Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Уявіть ситуацію: ви з однокласником працюєте над одним проектом і вам потрібно завантажити на свій комп’ютер інформацію, яка знаходиться на комп’ютері вашого однокласника. Ваші дії?
(Учні пропонують свої варіанти, зокрема перенести файли за допомогою знімних носіїв інформації (флешки, диски, карти пам’яті).
— А якщо комп’ютери знаходяться не в одній кімнаті, а, наприклад, у сусідніх? на різних поверхах? в різних містах чи країнах?
Відповіді на ці та інші запитання ви дізнаєтесь під час вивчення нової теми «Комп’ютерні мережі»
ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування
Комп'ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних каналами зв’язку, по яких відбувається передавання даних.
Види комп’ютерних мереж за територіальною ознакою:
В локальній мережі для доступу до деякої інформації з іншого комп’ютера цієї мережі створюють спеціальні папки – мережеві папки.
Доступ до цієї папки може бути двох видів:
Робота з мережевими папками не відрізняється від роботи з власними папками користувача. Проте видалені з мережевої папки файли не потрапляють до кошика, тому ви їх не зможете відновити.
Робота за комп’ютером
V. Узагальнення та систематизація знань
Бесіда з елементами опитування
— Що таке комп’ютерна мережа.
— Які існують комп’ютерні мережі?
— Для чого потрібні комп’ютерні мережі?
— Назвати основні типи комп’ютерних мереж.
— Чим вони відрізняються?
— Чим відрізняються локальні комп’ютерні мережі від глобальних?
VII. Домашнє завдання
Повторити опрацьований матеріал параграф 8 вашого підручника.
Індивідуальне завдання:
VIІІ. Підсумки уроку
Рефлексія
— Чи задоволені ви своєю роботою?
— З яким настроєм ви працювали на уроці?
— Де вам стануть в пригоді здобуті знання?