Кольоровий тиждень в початковій школі. День перший - веселковий. Сценарій першого дня, план проведення тижня.
Мета проведення кольорового тижня:
Впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров'я за допомогою кольорів.
Розкрити значення кольорів, розширити знання дітей щодо особливостей і специфіки кольорів.
Використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам'яті, уважності, креативності.
Цікаве , веселе та пізнавальне проведення часу.
Сприяння розвитку навичок рефлексії.
Острівчанський заклад загальної середньої освіти
Кольоровий тиждень в початковій школі
Мета тижня початкової школи полягає в тому, щоб допомогти вчителю посилити інтерес учнів до певного предмета, виявити і розвинути дитячі здібності, презентувати нові форми, моделі, технології організації навчання та змістовного дозвілля учнів. Форми реалізації цієї мети направлені на виявлення творчих учителів, обдарованих учнів; інноваційних педагогічних технологій; на з'ясування методичних умов, що забезпечують успішну діяльність учителів.
Мета проведення кольорового тижня:
Обладнання: проектор, ноутбук, індивідуальні завдання на картках, аудіо та відеоматеріали, ватмани, кольорові стрічки, кульки, кольоровий папір, серветки різних кольорів, фломастери, олівці, тематичні малюнки, кольорові парасольки та ін..
КОЛЬОРОВИЙ
Т И Ж Д Е Н Ь
П О Ч А Т К О В И Х К Л А С І В
Кожен день цього тижня буде присвячений відповідному кольору і матиме свій девіз
Відповідно до дня тижня та його кольору одягаємо одяг чи елемент одягу, банти чи стрічки, взуття відповідного кольору, приносимо улюблені іграшки, кульки, стрічки, парасольки…
Кольоровий тиждень
В лузі дощик із квіток
кольоровий сплів вінок.
У долину, аж до річки,
простяглись барвисті стрічки.
Ось червона, перша стрічка, —
колір стиглої сунички.
Друга — жовта, наче сонце
зазирає у віконце.
Третя стрічка — то зелена,
як листок берізки, клена.
А четверта - синя, як ті сливи,
що дощі вмивали й зливи.
П'ята стрічка – кольорова,
Вона барвиста, веселкова!
План
№ п/п |
День тижня |
Заплановані заходи |
1. |
|
Малюємо долоньками.
|
2. |
|
|
3. |
|
Пісня-руханка «Сонце».
|
4. |
|
|
5. |
|
|
проведення тижня початкових класів
Хід кольорового тижня
Початок кольорового тижня
Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!
До нашої школи всі завітайте!
Розпочинається тиждень початкової школи!
Чи усі класи до нього готові?
Всі, хто уміє читати й писати,
Думати, гратись і міркувати.
Правильну відповідь вмить відшукати,
Може участь активну у тижні прийняти!
Вчитель. Дорогі діти! Сьогодні ми розпочинаємо тиждень початкової школи, а це – захоплююча подорож у кольорову країну. Кожний день у нас буде незвичайний, він буде яскравим та пізнавальним. Ми не просто потрапимо у країну певного кольору, але й розкриємо таємниці кожного кольору, до нас завітають герої цікавих мультфільмів, ми будемо виконувати цікаві завдання, пізнавати світ та веселитися. Так ми дізнаємось, що робочий день варто починати з кольору активності і практики, наприклад, з червоного. Хочете відпочити? Подивіться на об’єкт зеленого кольору. Не вистачає позитивних емоцій? Жовті речі припадуть як не можна до речі. Будьте будівельником свого життя і використовуйте отримані знання.
Розпочинаймо!
На вас чекають зустрічі з казковими героями, захоплюючий світ загадок, казок, вікторин, подорожей, цікаві й веселі уроки . Кожен з вас зможе показати свої знання і уміння, які ви отримуєте, навчаючись школі.
Девіз дня:
Вчитель. Увага ! Увага! Тиждень початкової школи вважається відкритим! Нехай він подарує вам чудові подорожі, цікаві зустрічі, нові знання! Бажаємо вам успіхів! Країна Знань чекає вас.
З метою дослідження впливу кольору на дитину сьогодні і в п’ятницю досліджуватимемо улюблений колір, колір який дратує та колір який заспокоює.
Дослідження проводитиметься за допомогою соціального опитування за такими питаннями:
1. Який колір улюблений?
2. Який колір дратує?
3. Який колір заспокоює?
Підсумки опитування ми оголосимо завтра і в п’ятницю.
Бесіда про виникнення кольорів. Перегляд відео «Пісня про смачні кольори».
Кожна дитина розмальовує свою долоньку улюбленим кольором , а тоді всі разом створюють кольорову картину.
Діти за бажанням малюють веселку на щоці чи руці.
Кожен клас виходить на вулицю, бере з собою фарби. Завдання - намалювати колективну картину «Веселковий день» на парті.
Під час роботи звучать пісні «Кольоровий світ», «Олівці», «Райдуга». Діти співають і за бажанням танцюють разом із героями відеоряду.