Автор
уч________ 2-В класу
ліцею №38 ЛМР
____________________________________
Вчитель
Квятковська Ольга Богданівна
Львів 2024
Марічка зацікавилася, як дозрівають яблука. Розкажи, як виростає яблуко на протязі року. У якій послідовності треба розташувати малюнки?
Впиши у схему слова – ознаки яблука
Яблучне списування
Яблук повні в нас корзини –
Ми збираєм вітаміни,
Яблучний пиріг печемо,
Всіх до себе в гості звемо
Асоціативний кущ
Задача
Мама купила 15 кг яблук. Для приготування соку вона взяла 4 кг яблук. Скільки кілограмів яблук залишилося у мами?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Досліджуй та вивчай
Зроби звукову модель слів
Яблуко ___б., ___зв., ___скл.
Яблуня ___б., ___зв., ___скл.
День груші
Груша – забіяка
Якось трапилися Їжачкові на дорозі яблучко з грушкою. Зрадів він та й думає, що б з того першим скуштувати.
– З’їм зразу яблучко! Ні... грушку! Ні... Таки яблучко!
Геть заплутався Їжачок. Та, поміркувавши, надумав, як вирішити той клопіт.
– Підкину їх височенько. Що перше впаде, те перше й з’їм!
Зробив, як надумав. Першим впало яблучко. І тільки-но Їжачок хотів нахилитися, щоб його підняти, як тут – лусь! Грушка поцілила малого прямо в чоло!
– Ой-ой-ой! – закричав він. Та так голосно, що з дупла вискочила Білочка з білченятами.
– Мене груша побила! – заплакав Їжачок.
– Обходьте ту грушу десятою дорогою! – наказала Білочка білченятам. – А ти, Їжачку, приклади до гулі щось холодне!
– Добре! – схопившись за голівку, Їжачок поспішив до Мишки.
– Ой-ой-ой! Порятуй мене!
– А що сталося? – злякалася сіренька.
– Груша мене побила! Та так, що аж гуля вискочила! Білочка сказала, що треба до неї прикласти щось... кругле...
– Може, горішок?
– Чи довге...
– Шишечку?
– Ой, не знаю... давай шишечку!
– Тримай гарненько! – відказала Мишка.
Ось так Їжачок і потупцяв додому із шишкою на голові.
Аж ось, на зустріч – Лисичка. Та як розсміється:
– А чого це ти, Колючий, шишку на голові носиш?
– Мене груша побила!
– Груша? – не до сміху стало Руденькій.
– Так, що гуля вискочила!
– Ой, лишенько! А в мене ж біля хати груша росте... ще й дика!
– Ой, стережися її, Лисичко! – порадив Їжачок і потупцяв далі.
Аж глядь, Ведмедиця примостилася біля малинника та його грушою ласує!
– А що це ти грушу їси? – питає Їжачок.
– Ой, їм! Ой, їм! – облизнулася Ведмедиця.
– І що, вона тебе не побила?
– З якого б це дива? То тільки боксерські груші б’ються! А ця ох же ж і добра! Аж медова! –прицмакнула Ведмедиця й сховалася в барлозі.
– Добра? А чого ж тоді мене побила? – потер гулю Їжачок. – А! мабуть, образилася, що я спочатку яблучко хотів з’їсти! Тепер знатиму! Спершу їстиму грушки!... І ще... треба буде дізнатися, де в лісі боксерська груша росте... щоб часом ще й на неї не натрапити...
Ольга Зубер
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Списування
Є у яблука подружка –
соковита жовта грушка,
Усередині чудова:
Ароматна і медова.
Впиши у схему слова – ознаки груші
Об’ємна груша з паперу
Погляньте, ми підготували 6 штук заготовок для фруктів.
|
Кожну деталь акуратно зігніть навпіл. Згин має бути добре виражений й чітко позначений. |
За допомогою клею з’єднуйте половинки деталей між собою. На проміжному етапі ми отримали дві частини фрукта. |
Додатково виріжте соковито-зелений листочок та черешок коричневого кольору. |
Прикріпіть ці складові всередину грушки та склейте все в єдине ціле. Шикарна об’ємна груша з паперу вийшла!
|
День винограду
Впиши у схему слова – ознаки винограду
Сенкан
______________
______________ __________________
______________ __________________ _______________________
__________ _______________ _________________ __________________
______________
Кругові приклади
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Диктант
Гроно винограду з пластиліну
Для створення виробу нам знадобиться пластилін для листя, ягідок і стебел. Ягідки винограду можуть бути синіми, зеленими або фіолетовими. А листя з зеленого пластиліну. Для самої гілочки підійде теж зелений або коричневий колір.
|
Візьміть зеленого кольору стільки шматочків, скільки листочків ви хочете зробити. Кожен з них потрібно буде розім'яти і сплюснути, щоб отримати плоский корж.
|
Виріжте малюнок виноградного листа з коржів. Листочки повинні бути схожими на кленовий листочок. Також завершити гроно потрібно буде довгими скрученими вусиками. Витягніть пластилін в тонкі ниточки.
|
Далі знову пустите в хід стеку і намалюйте жилочки на листочках, також візьміть і скрутіть свої вусики - нехай їх буде 2 довгих або більше, але коротких. |
Поділіть салатовий чи фіолетовий пластилін на маленькі шматочки. Кожен з них в подальшому стане основою ягідки.
|
Зберіть їх все в купку конусоподібну. Низ буде складатися з однієї ягідки, зверху до неї прикріпіть три або чотири ягідки, потім ще більше і так далі.
|
Додайте коричневу розгалужену гілочку.
|
Прикріпіть до верхнього хвостика листочки і вусики, щоб завершити гроно винограду. Ось такий виноград у нас вийшов!
|
День сливи
Лабіринт «Доберись до сливи»
Задача
Марічка зібрала 12 кг слив, а Дмитрик на 5 кг слив більше. Скільки кілограм слив зібрав Дмитрик?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Що можна приготувати зі слив?
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
Сливове списування
Я маленька кругла слива,
Соковита всім на диво!
Зачарую діточок,
бо солодка, як медок!
Сенкан
______________
______________ __________________
______________ __________________ _______________________
__________ _______________ _________________ __________________
______________
Аплікація з рваного паперу «Смачна слива»
День гарбуза
Хмара слів
Гарбузові пірамідки
Заповни порожні гарбузики. Для вирішення завдання необхідно додавати два сусідніх числа, а їхню суму записувати в кружечку над ними.
Пройди гарбузовий лабіринт
длбоьртпавчаспмитоьлдбжюдлоьрпавчспмриотльдбюжбждьлтоирмпасроилджлотрипмасвчипмро
тль
1