Ком'юніті- простір "Як стати успішною людиною? " для учнів 7 класу

Про матеріал
Мета: узагальнити поняття про складові успіху; про індивідуальність щастя для кожної особистості, дати можливість учням упевнитися, що життєвий успіх залежить від власних зусиль, від вміння відчувати гармонію в собі; сприяти розвиткові чітких життєвих орієнтирів, формуванню правильної самооцінки.
Перегляд файлу

Ком’юніті – простір для учнів 7 класу

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images (5).jpgТема. Як стати успішною людиною?

Мета: узагальнити поняття про складові успіху; про індивідуальність щастя для кожної особистості, дати можливість учням упевнитися, що  життєвий успіх залежить від власних зусиль, від вміння відчувати гармонію в собі; сприяти розвиткові чітких життєвих орієнтирів, формуванню правильної самооцінки.

Обладнання: висловлювання великих людей про щастя; аркуші паперу для кожного учня; завдання для рольової гри.

Методи та прийоми: бесіда, інтерактивні ігри «Відкритий мікрофон», «Даємо поради»; розв’язання проблемних питань.

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images (6).jpgОчікувані результати:

Після виховної години учні зможуть:

  • вивести формулу успішної людини  та власного успіху, своєї родини, класу;
  • виявляти сутнісні зв’язки щастя й людської індивідуальності, успіху й власних зусиль;
  • правильно оцінювати свої перспективи на майбутнє.

Перебіг заходу

І. Вступне слово вчителя.

Шановні друзі! Кожна людина в житті хоче бути успішною, тобто щасливою і забезпеченою. Мати гарну роботу, сім'ю, друзів, збудувати кар’єру і досягти успіху. А з чого ж розпочати? Школа – є початковими C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images.jpgсходинками до успіху, бо вона дає знання, що стануть в нагоді в майбутньому.

Наше життя дуже багатолике. Кожен з нас у ньому відчуває, переживає найрізноманітніші почуття від якоїсь справи чи події. Є в нашому житті злети й падіння. І кожен з нас у житті шукає свою формулу щастя й успіху.

А що ж воно таке щастя і успіх? Які вони? І чи так вже вони необхідні нам?

   Сьогодні ми з вами спробуємо  категорію успіху записати у вигляді формули. Сподіваюся, вона відобразить найкращі наші прагнення і власну дорогу до успіху.

ІІ. Інтерактивна гра «Відкритий мікрофон».

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images (3).jpgОдин із учнів класу – кореспондент газети, у нього в руках – мікрофон, він підходить до інших учнів і задає лише одне питання «Що для вас є успіх?». Діти мають відповісти чітко одним реченням.

Вчитель підбиває підсумки гри:

  • Отже в нашому колективі успіх визначився як праця, досягнення, слава, кар’єра, шана, прибутки…
  • C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\Без названия (8).jpgC:\Users\User\Desktop\відкритий урок\Без названия (7).jpgА як же говорили про успіх видатні люди? (учні знайомляться із висловлюваннями).

 

 

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\Без названия (11).jpgC:\Users\User\Desktop\відкритий урок\24be3d6fec051be18e60ed90851a8c19.png

  • Краще в малому удача, ніж у великому провал.
  • Щастя — ключ до успіху.
  • Секрет успіху - наполеглевість у досягненні мети.
  • Краще синиця в руках, ніж журавель у небі.
  • Справжній успіх і процвітання не вимагають важкої праці і ненормованого робочого дня, а лише творчості, готовності йти на ризик, завзяття та ентузіазму
  • За кожним спуском є підйом.
  • Коли в роботі успіх — і відпочити не гріх.

ІІІ. Розв’язання проблемного питання.

  • Які поняття пов’язані зі словом « успіх»?

Давайте спробуємо вивести формулу успіху для учнів нашого класу.

Інтерактивна вправа «Програмуємо успіх»

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\Без названия.jpgУчням пропонується на дошці записати чинники, які ведуть до успіху,й чинники, які шкодять успішному просуванню вперед

Учням роздаються аркуші паперу, на яких вони записують, що для них є успіх.

Один з учнів зачитує написане учнями, інший записує написане учнями, інший записує показники на дошці. За допомогою вчителя діти виводять формулу успіху.

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\2.jpgC:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images (8).jpg

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\img4.jpgC:\Users\User\Desktop\відкритий урок\images (9).jpg

 

 

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\рр.jpg

ІV. Розвиток соціалізуючи компетентностей учнів, формування вміння правильно оцінювати себе, свої вчинки, прогнозувати своє майбутнє

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\f755a666c7b832211b5ace7697fc446c (1).jpeg

 

Для досягнення цієї мети – бути щасливим, а отже й успішним – важливо думати не лише про майбутнє, а й про минуле, про сьогодення. Деякі люди намагаються згадувати лише неприємності, помилки, невдачі, які відбувалися з ними, а через те роблять висновок, що все їхнє життя – ланцюг невдач, що вони нещасливі і не можуть досягти успіху у житті. Якщо ж згадувати лише гарні події й досягнення, то людина буде впевнена у своїх силах, іноді навіть надмірно впевнена. Складеться ілюзія, що успіх прийде сам. Тому корисніше буде згадувати свої перемоги і досягнення, окремі помилки і уявити собі інші варіанти поведінки, за яких цих помилок можна було б уникнути.

V. Заключна частина, підсумки.

1. Отже, щоб досягти успіху потрібно виховувати в собі…(закінчи речення)

наполегливість,

упевненість,

уміння спілкуватися з людьми.

2. Аналіз висловлювань.

«Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може»

                                                                    (Давньогрецький філософ)

«Характер – це великий множник людських зусиль»

                                                                (Арнольд, англійський філософ)

 

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\Без названия (4).jpg3. Рольова гра «Даємо поради»

Учні класу – експерти, які відповідають на надіслані кимось запитання:

  1. «Мене зовсім не цікавить майбутнє. Навіщо щось планувати, якщо може не збутися?»
  2. «Мій друг каже, що ніколи не треба сподіватися на гарні оцінки, що розпочинаючи справу, краще готуватися до гіршого, тоді не буде так боляче на випадок невдачі. Чи правий він?
  3. « Для чого бути успішним? Можна жити і так добре…»

 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку