Комбіновані завдання для контрольної роботи для 8 класу з теми"Просте речення.Двоскладне речення"2 варіант

Про матеріал
Контрольна робота містить оригінальні тести,при складанні яких використані речення з одного твору- "Джури -характерники" В.Рутківського.. Відповіді на них нема в інтернеті ,навіть ШІ не може їх виконати правильно.Це дасть можливість об'єктивно оцінити знання,уміння та навички з теми.
Перегляд файлу

 

Варіант 2

1-6 завдання по 0.5 б

1.Указати просте двоскладне речення.

А)Особливо дісталося Грицикові.   Б)Рашит заперечливо похитав головою.

В)Але найгірше доводилося Куцом.  Г)Малих наче вітром здуло.

2.Указати речення зі складеним підметом.

А)Все повертається на свої місця.  Б)Вернизуб з Колотнечею стурбовано перезирнулися.

В)Санько ледве стримував сміх.  Г)Хлопчики закивали головами.

3.Указати речення зі складеним дієслівним присудком.

А)Ватага зробила широке на півколо і подалася назад.  Б)Треба ж так по-дурному вляпатися!

В)А руки тим часом побили своє.    Г)Здалеку долетів ледь чутний плюскіт.

4.Укажіть речення,де тире стоїть між підметом та присудком.

А)Найменша помилка – і можна налетіти на мілину.

Б)Ще трохи – і візьме в обценьки і його кримська орда.

В)Бо Крим – то морська держава…

Г)Що в них було- не запитував ніхто.

5.Указати речення з обставиною часу.

А)Ліворуч здіймалися обриси кримських гір.

Б)Незабаром вулиця перейшла у безмежний смарагдовий степ.

В)Назустріч їхали скрипучі гарби з пиляним черепашником та колодками.

Г)Вони проїхали ще трохиі зупинилися біля хащів дикої оливи.

6.Указати речення з прикладкою..

А)Невеликий гурт озброєних людей неспішно пробирався на північ.

Б)Збирається звести палац десь біля річки Золотоношки.

В)Вже на другий ранок Демко прокинувся від Грицькового  реготу.

Г)Що далі в степ,то більша спека.

 

7.Установити відповідність(1,5б)

Речення       Вид обставини

А)Якусь часину козаки їхали мовчки.   1)місця

Б)Біля очеретів Санько озирнувся.    2) міри й ступеня

В)Грицик уже трохи оговтався.    3)часу

Г)Швайка ніколи не бачив Лемеша таким.  4)способу дії.

 

8 Установити відповідність.( 1,5 б)

Член речення       Виділене слово

1) Додаток   А)Заярний з Кривопичником копирсалися в своїх саквах.

2)Присудок   Б)Грицик весело перезирнувся зі Швайкою.

3)Підмет   В)Треба було набивати нові крокви.

4) Обставина   Г)І він розповів про розмову з Абдуллою.

 

9.Зробити повний синтаксичний розбір речення.(1,5б)

Вони вже давно обійшли улюблені місця прикордонної сторожі і тепер можна було їхати майже не криючись.

 

10.Записати слова,знімаючи скісну риску,окремо або через дефіс.(1,5б)

Річка/Десна, Десна/річка, вітер/пустунець, жук/короїд, село/ Видубичі, Харків/місто,граб/дерево, квітка /волошка, учитель/фізик, гори/Гімалаї, вулиця/ Лісова, поет/Шевченко,  Шевченко/поет,

сон/трава,богатир/хлопець,озеро /Світязь.

 

11.Скласти та записати речення, щоб назва « Ще не вмерла Україна»виступала 1) підметом,2) прикладкою,3)додатком,4) обставиною.(1,5б)

 

12 Опиши сусіда по парті, використовуючи неузгоджені означення та порівняння.( 1,5б)

doc
Додано
22 листопада
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку