Комплексна підсумкова робота за групами результатів (ГР1, ГР2, ГР3) І семестр

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з біології для 7 класу за групами результатів буде корисною вчителям біології під час перевірки знань учнів. Містить всі три групи результатів.
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР

за темою: «ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТА БУДОВА ВИЩИХ РОСЛИН»

ПІБ учня/учениці_________________________________________________

І варіант

1 група результатів «Проводить дослідження природи»  (1 завдання – 2 бали)

1. Квітки зібрані в суцвіття у таких рослин:

а) вишня, тюльпан;        б) яблуні, вишні, кульбаба;         в) яблуні, вишні, черемхи, горобини.

2. Позначте зображення вегетативних органів рослини значком «     »:

C:\Users\User\Downloads\завантаження (1).jfifC:\Users\User\Downloads\завантаження (4).jfif C:\Users\User\Downloads\завантаження (2).jfif  C:\Users\User\Downloads\завантаження (5).jfif  C:\Users\User\Downloads\завантаження.jfif   C:\Users\User\Downloads\завантаження (3).jfif

 

3. Вкажіть правильну відповідь («     » чи «      »)

А. Пшениця і жито належать до родини Злакові.

Б. Після запилення квітки відбувається запліднення.

В. Суниці лісові – деревна рослина.

4. Чашолистики разом із пелюстками утворюють:

а) оцвітину;   б) віночок;     в) квітку.

5. Подвійну оцвітину мають:

а) тюльпан, конвалія;    б) шипшина, жасмин, вишня.

6. Маточка складається з:

а) приймочки, стовпчика, зав’язі;  б) приймочки, зав’язі;

в) приймочки та стовпчика.

 

2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію» (1завдання – 3 бали)

7. Дайте визначення поняттям:

Пагін- _________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Квітка -________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Запилення - ____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

  1. Заповніть гексагони (напишіть видозміни пагона і приклади рослин до них):

 

 

 

 

 

 

 

9. Встановіть відповідність між життєвою формою рослин та представником:

1. Деревна рослина                            А) Пирій

2. Кущ                                                 Б) Калина

3. Трав’яниста рослина                     В) Липа

4. Ліана                                               Г) Берізка польова

10.  Встановлення відповідності

 

Родини рослин

Рослини

А.  Пасльонові

Б.   Складноцвіті

В.   Лілійні

1. Лілія біла         2. Тюльпан            3. Блекота            4.  Картопля         5.  Баклажан        6.  Дурман             7.  Соняшник       8.  Тютюн

9.  Перець           10. Кульбаба лікарська

 

  1.         група результатів «Усвідомлює є закономірності природи»  (1 завдання – 4 бали)

11. Установити відповідність між типом суцвіття та представниками рослин.

Рослини

Типи суцвіть

А  яблуня

Б  пшениця

В  кульбаба

Г  кріп

Д  верба

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/848121_1590690496.jpghttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/521195_1590690535.jpgРезультат пошуку зображень за запитом складний колос прикладиhttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/863644_1590691273.jpghttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/822122_1590690511.jpg

 

 

 

12. Зробіть відповідні підписи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Підпишіть типи запилення квіток:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    

 

 

 

 

  Оцінка_____________

 

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР

за темою: «ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТА БУДОВА ВИЩИХ РОСЛИН»

ПІБ учня/учениці_________________________________________________

ІІ варіант

1 група результатів «Проводить дослідження природи»  (1 завдання – 2 бали)

1. Маточка складається з:

а) приймочки, стовпчика, зав’язі;             б) приймочки, зав’язі;

в) приймочки та стовпчика.

2. Позначте зображення видозмін пагона значком «     »:

C:\Users\User\Downloads\завантаження (8).jfifC:\Users\User\Downloads\images.jfifC:\Users\User\Downloads\завантаження (7).jfifC:\Users\User\Downloads\завантаження (6).jfifC:\Users\User\Downloads\завантаження (10).jfifC:\Users\User\Downloads\завантаження (9).jfif

3. Вкажіть правильну відповідь («    » чи «     »)

А. Маточка містить пиляки.

Б.  Картопля належить до родини Пасльонові.

В. Шипшина належить до родини Капустяні.

4. У якої з названих рослин суцвіття — початок?

А  бузок             Б  соняшник           В  горобина               Г кукурудза

5. У якої з названих рослин суцвіття — голівка?

А   конюшина Б  кульбаба           В черемха                  Г тополя

6. У якої з названих рослин суцвіття — простий  колос?

А   капуста             Б  подорожник        В овес                        Г яблуня

 

2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію» (1завдання – 3 бали)

 

7. Дайте визначення поняттям:

Листок -_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Корінь -________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Стебло-________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

8. Заповніть гексагони (напишіть видозміни кореня і приклади рослин до них):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між типом суцвіття та представниками рослин.

 

Рослини

Типи суцвіть

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/723469_1590693052.jpgРезультат пошуку зображень за запитом конваліяРезультат пошуку зображень за запитом конюшинаРезультат пошуку зображень за запитом кукурузаРезультат пошуку зображень за запитом подорожникРезультат пошуку зображень за запитом цвіт кропу              1                     2                     3                       4                        5                            6

А китиця

Б кошик

В початок

Г зонтик

Д простий

    колос

Е голівка

 

10.Встановлення відповідності

Родини рослин

Рослини

А.  Хрестоцвіті

Б.  Розові

В.  Бобові

1. Соя                       2. Малина                   3. Конюшина                4.  Горох                    5.  Капуста              6.  Редька                    7. Персик                       8. Хрін

9. Квасоля              10. Шипшина

 

  1.         група результатів «Усвідомлює є закономірності природи»  (1 завдання – 4 бали)
  1. Установити відповідність між типом суцвіття та представниками рослин.

Рослини

Типи суцвіть

А  яблуня

Б  пшениця

В  кульбаба

Г  кріп

Д  верба

Результат пошуку зображень за запитом складний колос прикладиhttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/863644_1590691273.jpghttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/822122_1590690511.jpghttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/848121_1590690496.jpghttps://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/44646/530050/521195_1590690535.jpg

 

 

 

12. Зробіть відповідні підписи:

13. Підпишіть спосіб поширення плодів:

 

                                                                                                                   

 

                                                                                                                                        Оцінка____________

docx
Додано
26 грудня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку