ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР
за темою: «ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТА БУДОВА ВИЩИХ РОСЛИН»
ПІБ учня/учениці_________________________________________________
І варіант
1 група результатів «Проводить дослідження природи» (1 завдання – 2 бали)
1. Квітки зібрані в суцвіття у таких рослин:
а) вишня, тюльпан; б) яблуні, вишні, кульбаба; в) яблуні, вишні, черемхи, горобини.
2. Позначте зображення вегетативних органів рослини значком « »:
3. Вкажіть правильну відповідь (« » чи « »)
А. Пшениця і жито належать до родини Злакові.
Б. Після запилення квітки відбувається запліднення.
В. Суниці лісові – деревна рослина.
4. Чашолистики разом із пелюстками утворюють:
а) оцвітину; б) віночок; в) квітку.
5. Подвійну оцвітину мають:
а) тюльпан, конвалія; б) шипшина, жасмин, вишня.
6. Маточка складається з:
а) приймочки, стовпчика, зав’язі; б) приймочки, зав’язі;
в) приймочки та стовпчика.
2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію» (1завдання – 3 бали)
7. Дайте визначення поняттям:
Пагін- _________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Квітка -________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Запилення - ____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
9. Встановіть відповідність між життєвою формою рослин та представником:
1. Деревна рослина А) Пирій
2. Кущ Б) Калина
3. Трав’яниста рослина В) Липа
4. Ліана Г) Берізка польова
10. Встановлення відповідності
Родини рослин |
Рослини |
А. Пасльонові Б. Складноцвіті В. Лілійні |
1. Лілія біла 2. Тюльпан 3. Блекота 4. Картопля 5. Баклажан 6. Дурман 7. Соняшник 8. Тютюн 9. Перець 10. Кульбаба лікарська |
11. Установити відповідність між типом суцвіття та представниками рослин.
Рослини |
Типи суцвіть |
А яблуня Б пшениця В кульбаба Г кріп Д верба |
|
12. Зробіть відповідні підписи:
Оцінка_____________
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР
за темою: «ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТА БУДОВА ВИЩИХ РОСЛИН»
ПІБ учня/учениці_________________________________________________
ІІ варіант
1 група результатів «Проводить дослідження природи» (1 завдання – 2 бали)
1. Маточка складається з:
а) приймочки, стовпчика, зав’язі; б) приймочки, зав’язі;
в) приймочки та стовпчика.
2. Позначте зображення видозмін пагона значком « »:
3. Вкажіть правильну відповідь (« » чи « »)
А. Маточка містить пиляки.
Б. Картопля належить до родини Пасльонові.
В. Шипшина належить до родини Капустяні.
4. У якої з названих рослин суцвіття — початок?
А бузок Б соняшник В горобина Г кукурудза
5. У якої з названих рослин суцвіття — голівка?
А конюшина Б кульбаба В черемха Г тополя
6. У якої з названих рослин суцвіття — простий колос?
А капуста Б подорожник В овес Г яблуня
2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію» (1завдання – 3 бали)
7. Дайте визначення поняттям:
Листок -_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Корінь -________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Стебло-________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
8. Заповніть гексагони (напишіть видозміни кореня і приклади рослин до них):
Рослини |
Типи суцвіть |
1 2 3 4 5 6 |
А китиця Б кошик В початок Г зонтик Д простий колос Е голівка |
10.Встановлення відповідності
Родини рослин |
Рослини |
А. Хрестоцвіті Б. Розові В. Бобові |
1. Соя 2. Малина 3. Конюшина 4. Горох 5. Капуста 6. Редька 7. Персик 8. Хрін 9. Квасоля 10. Шипшина |
Рослини |
Типи суцвіть |
А яблуня Б пшениця В кульбаба Г кріп Д верба |
|
12. Зробіть відповідні підписи:
13. Підпишіть спосіб поширення плодів:
Оцінка____________