Конспект заняття-шоу
для дітей середної групи
з теми
«МАНДРІВКА ДО ВСЕСВІТУ»
Підготувала Валентина Заболотня
Мета: закріпити з дітьми назви планет; через ознайомлення з різними видами музики, вчити виконувати рухи, орієнтуватися у різних настроях і виражати свої думки. Виховувати зацікавленість новими знаннями, бажання подорожувати.
Хід заняття:
Діти заходять в зал один за одним, шикуються.
Вихователь'. Добрий день, діти. Сьогодні у нас мандрівка до Космосу. Нашу Землю сповиває тиха ніч... На небі спалахують чарівні зірочки - більші та менші, ме мерехтять золотом і сріблом. Вчені кажуть, що це - освітлені сонцем далекі планети. І його називають - Всесвіт. Всесвіт- це простір, що існує за межами планети Земля. Навколо Сонця обертається дев"ять планет. - Які ви знаєте планети?
Діти називають: Юпітер, Сатурн, Земля, Нептун, Марс. Венера... Вихователь: Сьогодні ми з вами проведемо дослідження ще однієї планети, яка подала нам сигнал "СОС"! Для польоту у Всесвіт нам потрібно одягнути скафандри.
На рахунок вихователя діти імитують одягання скафандрів. Під музику групи "Фантом 2" -"Хмари" кожна дитина стає один за одним, присідають, вихователь разом з дітьми імітує політ ракети.
Під музику групи "Зодіак" ходьба по залу, виконання коригуючих вправ з атрибутами (куби, палиці). Ходьба боком приставним кроком, повзання на колінах, у напівприсіді, стрибки лівим та правим боком, біг із захльостом, біг із підніманням ніг угору, вправи на дихання.
Вихователь: Ось ми приземлились на новій планеті. -Що це за планета? -Чому нас ніхто не зустрічає? Звучить запис із голосами іншопланетян.
Вихователь: Діти, це планета Касіопея. Напевне, касіотяни не довіряють землянам. Давайте покажемо, що у нас хороші наміри, ну що ж, наш розпорядок порушувати не можна.
І кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку,
Для здоров"я вона - плюс,
Намотай собі на вус.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ під музику "Повітряний шар"
1. В.П. - ноги на ширині плечей, руки витягнуті вперед, повертаючись, руки схрестити на плечах;
2 . В.П. - ноги на ширині плечей, рухаючись тулубом до низу, повернутись у в.п.;
Діти сідають в одну шеренгу один за одним.
Дитина: - Мені ця планета чимось подобається, тут навіть комашки такі, як на планеті Земля.
Психогімнастичний етюд на розслаблення основних груп м"язів.
Вихователь: Уявіть собі, що маленька мурашка залізла на пальці ніг, вам стало дуже лоскотно, і ви збираєтеся скинути мурашку. Зробіть глибокий вдих і видих, скиньте мурашку. Потім - коліном.
Потім - животом. Плечима, головою, всі інші частини тіла залишаються нерухомими. Показ робота.
Вихователь: Діти, ви зрозуміли про що повідомляє нам цей касіотянин?
Діти: ні.
Вихователь: на нашому пульті з'явилося повідомлення про те, що внаслідок екологічної катастрофи на цій планеті все переплуталось. Коли планета збиралася на своє свято, то "Чорна дира" притягнула до себе всі зірки з планети Касіопея. Перед ними стоїть завдання: звільнити зірки. Вам потрвбно пробігти по нахиленій гімнастичній лаві утримуючи рівновагу, піднятися по гімнастичній стінці перемінним кроком, перелізти з одного прольоту стінки на інший приставним кроком, злізти по канату і проповзти як змійка і рак.
Під музику групи "Зодіак" діти виконують завдання поточним методом. (Рухи повторити по 2 рази).
Вихователь: Молодці, із завданням ви впорались вдало, назбирали багато зірок, а тепер створіть своє нове сузір"я.
Вихователь: Допомогу касіотянам ми подали,. Але для того щоб у нас був кращий приплив енергії, ми виконаємо наш улюблений танець землян.
Музика групи "Слолодкий сон".
Виконання танцю.
Після танцю вправи на відновлення дихання за системою йогів "Гора". Магнітофонний запис музики оркестру під керівництвом Поля Моріа.
Вихователь: Уявіть собі, що ви - гора, руки - верхівка гори, ноги - підніжжя гори. Вийшло сонечко, торкнулося верхівки, зігріло пальчики. Дихає "гора" глибоко, повільно нагрівається. Ось промінчик по схилах ковзнув - нагрівши нам руки, бо ж ми гора, дихаємо глибоко, повільно. Ось сонечко вже й до підніжжя добралося, зігріло і його. Вся гора нагріта сонцем.
Вихователь: Я бачу, що ви стомилися мої дослідники - земляни, відпочиваєте і приснився вам чудовий сон, ніби касіотяни за допомогу подякували своїм танцем. -Ну що ж, час повертатися на Землю, займіть свої місця в ракеті. На рахунок вихователя діти парами займають місця в ракеті.
Вихователь: Все управління ракетою я беру на себе.Спіть, мандрівники кохані, Баю - баю, баю - баю, А ти, Місяцю яскравий,
Гарно й світло у дорозі нам світи
Під музику В.Леонтьєва "Танго" діти імітують політ ракети, шикуються в шеренгу. Зняли скафандри.
Вихователь: Діти. Сподобалась вам наша мандрівка? Яку б з планет ви б хотіли ще дослідити? На слідуючому занятті ми вирушимо до іншої планети.
Вихователь: Я дуже вам вдячна. До побачення!