Комплексна підсумкова контрольна робота з теми "Словотвір. Орфографія"

Про матеріал
Контрольну роботу укладено відповідно до особливостей оцінювання 6 клас НУШ - за групами результатів
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота № 2 з  теми «Словотвір. Орфографія»

6 клас

ІV. Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)

                                            1 – 4 завд. – по 1 балу, 5 – 8 – по 2 бали

  1. Разом треба писати обидва слова у рядку

А агро/бізнес, тихо/тихо

Б архі/складний, мікро/автобус

В радий/радісінький, день/другий

Г зроду/віку, преміум/клас

 

  1. Окремо треба писати обидва слова у рядку

    А пів/години, пів/яблука

    Б пів/захист, пів/день

    В напів/імла, пів/України

    Г міні/футбол, пів/місяць

 

  1. Немає орфографічної помилки в рядку

   А французький, Одешчина

   Б чешський, солдатство

   В багацтво, сиваський

   Г убозтво, Уманщина

 

  1. Суфіксальним способом утворені всі слова у рядку

  А всістися, повечеряти

  Б зайченя, дрібненький

  В тигреня, перелісок

  Г сніговий, підсніжник

 

  1. Установіть відповідність між словом та способом його творення

Слово                                                      Спосіб творення

1 осінній                                                  А  префіксальний

2 сухофрукти                                          Б  префіксально-суфіксальний

3 припічок                                               В складання слів

4  відкотити                                             Г суфіксальний

                                                                 Д безафіксний

  1. Установіть відповідність між словами-іменниками та суфіксами, які слід писати при додаванні суфікса – ськ у прикметниках

1Суми, Львів                                           А – зьк-

2 Чернівці, Вінниця                                Б – ськ –

3 Запоріжжя, Острог                              В – цьк –

4 Бахмут, Словаччина

  1. Установіть відповідність між словом та способом його творення

          

             Слово                                                    Спосіб творення

        1 вись, біг                                             А складання основ

        2 водограй, хмарочос                          Б префіксально-суфіксальний

        3 лікар, джерельний                            В суфіксальний

        4 зварити, прибігти                             Г префіксальний

                                                                      Д придорожній, підберезник

 

  1. Установіть відповідність між словом та способом його творення (один спосіб творення є зайвим)

            Слово                                                    Спосіб творення

1 подорослішати, співрозмовник                     А префіксальний

2 жовтогарячий, пароплав                                Б суфіксальний

3 вартовий, поранений                                      В складання

4 посестра, присмак                                           Г перехід з однієї частини

                                                                                в іншу 

                                                                            Д дощовий, землянка                   

 

 

 

 

ІІ. Працює з текстом (ПТ ГР 2)

Прочитай уважно текст і виконай до нього завдання.

ЧОМУ ЧАЙКУ НАЗИВАЮТЬ ТАТАРСЬКОЮ ПТИЦЕЮ

Коли на село напали татари, люди поховалися на острівцях поміж непролазним болотом. Із села їх не було видно, тому що болото заросло височенним очеретом. Татари й припустити не могли, що там можна сховатися. Вони вважали, що мешканці села назавжди покинули домівки та повтікали, перебралися кудись далеко.

Тут увагу ворогів привернули чайки, які кружляли над болотом, непокоїлися, голосно кричали. Через цей гамір татари зрозуміли, що люди переховуються саме там. Вороги почали шукати шлях через болото. Утікачів урятувало те, що нападникам не вдалося знайти стежки.

Через кілька днів татари відступили. А врятовані люди відтоді прозвали чайок татарськими птицями за те, що тi виказали їхню схованку.

Кажуть, що не любили чайок i козаки. Коли запорожці пливли морем на своїх човнах, то намагалися напасти на турецькі галери зненацька. Чайки скупчувалися над козацькими човнами й тим самим попереджали турків про можливий напад.

Ось як пояснює народ, за що чайку називають татарською птицею.

 

  1. Визнач тему та основну думку тексту (2 б.)
  2. Які типи мовлення поєднано у тексті? (2 б.)
  3. Визначи стиль тексту                             (2б)
  4. Скласти план тексту                               (6 б)
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Московчук Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бачурська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада
Переглядів
6356
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку