Колобок та його пригоди.

Про матеріал
Мета: Формувати у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами, про те, яку шкоду вони можуть завдати малятам; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам`ять; виховувати позитивні емоції, допитливість, самостійність, навчати малят адекватно сприймати навколишній світ та дотримуватись правил поведінки з небезпечними предметами.
Перегляд файлу

                                                                КЗ ,,Солоницівська гімназія,, Перлина” ”

                              Конспект заняття з БЖД раннього віку.

                              Тема: ,,Колобок та його пригоди.”

                                                                                             Підготувала вихователь                                                                                              Денисова Н.В.

                                                       2020р.

                                Тема: ,,Колобок та його пригоди”.

  Мета: Формувати у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами, про те, яку шкоду вони можуть завдати малятам; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам`ять; виховувати позитивні емоції, допитливість, самостійність, навчати малят адекватно сприймати навколишній світ та дотримуватись правил поведінки з небезпечними предметами.

 

  Матеріали: Декорації лісу, м`які іграшки (колобок, зайчик, вовк, ведмедик, лисичка ), д / гра: ,, Склади картинку ”.

  Попередня робота: Читання та обговорення казки ,, Колобок “, малювання колобка.

                                                    Хід заняття.

                                         За морями, за лісами.

                                         Сонце відчиняє браму,

                                         А за брамами отими

                                         Золотими, чарівними,                                          Диво казка походжає                                          І гостинно нас вітає.

 

-   Доброго ранку малята.

-По доріжці ми підемо, річечку ми перейдемо. - А хто це на доріжці лежить ?

                                         Він маленький та кругленький,                                          Рум`яні щічки має.                                           Котиться він по доріжці,                                          Друзів він шукає.

  ( Відповіді дітей. )

-Котиться колобочок по доріжці, а на зустріч йому переляканий зайчик.

-А що це в зайчика у лапках?

Ой малята погляньте, та це ж сірники.

-   А чи можна брати сірники у руки? ( відповіді дітей ).

 

                                         Зайчик наш ти довговухий,

                                         Мене скоріше ти послухай.                                          Не бери ти сірники,

                                         Бо наробиш ти біди.

( Діти кивають пальчиком та гладять зайчика).

-Покотився колобок далі, а назустріч йому вовчик:

-Колобок,колобок я тебе з`їм та й штовхнув його.

Колобок: Не їж мене вовчику. Вихователь:

                                           Вовчик злющий, ти тікай,

                                           Колобочка не чіпай,                                            В нього друзів є багато.                                            Колобочок друг усім,                                            І великим і малим.

 

-Вовчику ображати маленьких не можна. Так малята? Не можна сваритися та битися між собою.

А ми тебе, вовчику, навчимо як треба миритися.

                                            Ой, чому ми посварились?                                             Ледве-ледве не побились                                             Дай мізинчик чим скоріш,                                             Помирімося хутчіш!

-А колобок покотився собі далі та й зустрів ведмедика. Ведмедик сидить біля ялинки розкидав шишки, а збирати їх не хоче.

                                            -Ти ведмедик клишоногий,                                              Шишки не кидай під ноги.                                              Бо звірята там підуть,                                               Через шишки упадуть.

Р/ гра:,, Зберемо шишки “.

                           

                                             - Ось ведмедик клишоногий,                                               Підвернув у лісі ногу.

                                              Почастуємо медком,

                                              Спати покладемо під пеньком.

Діти укладають ведмедика спати.

-А копобочок,тим часом, покотився собі далі і зустрів кого, малята?

(Відповіді дітей).

-Лисичка плаче,ой,ой,ой. Вона хотіла із паперу вирізати колобка і поранилася ножицями.

-Допоможемо лисичці,малята,забинтуємо їй лапку.

-Малята,а чи можна брати гострі предмети без дозволу дорослого?

(Відповіді дітей).

-Так, ви ще маленькі, а малюкам брати гострі предмети небезпечно тому, що можна поранитись.

-Давайте допоможемо скласти колобка лисичці.

                                              Д/гра:,,Склади картинку”.

  Мета: Розвивати дрібну моторику пальців рук,мовлення, зорову пам`ять, увагу, мислення,  самостійність,виховувати співчуття та бережливе ставлення до свого здоров`я.

-Молодці мої малята, гарні колобочки у вас вийшли.

 

                                              А тепер пора прощатися

                                              І у групу повертатися,

                                              А звірята будуть знати

                                              З небезпечними предметами

                                              Не можна гратися,

                                              Один одного не ображати.                                               Треба всім допомагати,

                                              Щастя й радості бажати!

pdf
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку