КЗ ,,Солоницівська гімназія,, Перлина” ”
Конспект заняття з БЖД раннього віку.
Тема: ,,Колобок та його пригоди.”
Підготувала вихователь Денисова Н.В.
2020р.
Тема: ,,Колобок та його пригоди”.
Мета: Формувати у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами, про те, яку шкоду вони можуть завдати малятам; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам`ять; виховувати позитивні емоції, допитливість, самостійність, навчати малят адекватно сприймати навколишній світ та дотримуватись правил поведінки з небезпечними предметами.
Матеріали: Декорації лісу, м`які іграшки (колобок, зайчик, вовк, ведмедик, лисичка ), д / гра: ,, Склади картинку ”.
Попередня робота: Читання та обговорення казки ,, Колобок “, малювання колобка.
Хід заняття.
За морями, за лісами.
Сонце відчиняє браму,
А за брамами отими
Золотими, чарівними, Диво казка походжає І гостинно нас вітає.
- Доброго ранку малята.
-По доріжці ми підемо, річечку ми перейдемо. - А хто це на доріжці лежить ?
Він маленький та кругленький, Рум`яні щічки має. Котиться він по доріжці, Друзів він шукає.
( Відповіді дітей. )
-Котиться колобочок по доріжці, а на зустріч йому переляканий зайчик.
-А що це в зайчика у лапках?
Ой малята погляньте, та це ж сірники.
- А чи можна брати сірники у руки? ( відповіді дітей ).
Зайчик наш ти довговухий,
Мене скоріше ти послухай. Не бери ти сірники,
Бо наробиш ти біди.
( Діти кивають пальчиком та гладять зайчика).
-Покотився колобок далі, а назустріч йому вовчик:
-Колобок,колобок я тебе з`їм та й штовхнув його.
Колобок: Не їж мене вовчику. Вихователь:
Вовчик злющий, ти тікай,
Колобочка не чіпай, В нього друзів є багато. Колобочок друг усім, І великим і малим.
-Вовчику ображати маленьких не можна. Так малята? Не можна сваритися та битися між собою.
А ми тебе, вовчику, навчимо як треба миритися.
Ой, чому ми посварились? Ледве-ледве не побились Дай мізинчик чим скоріш, Помирімося хутчіш!
-А колобок покотився собі далі та й зустрів ведмедика. Ведмедик сидить біля ялинки розкидав шишки, а збирати їх не хоче.
-Ти ведмедик клишоногий, Шишки не кидай під ноги. Бо звірята там підуть, Через шишки упадуть.
Р/ гра:,, Зберемо шишки “.
- Ось ведмедик клишоногий, Підвернув у лісі ногу.
Почастуємо медком,
Спати покладемо під пеньком.
Діти укладають ведмедика спати.
-А копобочок,тим часом, покотився собі далі і зустрів кого, малята?
(Відповіді дітей).
-Лисичка плаче,ой,ой,ой. Вона хотіла із паперу вирізати колобка і поранилася ножицями.
-Допоможемо лисичці,малята,забинтуємо їй лапку.
-Малята,а чи можна брати гострі предмети без дозволу дорослого?
(Відповіді дітей).
-Так, ви ще маленькі, а малюкам брати гострі предмети небезпечно тому, що можна поранитись.
-Давайте допоможемо скласти колобка лисичці.
Д/гра:,,Склади картинку”.
Мета: Розвивати дрібну моторику пальців рук,мовлення, зорову пам`ять, увагу, мислення, самостійність,виховувати співчуття та бережливе ставлення до свого здоров`я.
-Молодці мої малята, гарні колобочки у вас вийшли.
А тепер пора прощатися
І у групу повертатися,
А звірята будуть знати
З небезпечними предметами
Не можна гратися,
Один одного не ображати. Треба всім допомагати,
Щастя й радості бажати!