Комплексне заняття для дітей молодшої групи (четвертий рік життя). Пригоди Сніговичка

Про матеріал
На занятті закріплюються знання дітей про мешканців лісу; діти вправляються у розпізнаванні та сортуванні предметів за кольором, викладанні предметів певного кольору за опорними схемами, продовжують вчити викладати візерунки за зразком.
Перегляд файлу

 

 

 

Комплексне заняття

для дітей молодшої групи

(четвертий рік життя)

«Пригоди Сніговичка»

 

 

 

 

 

 

                                                      Підготовила:

                                                           Волинська С.О.

                                                                        вихователь І категорії

     ХНВК № 180

 

 

 

2022

Комплексне заняття для дітей молодшої групи (четвертий рік життя).

Пригоди Сніговичка.

Мета: закріплення знань дітей про мешканців лісу; вправляти дітей у розпізнаванні та сортуванні предметів за кольором, викладанні предметів певного кольору за опорними схемами, продовжувати вчити викладати візерунки за зразком; закріплювати вміння визначати величину предмета; розвивати зв’язне мовлення, мовне дихання, активізувати словник словами-назвами кольорів, тварин, ознак предметів; розвивати слух, мислення, увагу; виховувати доброзичливість, бажання приходити на допомогу. 

Матеріал: ширма для лялькового театру, ляльки-тварини, різнокольорові ґудзики, схеми з кольоровими кульками, різнокольорові помпони, цеберко, прозорі одноразові стаканчики, трубочки для коктейлю, ватяна кулька, іграшкові капуста та морква, музичні інструменти, кубик вибору, будівельний конструктор, сніговик із фетрових частин.

                                                                         Хід.

Ігровий момент: Діти, пам’ятаєте, ми з вами ходили на виставку сніговиків? Вам цікаво було? Уявляєте, мені зателефонували з музичної зали, де проходила виставка – зник самий великий сніговик. Що ж трапилось, де його шукати? (відповіді дітей). Сорока розповіла, що бачила, як Сніговик пішов до лісу, там перечепився через кучугур, впав і розсипався на багато частин… Що ж робити? Як ви гадаєте, чи зможемо ми йому  допомогти? Якщо ми будемо всі разом, уважні, сміливі, то все у нас вийде!

А щоб потрапити до лісу, треба обернутися навколо себе і сказати: 1, 2, 3 – навколо себе обернись, у казковому лісі опинись!

Хто це бігає по засніженим доріжкам? Це мишка! – Доброго ранку, мишко! Чи не бачила ти нашого Сніговичка?

  • Доброго ранку, діти! Я знайшла на доріжці ґудзики вашого Сніговика. Тільки я їх поклала у шухлядку зі своїми ґудзиками…
  • А ми, мишко, допоможемо тобі їх розібрати!

Д/г « Розбери ґудзики». Кожна дитина із тарілочки з ґудзиками обирає тільки ґудзики запропонованого кольору.

Мишка дякує за допомогу і віддає ґудзики Сніговика.

Що це за колючий клубочок ворушиться під кущиком? Здається, ми розбудили їжачка…

  • Доброго ранку, їжачок! Вибач, що ми тебе розбудили, але ти не бачив нашого Сніговичка?
  • Доброго ранку, діти! Сніговичка я не бачив, а ось якесь цеберко закотилося до мого гнізда… Я в нього вже іграшки моїх їжаченят  склав, дуже зручно.
  • Їжачок, віддай нам, будь ласка, цеберко, а ми іграшки твоїх їжаченят у стаканчики поскладаємо!

Д/г «Різнокольорові клубочки». Діти розкладають кольорові клубочки в стаканчики по запропонованим схемам.

Їжачок дякує діткам, віддає цеберко та знов лягає спати до весни.

Відгадайте, діти, хто це тремтить під кущем. Загадка про зайчика.

  • Доброго ранку, зайчик! Ти не бачив нашого Сніговичка?
  • Доброго ранку діти! Сніговичка я не бачив, проте під кущиком знайшов морквину та 2 горішка, зараз буду снідати, а то все гілочки та суха травичка…
  • Не їж їх, зайчику! Це очі та ніс від нашого Сніговичка! Ми тобі зараз покажемо доріжку до місця де багато таких морквин та капусти.

Вправа на розвиток мовного дихання «Розчистимо доріжки». Діти через трубочку для коктейлю дмухають на ватяний комочок, який котиться до капусти та морквини.

Зайчик подякував діткам, що вони допомогли йому знайти схованку з овочами та віддав ніс та очі Сніговика.

Йдемо далі, що за пісеньку я чую!? Це лисичка співає, танцює…

  • Доброго ранку, лисичко! Чому ти така весела?
  • Доброго ранку, діти! Я знайшла сніжний колобок, зараз його з’їм!
  • Не їж його, лисичко! Це не колобок, а ком від нашого Сніговичка! Сніг неможна їсти, в тебе буде горло боліти! Ми бачимо, ти любиш танцювати, давай краще потанцюємо!

Д/г «Відгадай, що звучить». (кубик вибору) Діти кидають кубик, на якому зображені музичні інструменти: барабан, труба, металофон. Які рухи ми будемо виконувати, якщо нам випаде барабан – (крокують), труба – (крутять руками), металофон – (крутяться)? Після вибору на кубику, діти слухають звучання музичних інструментів та виконують певні рухи.

Лисичка дякує за веселі танці та віддає маленький сніговий ком.

 Роздивитися кулю. Яка вона? ( маленька) Яких куль нам не вистачає? (Найбільшої та найменшої). У кого ж вони може бути?..

Може, у самої великої тварини в лісі?... Яка тварина в лісі сама велика? (Ведмідь). А яку саму маленьку тваринку ми сьогодні вже зустріли? (Мишку). Підемо пошукаємо ведмедика… Ось його барліг. Подивіться, у нього під головою лежить найбільша снігова куля, а у маленького ведмежати – найменша! Тільки будити ми ведмедиків не будемо, нехай сплять до весни. Давайте їм замість снігової кулі побудуємо ліжко. Яке ліжко будемо будувати ведмедику? (Велике). А для ведмежати? (Маленьке).

Д/г «Побудуємо ліжко». Діти працюють командами: одна команда будує велике ліжко, інша – маленьке.

Замінили ми великий та маленький сніговий ком на ліжко. Роздивитися частини від Сніговика. Що у нас є? Чи всього вистачає? Складаємо Сніговика з частин.

Допомогли ми Сніговичку, пора повертатися до садочка. 1, 2, 3 – навколо себе повернись, у садочку опинись!

Діти, чи сподобалась вам наша подорож? Що сподобалось найбільше? Що було зробити важко? Чи змогли ми допомогти Сніговичку?Чому у нас все вийшло?

Чому Сніговик опинився у лісі у різних тварин? Хто знайшов його частини? Чи безпечні були пригоди Сніговика? Чи можна самому йти гуляти в незнайоме місце? Чому? З ким ви гуляєте? Що ми порадимо Сніговичку?

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку