КОМПЛЕКСНА ПІДСУМКОВА РОБОТА №4 Іменник ІІ частина

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота №4 з теми "Іменник ІІ частина" для 6 класу НУШ за 4 групами результатів. Є бланк відповідей , а також відповіді до тестів.
Перегляд файлу

УМ – 6

КОМПЛЕКСНА ПІДСУМКОВА РОБОТА №4

 

ІМЕННИК ІІ част.

 

C:\Users\Оксана\Downloads\qrcode (1).pngІ. Усна взаємодія (ГР 1)

Одна з найдавніших різдвяних традицій – це свята вечеря. На столі

у Святвечір має бути 12 страв, досить скромних, адже до Різдва ще

триває піст. Перейшовши за QR-кодом та переглянувши відео,

ти дізнаєшся, які саме традиційні страви слід приготувати.

 Слухай уважно!

Завдання:

  1.  Накрий святковий стіл: запиши 12 іменників назв традиційних страв у Святвечір (6 балів)
  2. Дай усно відповідь на питання або запиши (за бажанням) : Яку кутю готують у ваших родинах? (6 балів)

 

ІІ.  Працює з текстом (ГР 2)

Читання мовчки тексту «Вода – кров землі»

Прочитай мовчки текст (ДОДАТОК 1) та виконай тестові завдання до нього

Тестові завдання

1. Що позначають на карті світу блакитним кольором?

А повітряні маси           Б океани і моря        В гірські породи

2. Які властивості має вода?

 А може перебувати в слабкому, твердому, газоподібному стані

Б підвищувати температуру тіла       В її легко замінити будь-якою рідиною.

3. Вода набуває запаху і смаку залежно від

А глини, піску       Б домішок (солей, цукор)      В залишки рослин і тварин.

4. Коли вода кипить, вона:

А змінює колір             Б стискується        В випаровується.

5. Чому тварини і рослини, які живуть у воді, не гинуть під льодом узимку?

 А бо у воді є поживні речовини, які потрібні рослинам

Б вода під льодом має постійну температуру

В бо вода безбарвна, прозора, не має власного запаху і смаку

6. Які води називають мінеральними?

 А в яких розчинені гази та солі   Б води морів та океанів   В води гірських річок

7. Що називається гирлом річки?

А місце, звідки вона починається     Б місце, де ріка впадає в море, річку тощо

 В місце, де зберігаються гирі;

8. Чи можна, спираючись на текст, довести, що в Карпатах найбільше мінеральних вод?

А так, тут неодноразово перебували і числі письменники

Б ні, у тексті немає доказів

В ні, у Карпатах узагалі немає джерела

 

 9. Темою тексту є:

 А охорона водних багатств країни

 Б характеристика води суші                 В вода у природі

10. До якого стилю належить текст?

А наукового              Б художнього             В розмовного

11. Чим близькі слова «дослід», «експеримент», «проба»?

А значенням              Б звучанням               В написанням

12. 3 груп слів звернути наукові терміни:

А вода, річка, дощ, струмки             Б поверхня, земля, рідина, температура

В світовий океан, мінерали, гирло

 

ІІІ. Письмово взаємодіє (ГР 3)

  1. Запиши прислів’я, розкриваючи дужки.
  1. Щастя розум відбирає, а (не)щастя повертає. 2. Слово — (не)стріла, а глибше ранить.  3. Кінний пішому (не)товариш. 4. Згода будує, а (не)згода руйнує.  5. (Не)друг піддакує, а друг сперечається. 6. (Не)вістка – чужа кістка.  (Народна творчість).

 

  1. Перепиши текст, доповнивши його відповідно до теми та мети висловлювання (не менше трьох речень)є

 Зима приносити із собою магію, а Новий рік – це час здійснення мрій та нових починань!

 У цю чарівну пору нехай ваш дім наповниться теплом і радістю, серця – любов’ю, а плани на майбутнє – натхненням.

… … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …

З Новим роком та новими звершеннями!

 

 

ІV. Досліджує мовлення ( ГР 4)

Мовна тема «Іменник ІІ част. (відмінювання та правопис)»

  1. Визнач відмінок виділеного в реченні іменника  Ти йому про діло, а він тобі про козу білу (Нар. творчість).                                                    (1 бал)

А місцевий                                              В знахідний

Б родовий                                                Г називний

 

  1. Познач рядок, у якому всі іменники в родовому відмінку мають закінченні -а(-я):                                                                                     (1 бал)

А робітник, документ, метр                  В біль, іменник, ключ          

 Б  жовтень, вітер, міф                           Г мир, іспит, рік

 

  1. Познач рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку мають закінчення –ою.                                                                                       (1 бал)

А береза, черешня, груша                       В втеча, шия, сестра

Б країна, голова, ягода                            Г вулиця, осика, природа

 

  1.  Познач рядок, у якому імена по батькові утворено без помилок:    (1 бал)

А Матвійович, Семенівна, Миколаєвич   В Іванівна, Андрієвич, Луківна

 Б Дмитрієвна, Юрієвна, Григорович       Г Іллівна, Євгенівна, Анатолійович.

  1.                    У якому рядку всі слова потрібно писати разом?                      (1 бал)

А атомо/хід, зоре/пад, пів/день

Б гуси/лебеді, стоп'ятдесяти/річчя, свят/вечір

 В кімната/кухня, дванадцяти/річчя, льон/довгунець

Г чорно/зем, праце/люб, перукар/стиліст

 

  1.                    Установи відповідність між іменниками та відмінами, до яких вони належать.                                                                                                       (2 бали)

Іменники

Відміни іменників

1 тато, кінь, насіння, кущ

А І відміна

2 весна, береза, мрія, алича

Б ІІ відміна

3 теля, курча, ім’я, лоша

В ІІІ відміна

4 піч, любов, сіль, мати

Г ІV відміна

 

  1. Запиши подані іменники у формі кличного відмінка

Доля, книга, Галя, друг, хлопець, Катря, товариш, мрія. (8*0,25=2 бали)

 

  1. Прочитай речення, випиши з нього іменники ( 1 бал).  Визнач у кожному іменнику рід, число, відмінок, відміну (2 бали).

Українська вишиванка здійснила справжній фурор на світовій арені високої моди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

 

ВОДА - КРОВ ЗЕМЛІ

 Подивіться на карту світу і побачите блакитний колір просторів на своїй планеті. Ним позначено воду, яку в цілому називають Світовим океаном. Йому належать усі океани й моря.

 Він займає 3/4 поверхні Землі, на сушу припадає 1/4. Недарма іноді називають нашу Землю «планетою-океаном», а воду найдивовижнішим мінералом на Землі. Адже вона створює умови для розвитку різноманітних форм життя.

 Води навкруги багато. У річках, морях і океанах вона перебуває у вигляді рідини, у хмарах – у вигляді пари, а в морози перетворюється у лід. Вода незамінна. Там, де є вона, є й життя.

 Майже 2/3 нашого тіла становить вода. Вона входить до складу крові, яка розносить усі інші живильні речовини. Випаровуючись із поверхні шкіри, регулює температуру нашого тіла.

 Яку б ми тварину чи рослину не взяли, до їх складу теж входити вода. Вона розчиняє поживні речовини, які потрібні рослинам, а тому наявність її в ґрунті необхідна умова високого врожаю.

 Вода - це тіло природи, яке відрізняється від інших тим, що не має власної форми, а набуває її залежно від посудини, тобто вода рідина. Порівняйте її з молоком або чорнилом, і ви переконаєтеся, що вона безбарвна, прозора. Не має води власного запаху і смаку, а набуває їх залежно від домішок (солей, цукру). Такі породи, як глина, пісок, у воді не розчиняються.

 При температурі нижче 0°С вода переходить із слабкого стану в твердий (сніг, лід). Кипить вода   при температурі 100°С, утворюючи велику кількість водяної пари. Перебуваючи у вигляді снігу чи льоду, вода також може випаровуватися. При нагріванні вона розширюється, а при охолодженні до +4°С стискується.

  Проведемо дослід. У великий мороз покладіть надвір щільно закриту пляшку з водою. Коли рідина замерзне, пляшка трісне і розпадеться на шматки. Вода, замерзаючи, розширюється. Лід легший за воду, тому й не опускається на дно водойм. Вода під льодом має постійну температуру, завдяки чому рослини і тварини не гинуть у ній взимку.

 Вода є в річках, озерах, болотах, водосховищах, ставках, а також під землею. Це називається водами суші. Вони поділяються на поверхневі і підземні.

 Дощова вода, просочуючись у землю, легко проходить через шар ґрунту, товщі піску, гравію, галки до шару глини, яка майже не пропускає її. Утворює підземні струмочки, які течуть у напрямку нахилу шару глини. Інколи вони виходять на поверхню (в яру, долині, біля підніжжя схилу).

 Місце, де на поверхню землі виходить підземна вода, називають джерелом.

 Джерельна вода чиста, холодна, її приємно пити. Води, у яких розчинені гази, солі, називають мінеральними.

 У верхній річці Чорний Черемош у Карпатах відомо мінеральне джерело Буркут. Улітку 1901 року тут побувала відома українська поетеса Леся Українка, відпочивали Іван Франко та Михайло Коцюбинський.

 Кожна річка починається невеликим струмом. Вона має витік, тобто місце, звідки починається. Місце, де річка впадає в море, озеро або іншу річку, називають гирлом.

 Річки течуть з різною швидкістю. На рівнинах – повільно, спокійно,  а в горах швидко і бурхливо. 

 Вода цінний дар природи, справжнє джерело життя. Досить сказати, що без їжі людина може існувати п'ять тижнів, а без води не проживе й п'яти днів. Земля, позбавлена води, мертва пустеля. (487 слів, з журналу)

ДАТА________________                            ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я ____________________

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

І. Усна взаємодія (ГР 1)    

  1.               Накрий святковий стіл: запиши 12 іменників назв традиційних страв у Святвечір .

 

C:\Users\Оксана\Downloads\Яка ви сьогодні сніжинка (2).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Дай усно відповідь на питання або запиши (за бажанням) : Яку кутю готують у ваших родинах?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІ.  Працює з текстом (ГР 2)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Письмово взаємодіє (ГР 3)

  1.          Запиши прислів’я, розкриваючи дужки.                                         ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Перепиши текст, доповнивши його відповідно до теми та мети висловлювання ( не менше трьох речень) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV. Досліджує мовлення ( ГР 4)

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

  1.           2-         3-       4- 

 

7. __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

ВІДПОВІДІ

ІІ. Працює з текстом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Б

А

Б

В

Б

А

Б

Б

В

А

А

В

 

ІV. Досліджує мовлення ( ГР 4)

1

2

3

4

5

6

В

А

Б

Г

А

  1.     Б     2-  А       3- Г      4-  В

 

7. Доле, книго, Галю, друже, хлопче, Катре, товаришу, мріє.

 

  1. Вишиванка, фурор, арені, моди.
docx
Додано
21 грудня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку