Кольоровий тиждень в ЗДО

Про матеріал
Звіт про "Кольоровий тиждень" в ЗДО. Кожний деньприсвячений певному кольору та має свою тематику.
Перегляд файлу

Звіт

Про кольоровий тиждень в ЗДО с. Павлів

З 13.05.2024-17.05.2024р.

 

13.05.2924р. у Комунальному закладі «Заклад дошкільної освіти с. Павлів Радехівської міської ради»,  розпочався тиждень під яскравою назвою «Кольоровий тиждень». Кожен день тижня присвячений певному кольору та має свою тематику.

 

Мета: Впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров’я за допомогою кольорів. Використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам’яті, уважності, креативності.

Розвивати естетичний смак, творчий потенціал дітей, збагачувати позитивний емоційний досвід.

Понеділок у нас був зелений день. Це колір природи, рослин. Вихованці  взяли участь у пізнавальному  квесті «Птахи прилетіли – на крилах весну принесли».

Вівторок  у нас був червоним. «Інтелектуальна розминка». Недарма червоний асоціюється з сонцем, вогнем, енергією, коханням. Він  надає впевненості, заряджає енергією, позбавляє від туги і негативних емоцій, викликає відчуття тепла і має зігріваючу дію.

Середа видалася сонячною і яскравою, адже  була  жовта. Жовтий колір – це колір сонця, радості і оптимізму. День спорту.

Четвер  – казковий, різнокольоровий, день вишиванки. Він барвистий.

Пятниця зафарбувалась у синій колір. День збору інформації. Синій вважається кольором інтуїції. Він стимулює мислення. А як красиво він виглядає!

Протягом тижня ми переконалися, як кольори зцілюють нас, змінюють наш настрій і внутрішній стан, заспокоюють і змушують діяти, розпалюють творчу думку, допомагають зосередитися. Ентузіазм, творчий підхід вихователів допомогли зробити тиждень справжнім святом як для дітей, так і для дорослих. Кожен день «Кольорового тижня» пройшов на високому емоційному підйомі та позитиві.

 

Завдання, умови, засоби вирішення в кольоротерапії:

·           Створення атмосфери творчості, зацікавленості, невимушеності, експериментування, емоційного переживання, що сприяє колірному відкриттю у дітей.

·           Спрямованість на активізацію мислення як способу художнього освоєння дітьми кольору світу.

·           Розвиток у дітей сенсорного сприйняття кольору.

·           Розкриття резервів дитини у кольорі та вміння винаходити способи колористичного рішення малюнка; створювати свої колірні комбінації, виражати себе через колір.

·           Розвивати прагнення до пізнання кольору, краси фарб у природі, мистецтві, навколишньому світі.

·           Викликати бажання досліджувати колір, експериментувати з ним, створювати цікаві колірні комбінації.

 

Вчитися, дійсно, цікаво і весело!

 

docx
Додано
16 травня
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку