Комплексна практична робота «Робота у графічному редакторі»

Про матеріал

Комплексна практична робота «Робота у графічному редакторі»

Мета: Формування навичок виконувати малюнки у графічному редакторі, використання різних прийомів роботи з графікою та кольором.

Розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції, навички роботи з мишкою.

Виховувати інтерес до інформатики, художній смак у доборі кольорів, естетичну насолоду від творчої роботи.

Обладнання: Графічний редактор Paint, репродукцій пейзажів, презентації вчителя, індивідуальні картки, таблиці.

Міжпредметні зв'язки: образотворче мистецтво.

Тип уроку. Урок контролю і корекції знань, навичок і вмінь:

Перегляд файлу

Конспект відкритого уроку в 7 класі

Дата ___________________________                                                                   Урок 11

Тема:                                  Комплексна практична робота

«Робота у графічному редакторі»

Мета:

Формування навичок виконувати малюнки у графічному редакторі, використання різних прийомів роботи з графікою та кольором.

Розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції, навички роботи з мишкою.

Виховувати інтерес до інформатики, художній смак у доборі кольорів, естетичну насолоду від творчої роботи.

Обладнання: Графічний редактор Paint, репродукцій пейзажів, презентації вчителя, індивідуальні картки, таблиці.

Міжпредметні зв'язки: образотворче мистецтво.

Тип уроку. Урок контролю і корекції знань, навичок і вмінь:

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.
  • Перевірка присутніх.

ІІ. Актуалізація мотивації учіння учнів.

- Чи замислювались ви над тим, яке місце в житті людини займають малюнки?

- Як стародавні племена, не володіючи писемністю, розповіли нам про своє життя? (За допомогою наскельних малюнків.)

-  До наших часів збереглися єгипетські піраміди, стіни яких прикрашалися розписами.

- А згадайте свої книжки? Чи може бути дитяча книга без картинок?

- А як цікаво відвідати художню галерею і поринути у світ живопису… і отримати задоволення від милування красою.

- Малють фарбами, олівцями чи фломастерами, можна малювати на асфальті, дошці, холсті, папері чи тканині, навіть на піску. А можна на екрані комп’ютера, створюючи комп’ютерну графіку.

- Сьогодні ми спробуємо стати власниками художньої галереї, де виставимо на суд глядачів свої роботи, створені в графічному редакторі Paint.

Я вважаю ми маємо на це право, адже протягом двох уроків ми згадували, вчилися і тренувалися створювати зображення інструментами графічного редактора.

 

ІІІ. Повідо­млення теми, цілей та завдань уроку.

Отже, тема уроку «Робота у графічному редакторі Paint». (учні записують в зошит дату і тему уроку) Сьогодні у нас комплексна практична робота, останній урок в темі, на якому ми повторимо призначення і можливості графічного редактора, його інструментів і, звичайно, спробуємо показати все свої практичні навички у створенні комп’ютерної графіки.

 

ІV. Перевірка знання учнями фактичного ма­теріалу й основних понять методом «Мозкової атаки»

- Що називають комп’ютерною графікою?

- За способом формування зображення комп’ютерна графіка є...

- З чого формується зображення в растровому графічному редакторі?

- Як завантажити графічний редактор Paint?

- З яких елементів складається вікно графічного редактора Paint?

- У якому пункті меню знаходиться «Палітра»?

- Як задати основних колір палітри?

- Як задати колір фону?

- У якому квадраті відображається основний колір, а в якому - колір фону?

- Які стандартні інструменти можна використовувати для малювання?

- Як очистити фрагмент малюнку?

- Як очистити увесь малюнок?

- Для чого призначені інструменти «прямокутне і довільне виділення»?

 

V. Перевірка глибини осмислення учнями знань і ступеня їх узагальнення.

- Чим зручні комп’ютерні малюнки?

- Як скопіювати зображення?

- Як створити симетричне зображення?

- Що таке пейзажі?

- Які матеріали використовують художники для малювання пейзажів?

 

У живописі пейзажем прийнято називати картину із зображенням видів природи, навколишнього свiту, місцевості, - це можуть бути сільські або міські мотиви, морські або лісові теми. На даний момент пейзаж - це один з найпопулярніших жанрів.

VІ. Фізкультурна хвилинка.

 

VІІ. Застосування учня­ми знань у стандартних і змінних умовах.

      Робота за комп’ютерами «Творча майстерня.»

1). Повторення правил техніки безпеки.

- Чи можна торкатися монітора?

- Чи можна торкатися дротів живлення?

- Якою має бути відстань від очей до екрану?

- Якими руками не можна працювати біля комп'ютера?

2) Спробуємо за допомогою програми Paint, зобразити пейзаж за зразком на комп'ютері. При цьому зверніть увагу на виразність композиції, виділіть за кольором та розміром головне. Творчо підійдіть до вибору кольорових співвідношень.

При малюванні використайте такий алгоритм: (презентація вчителя)

  • Відкрийте графічний редактор
  • Встановіть розмір аркуша ширина – 14,5 см; висота – 21 см.
  • Обміркуйте композицію
  • Спочатку намалюйте окремі елементи композиції
  • Створіть копії елементів, які повторюються
  • Знайдіть кольорове рішення композиції
  • Встановіть розмір аркуша ширина – 29 см; висота – 21 см.
  • Створіть копію всього зображення
  • Відобразіть вставлений фрагмент зліва направо
  • Імпортувати у створений пейзаж картинку з папки МАЛЮНКИ на Робочому столі.
  • По закінченню збережіть файл у своїй папці під назвою «Пейзаж»

(Учні малюють свій пейзаж на комп'ютері, під час роботи лунає повільна музика)

Через 10 хв.роботи за ПК провести розминку для зняття зорової втоми.

 

VІІІ. Перевірка, аналіз і оцінка виконаних під час уроку робіт

Перегляд та обговорення кращих учнівських робіт. Коментар учителя та оцінювання робіт.

 

ІХ.  Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.

Робимо висновок про те, що графічна інформація грає важливу роль в нашому житті. Не дарма кажуть: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути».

Повторити матеріал теми «Графічний редактор».

Рефлексія.

А тепер, пропоную вам висловити своє враження від сьогоднішнього уроку, піднявши відповідний смайлик (, , ).

Урок завершено,  до побачення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище учня _____________________________      Клас _________________

 

Тестування.

  1. Програма Paint призначена для створення і редагування малюнків

а) так

б) ні

  1. Графічний редактор Paint завантажують командою Пуск > Програми > Стандартні > Графічний редактор Paint

а) так

б) ні

  1. Основну частину вікна Paint складає

а) робоча область

б) панель інструментів

в) кольорова палітра

  1. Показує поточні кольори переднього плану та тла

а) палітра

б) палітра налагодження інструменту

в) робоча область

  1. Для того, щоб виділити будь-яку частину зображення неправильної форми у Paint використовують

а) інструмент Виділення довільної області

б) інструмент Вибрати

в) інструмент Заливка

  1. Для виділення будь-якої квадратної чи прямокутної частини зображення у Paint використовують

а) інструмент Вибрати

б) інструмент Заливка

в) інструмент Ластик

  1. Для видалення області зображення у Paint використовують

а) інструмент Заливка

б) інструмент Ластик

в) інструмент Вибір кольорів

  1. Інструмент “Заливка” використовується для заповнення лише замкнутих контурів.

а) так

б) ні

  1. Текст написаний у Paint після введення не можливо редагувати як звичайний.

а) так

б) ні

  1.                    До основних елементів Paint відносяться

а) прямокутник, еліпс, ластик, лінія

б) рядок меню, панель інструментів, робоча область, кольорова палітра

в) основний колір, колір фону, вибір кольору

 11. Як ввести в малюнок текст?

       Скористатися інструментом____________________________________

 12. Як намалювати багатокутник?

   Скористатися інструментом (намалювати кнопку)____________________

 

docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку