Комплексна підсумкова робота № 3 за темою "Ми-українці) (ГР 2 Працює з текстом ГР 3 Письмово взаємодіє ГР 4 Досліджує мовлення)

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота № 3 за темою "Ми-українці" (ГР 2 Працює з текстом ГР 3 Письмово взаємодіє ГР 4 Досліджує мовлення) за підручником Олексанндра Авраменка
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота № 3 за темою «Ми-українці»

                ГР 2 Працює з текстом   Усього 12 балів

1.Дайте короткі відповіді на запитання(6 балів)

1.У вірші В. Симоненка  «Лебеді материнства» мати звертається до сина із застереженням…

 

2.Під «приспаними тривогами» жінка має на увазі…

 

3.Вистояти до кінця у життєвих незгодах і в найлютіших битвах дає сили…

 

4. У творі йдеться про вибір…

 

5.Головні життєві цінності у творі…

 

6.За жанровою своєрідністю поезія нагадує…

 

2. Установіть увідповідність художнього засобу і цитатою із творів (2бали)

1.Епітет                      А «дні пливуть, наче хвилі моря»

2. Гіпербола             Б «все ж стоїть золоверхий Київ»

3. Алітерація            В «гарцює гурт гієн галопом»

4. Порівняння          Г «у пеклі цих страждань-терпінь»

                                    Д «до всього світу прокричу»

3.  Що таке алітерація і асонанс? Знайдіть приклад алітерації і асонансу в  поезії Н. Мельниченко «Каміння» (4 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      ГР 4 Досліджує мовлення    Усього 12 балів

  1. Виконайте тестові завдання (3б.)

1.Неправильним є твердження

А В. Симоненко народився на Полтавщині

Б майбутній поет зростав у неповній сім’ї

В усі книжки поета було видано посмертно

Г фах журналіста В. Симоненко здобував у Києві

  1. Ліричний вірш «Лебеді материнства» написаний у формі

А казки

Б легенди

В переказу

Г колискової

  1. У поезії «Лебеді материнства» немає образу

      А сузір’я

      Б калини

В тополі

Г верби

  1. Афоризмом стали слова В. Симоненка

А «Припливайте до колиски, лебеді, як мрії,

Опустіться, тихі зорі, синові під вії».

Б «Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу, Виростуть з  тобою приспані тривоги».

В «Ой біжи, біжи, досадо, не вертай до хати, Не пущу тебе колиску синову гойдати».

Г «Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину».

      5.У вірші О. Ірванця «З міста, що ракетами розтрощене…» немає мотиву

          А руйнування міст України внаслідок війни

          Б упевненості в перемозі України над росією

          В очищення суспільства від засланих ворогів

          Г невідворотної відповідальності за скоєне лихо

  1. Вірш О. Ірванця «З міста, що ракетами розтрощене…» написаний у

     А 2014р.

Б 2022р.

В 2023р.

Г 2024р.

  1. «І прийде час його збирати-…  в мулі до колін Під дулом власної гармати, Як пролунає судний дзвін». Пропущене слово

А голосіння

Б ревіння

      В моління

Г каміння

2.Установіть увідповідність жанру лірики з її тематикою (2б.)

      1.Громадянська      А особисті почуття, переживання

       2.Пейзажна             Б любов до мови, держави, рідного краю

       3.Інтимна                 В викриття суспільних або людських вад

       4.Філософська         Г зображення природи

                                           Д  сенс життя, добро і зло

3. Установіть увідповідність  терміну із визначенням(2б.)

    1. Ямб                         А дворядкова строфа

    2. Хорей                      Б чотирирядкова строфа

    3. Дистих                     В  повторення груп складів

    4. Катрен                     Г двоскладова стопа з наголошеним першим складом

                                          Д двоскладова стопа з наголошеним другим складом

4. Створіть паспорт-характеристику  улюбленого вірша сучасного поета про війну (5б.)

Назва:

 

 

Тема:

 

 

 Ідея:

 

 

 Основна думка:

 

 

Художні засоби:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       ГР 3 Письмово взаємодіє     Усього 12 балів

1.Дайте розгорнуту аргументовану відповідь (6б.)

Хто такий ліричний герой? Яким він постає у вірші «Лебеді материнства» В. Симоненка? Чи можемо ми ототожнювати його із самим митцем?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Напишіть вільне есе (5-7 речень) на тему «Життя-найвища цінність». Використовуйте у своїй роботі цитату з вірша О. Ірванця (6 б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку