Комплексна підсумкова робота (за 3 групами результатів) із української літератури для 5 класу за темами «МАЛІ ЖАНРИ ФОЛЬКЛОРУ ТА ЛІТЕРАТУРИ. НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота (за 3 групами результатів) із української літератури для 5 класу за темами «МАЛІ ЖАНРИ ФОЛЬКЛОРУ ТА ЛІТЕРАТУРИ. НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»
Перегляд файлу

Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))

Дослідження, спостереження за літературними явищами, проведення їх аналізу

1. Приказка –це…(2б.)                                                                        Разом 12б.

А.   короткий ритмічно організований вислів повчального змісту

Б.   усне оповідання про визначні історичні події та їхніх героїв і героїнь

В.    короткий та дотепний опис людей, тварин, предметів, подій та явищ, які треба розпізнати й відгадати         

 Г.  стислий крилатий народний вислів без повчального змісту

2.Види казок...    (2б.)

А. про природу, про людей, про чарівників;

Б .про звірів, про людей, фантастичні;        

В. про тварин, побутові, фантастичні(чарівні).

3. Будова казки (2б.)

А. Зачин, кінцівка, основна частина;        

Б. Зачин, основна частина, кінцівка;

В. Кінцівка, зачин, основна частина.

4. Основна відмінність літературної казки від народної полягає в тому, що:

А. літературна казка написана віршованою мовою;                        (2б.)

Б. у літературній казці є головні та другорядні персонажі;

В. літературна казка написана письменником;

Г. у літературній казці є описи зовнішності персонажів.

5. Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:(4б.)

1. «…нечуваний синій звір, увесь у колючках та гудзах і з таким здоровенним, мов із міді вилитим, хвостом»                                   

2. «..дівчинка така гарнесенька: очиці ясні, кучері довгі, сріблясті, сама в білих, прозорих шатах, на голівці малесенька золота корона, ще й крильцята має хороші та барвисті, як у метелика, так і міняться різними барвами, немов тая веселка»

3. «…навіть по ночах спати не можу! А се все з нудів, я знаю. Де ж таки! Гину тут на безлюдді, в селі. Сиди цілий день, як заклята, нема з ким і слова мовити. Та мені тут все обридло: і садок, і сей дім, і квітки»

4.  «Над головою пишні зелені коси у вінок складалися, чоло було біле і чисте, очі — величезні, і в них мінилося-променилося зелене сяйво, носик тоненький і прямий, а вуста повні й червоні. І цвіло на кожній щоці по яскравому серпику, начебто місяці зійшли з одного й другого боку»

5. «…вже аж зовсім на красуню не подобала. Була це похила баба, зморшкувата, незугарна й нечупарна»

6. «…дівчинонька щовечора і щорана квіти підливає, поле, доглядає, ще сонце не сходить, а вже  з хати виходить, ухопить відерце, біжить до криниці, набере водиці, щоби було чим поливати в квітниці…»

А) Лис  із казки «Лис Микита» Івана Франка              

Б) Білокоса із казки «Чотири сестри» Валерія Шевчука

В) Панночка із казки «Лелія» Лесі Українки            

Г) Мар’яна із казки «Лелія» Лесі Українки

Ґ) Ельфа  із казки «Лелія» Лесі Українки

Д) Весна із казки «Чотири сестри» Валерія Шевчука   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каганюк Марія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 листопада
Переглядів
139
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку