Комбінована діагностична робота з математики
______________________________________________________________
1. Перевір записи дітей.
Визнач, який учень правильно записав у стовпчик числа, обведи його ім’я.
Сашко |
Івась |
Олесь |
Тарас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Обчисли правильно записаний приклад.
2. Обчисли
560 + 50 = 750 – (200 – 180) =
700 + 30 = 750 – 200 – 180 =
3. Обчисли:
20·6= 120:30+50=
600:30= 160·3-220=
4. Обчисли з остачею.
270:7= 107:10=
45:7= 67:15=
5. Заповни пропуски. Користуючись іменованими числами накресли геометричну фігуру із чотирма сторонами та підпиши її назву.
4см=_______мм 10см=_________мм
6. Знайди значення виразів а:2+а·10, якщо а=80, а=60.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Розв’яжи задачу.