтра.
  • Шановні батьки, а про яке завтра мрієте ви? Якими хочете бачити своїх дітей?(відповіді  батьків)
  • Дякую за участь у дискусії.
  • Отже, завтра починається сьогодні. А  враховуючи наші літні завдання, які ви постаралися виконати разом з вашими родинами, наше завтра почалося ще вчора. Отакий  логічний ланцюжок буття, мудро влаштований Богом.
  • Яким було це вчора? Я бажаю вам успіху і запрошую розповісти про результати наших проектів.
  • Отже, перший проект «Моя вулиця» , другий – «Вирощуємо власними руками». Вивішую
  • Але, як дорослі четвертокласники , ми маємо працювати за правилами.

 

4. Вироблення правил.

  • Які правила ви пропонуєте встановити для ваших виступів?
  • Наприклад:

1. Відверто висловлюй думки.

2. Поважай точки зору всіх учасників.

3. Слухай  інших, не перебиваючи.

4. Не говорити занадто довго та занадто коротко.

5. Групову роботу можна захищати разом.

6. Дотримуйся позитивних ідей та стосунків.

7. Не критикуй себе та інших.

  • Вивішують діти….

 

5. Захист проектів.

6. Підсумок

Задумайся:

Слайд

Один рік має 365 днів.

Кожен день – 24 години.

Кожна година – 60 хвилин.

Отже, рік має 525600 хвилин.

  • Як багато часу нам дано! А яку частину цього часу ми витрачаємо на

добрі справи?

  • Час — не хвилини, Час — віки і вічність (Л. Костенко).
  • Послухайте невелику притчу.

Один дуже набожний чоловік кожен день молився, стоячи на колінах у

храмі. Він молився, щоб Бог послав благополуччя, добробут усім слабким,

нужденним. Раптом двері храму відкрились і ввійшли декілька брудних,

обірваних, голодних людей.

– Боже, – почав благати чоловік, – я ж так наполегливо молився тобі,

зроби для них що-небудь.

– Я уже зробив, – почувся голос Бога. – Я послав їм тебе!

 

– У чому мудрість цієї притчі?

– Так, кожна людина може зробити добро, для цього вона на землі.

– А як потрібно робити добро? Давайте поміркуємо над цим.

6.2. Робота в групах.

1 ряд. Що можна зробити один для одного в класі, щоб жилось краще,

щасливіше?

2 ряд. Що можна зробити для рідних, щоб життя в них стало кращим?

3 ряд. Як стати доброю людиною? Запишіть свої правила життя.

(Діти записують відповіді на листочках у вигляді квітів. Потім

прикріплюють їх на дошку.)

 

Слайд

Добрі серця – це сади.

Добрі слова – коріння.

Добрі думки – квіти.

Добрі справи – плоди.

Саме таких плодів чекають від вас ваші батьки.

Ви – дуже щасливі діти, бо маєте батьків, рідних і близьких. 

Сьогодні ми  не знаємо, скільки в Україні безпритульних дітей. Офіційно називають цифру від 100 тис. до 200 тис. Неофіційно – від мільйона до двох. Всього в Україні 9 мільйонів дітей. А скільки дітей зараз мають статус біженців чи постраждали внаслідок бойових дій на Україні…

І це не кінець…

 

  • Попереду нас чекає ще один рік спільної творчої праці і ми обовʹязково будемо говорити про милосердя, співчуття, повагу, толерантність, вміння прощати, забувати і памʹятати – про все те, що я разом з батьками прагну виховати, закласти у ваші душі, адже саме це ми візьмемо з собою у вічність. Ви  отримали  в дар  життя , то   проживіть його якнайкраще!
  • Бажаю вам у наступному навчальному році здоровʹя,  успіхів у навчанні, наполегливості, хороших і вірних друзів, злагоди і достатку у ваших сімʹях і миру в нашій Україні, як державі єдності  і любові.

Слайд

  • Дякую за гарну роботу на уроці.
docx
Додано
26 липня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку