Комплексна контрольна робота з математики за І семестр для учнів 5 класу

Про матеріал
Комплексна контрольна робота за І семестр з математики для учні 5 класів. Складено за групами результатів Складається з тестової частини та задач різного рівня складності
Перегляд файлу

Погоджено

_______________ О.Г. Бутко

_______________ 2024р.

Затверджено

__________________ Л.О. Требка

_______________ 2024р.


Комплексна контрольна робота за І семестр

з математики для учнів 5 класу.

(зріз знань)

Варіант 1.

Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі

У завданнях 1-8 виберіть одну правильну відповідь

  1. Як називається невідоме у рівнянні 8х = 16?

А

Б

В

Г

(1бала)

доданок

множник

зменшуване

ділене

  1. Указати тупий кут

А

Б

В

Г

(1бала)

40

90

130

180

  1. Знайдіть периметр квадрата зі стороною 5 см.

А

Б

В

Г

(1бала)

20 см

25 см

10 см

50 см

  1. Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 7 см і 6 см.

А

Б

В

Г

(1бала)

13 см²

26 см²

42 см²

84 см²

  1. Укажіть корінь рівняння 80 х = 26

А

Б

В

Г

(1бала)

64

106

56

54

  1. Укажіть значення х у виразі х см³ = 4дм³

А

Б

В

Г

(1бала)

4000

400

40

16

  1. Обчисліть :

А

Б

В

Г

(1бала)

15

13

587

512

  1. Укажіть запис цифрами числа. Сім мільйонів три тисячі чотири

А

Б

В

Г

(1бала)

7000003004

3000004007

347000000

7340000000

9.(3б) Встановіть відповідність між виразами (1-4) та їх спрощеннями (А-Д)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі

10.(2б) Розв’язати рівняння 3(х + 18) = 90.

11.(2б) Спростити вираз  18х + 16х 14х – 50  і знайти його значення, якщо х = 45.

12.(3б) З міста в одному напрямку одночасно виїхали два автомобілі. Швидкість одного з них 74 км/год, а швидкість іншого на 16 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 3 години?

13.(4б) Виконати дії: (5018 + 14 · 208) : 26 189

 

Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат

Проаналізуй дані, розв’яжи задачу та запиши розв’язання з поясненням або обгрунтуванням

14.(3б) Автомобiль пiд час руху мiстом може їхати зi швидкiстю не більшою, ніж 50  км/год.

а)За допомогою зображеного на рисунку спiдометра визначте чи порушує водiй правила дорожнього руху.

б)Через певний час швидкiсть автомобiля становила 45 км/год. Визначте, на скiльки подiлок i в який бiк перемiстилась стрiлка спiдометра, зображеного на рисунку.

15.(4б) На трьох грядках росте 320 кущів перцю. На другій грядці росте на 40 кущів більше, ніж на першій, а на третій грядці – втричі більше, ніж на другій. Скільки кущів перцю росте на першій грядці?                                                        

16.(4б) Дитяча кімната має незвичайну форму (див. малюнок). Потрібно замінити в ній старий лінолеум на новий. Також необхідно встановити новий плінтус по всьому периметру кімнати. Сім'я хоче зробити в ній ремонт і виділила на це 50 000 гривень.

Лінолеум коштує 289 грн за 1 м², а плінтус – 85 грн за 1 метр. Чи зможе сім'я вкластися у свій бюджет, якщо вирішить використовувати лінолеум більш високої якості, вартістю 390 грн за 1 м²?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Погоджено

_______________ О.Г. Бутко

_______________ 2024р.

Затверджено

__________________ Л.О. Требка

_______________ 2024р.


Комплексна контрольна робота за І семестр

з математики для учнів 5 класу.

(зріз знань)

Варіант 1.

Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі

У завданнях 1-8 виберіть одну правильну відповідь

  1. Як називається невідоме у рівнянні 32 : х = 8?

А

Б

В

Г

(1бала)

доданок

дільник

множник

ділене

  1. Указати гострий кут

А

Б

В

Г

(1бала)

50

180

90

110

  1. Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами 5 см і 6 см.

А

Б

В

Г

(1бала)

60 см

30 см

22 см

11 см

  1. Знайдіть площу квадрата зі стороною 6 см.

А

Б

В

Г

(1бала)

24 см²

36 см²

12 см²

6 см²

  1. Укажіть корінь рівняння х 32 = 49

А

Б

В

Г

(1бала)

7

11

81

71

  1. Укажіть значення х у виразі х м³ = 5000дм³

А

Б

В

Г

(1бала)

5000

500

500

5

7. Обчисліть :

А

Б

В

Г

(1бала)

64

13

778

2512

8. Укажіть запис цифрами числа. Три мільйони чотири тисячі сім                               

А

Б

В

Г

(1бала)

7000003004

3000004007

347000000

7340000000

9.(3б) Встановіть відповідність між виразами (1-3) та їх спрощеннями (А-Д)

 

Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі

10.(2б) Розв’язати рівняння 4(х 12) = 80.

11.(2б) Спростити вираз  19у 13у + 14у – 17  і знайти його значення, якщо у = 35

12.(3б) З міста у протилежних напрямках одночасно виїхали два автомобілі. Швидкість одного з них 54 км/год. А швидкість іншого на 14 км/год менша. Яка відстань буде між ними через 2 години?                                                  

13.(4б) Виконати дії: (102 + 9338 : 46)·12 3012

 

Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат

Проаналізуй дані, розв’яжи задачу та запиши розв’язання з поясненням або обгрунтуванням

14.(3б) На автомобiльних дорогах за межами населених пунктiв дозволена швидкiсть руху транспортних засобiв - не бiльше 90 км/год.

а)За допомогою зображеного на рисунку спiдометра визначте, чи порушує водiй правила дорожнього руху?

б)Через певний час швидкiсть автомобiля становила 90 км/год. Визначте, на скiльки подiлок i в який бiк перемiстилась стрiлка спiдометра, зображеного на рисунку?

15.(4б) До магазину привезли 360 кг огірків, помідорів та картоплі. Помідорів було вдвічі більше, ніж огірків, а картоплі на 40 кг більше, ніж помідорів. Скільки огірків, привезли в магазин.

 16.(4б) Дитяча кімната має незвичайну форму (див. малюнок). Потрібно замінити в ній старий лінолеум на новий. Також необхідно встановити новий плінтус по всьому периметру кімнати. Сім'я хоче зробити в ній ремонт і виділила на це 51 000 гривень.

Лінолеум коштує 279 грн за 1 м², а плінтус – 95 грн за 1 метр. Чи зможе сім'я вкластися у свій бюджет, якщо вирішить використовувати лінолеум більш високої якості, вартістю 385 грн за 1 м²?


 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку