Комплексна підсумкова робота з предмету "Вступ до історії України та громадянської освіти" за І семестр для учнів 5 класу за групами результатів
Комплексна підсумкова робота
Вступ до історії України та громадянської освіти 5 клас
(за групами результатів)
1. Усе, що було створено в процесі діяльності людини, збереглося до наших днів, дозволяє вивчати минуле людства та відображає його історичний розвиток
а) Історичні джерела
б) Географічні назви
в) Реставрація
г) Бібліотеки
2. Наукові установи, де зберігаються документи, впорядковуються і вивчаються письмові документи називаються:
а) музеї
б) архіви
в) ліцеї
г) бібліотеки
3. Наука, що вивчає минуле людства та закономірності його розвитку
а) Історія
б) Географія
в) Хронологія
г) Археологія
4. Культура – це
а) Усе те, що створила людина власним розумом, а не отримала від природи в готовому вигляді
б) середовище, у якому співіснують представники багатьох культур
в) уявлення, норми й оцінки, що існують у суспільстві та впливають на поведінку людей
г) приписи, які допомагають людині визначити правильне і неправильне, добре і погане
5. Умовні межі навколо людини, які вона вважає своєю територією та захищає від зовнішнього втручання
а) Особистий простір
б) Громадський простір
в) Соціальний простір
г) Публічний простір
6. Виберіть рядок, в якому вказано правильно всі письмові джерела:
а) глечик, казка, літопис
б) прикраса, замок, збірник законів
в) літопис, збірник історичних документів, написи на стінах печер та будівель
г) загадки, предмети побуту, картина
7. Вкажіть рядок, в якому міститься історична інформація:
а) Тіло людини на 60% складається з води
б) Найбільший материк - Євразія
в) Конституція незалежної України була прийнята 28 червня 1996 року
г) Квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів
8. Письмо за допомогою малюнків називають
а) вузликове письмо
б) піктографічне письмо
в) ієрогліфічне письмо
г) кириличне письмо
9. В якому році Україна здобула незалежність?
а) 1991
б) 2000
в) 2004
г) 2013
10. Розташуйте ці історичні періоди в хронологічній полідовності від найдавнішого до сучасного
А. Первісні часи
Б. Середньовіччя
В. Новий час
Г. Стародавній світ
Д. Новітній час
а) А Б В Г Д
б) А Г Б В Д
в) Д Г Б А В
г) В А Г Д Б
д) Б Г Д В А
11. Виберіть із запропонованого переліку предмети, що належать до речових історичних джерел
а) Монети
б) Казки
в) Легенди
г) Літописи
д) Посуд
е) Прикраси
12. Висловіть обґрунтоване пояснення, підтримавши одну з думок:
1) На сьогодні інформація є найбільшою цінністю для людини;
2) Зберігання історичних джерел є важливим для майбутнього.