Комплексне заняття "Подорож з Капітошкою" (середня група)

Про матеріал
продовжувати вчити дітей відповідати повними реченнями; • закріпити знання про геометричні фігури; • вправляти у вмінні працювати за картками-схемами (ТРВЗ); • розвивати вміння розповідати про овочі та фрукти повними реченнями; • виховувати бажання працювати самостійно.
Перегляд файлу

Середня група

Тема. Подорож з Капітошкою

Мета: продовжувати вчити дітей відповідати повними реченнями;

  • закріпити знання про геометричні фігури;
  • вправляти у вмінні працювати за картками-схемами (ТРВЗ);
  • розвивати вміння розповідати про овочі та фрукти повними реченнями;
  • виховувати бажання працювати самостійно.

Матеріали та обладнання:

  • картки – схеми;
  • ілюстрація Капітошка;
  • муляжі овочів та фруктів;
  • геометричні фігури
  • аудіозапис (пісня Капітошки).

Хід заняття:

Аудіозапис: пісня Капітошки

Вихователь:

Хто це співає?

Діти:

 Капітошка!

Вихователь:

А де живе Капітошка?

Діти:

 На хмаринці

Вихователь:

Капітошка мандрував-мандрував, що навіть не знає, яка зараз пора  року. Яка зараз пора року?

Давайте про зиму розповімо по картках-схемах

Розповідь дітей

Вихователь:

Тепер Капітошка все знає про зиму. Давайте розповімо ще вірші про зиму

Діти розповідають вірші

Вихователь:

Капітошка каже, що він завітав до нас не просто так, він чув, що у нашому садочку дуже розумні діти і він також хоче у нас повчитися. Давайте ми вирушимо з Капітошкою у Країну знань.

 Нам потрібно вирішити, яким видом транспорту ми будемо подорожувати.

Які види транспорту ви знаєте?

Ми будемо подорожувати потягом, адже наш Капітошка ще ніколи не їздив потягом!

А хто керує потягом?


Діти:

Машиніст!

Вихователь:

А щоб сісти у потяг, нам потрібно пограти у гру «Скажи навпаки». Нашими квитками будуть правильні відповіді.

Гра «Скажи навпаки»

Вихователь:

Впоралися із завданням, і нам час вирушати в дорогу:

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в потязі цьому

Малята сидять.

Чух,чух,чух…

Вихователь:

Перша зупинка в країні знань «Цікавинка»

Дидактична гра «Склади картинку»

На лотках лежать геометричні фігури, з яких потрібно викласти картинку

Робота за столами, діти викладають

Вихователь:

З яких геометричних фігур викладали?

Добре попрацювали, Капітошка також пригадав геометричні фігури

Нам час вирушати далі, але спочатку дайте відповідь на декілька запитань – це будуть наші умовні квитки:

Скільки сонечок на небі?

Скільки вогників у світлофора?

Скільки коліс у легкового автомобіля?

Коли випадає сніг?

Якого кольору дерева восени?

Коли цвітуть дерева?

Нам час вирушати далі, сідайте в потяг

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в потязі цьому

Малята сидять.

Чух,чух,чух..

 

Вихователь:

Наступна зупинка - «Всезнайки»

Дидактична гра «Опиши предмет»

Діти помічають «чарівну торбинку»

Що ж знаходиться у цій торбинці?

Діти витягують картки із зображенням овочів та фруктів, розповідають про них та кріплять на дошці.

Вихователь:

Чого більше: овочів чи фруктів?

На скільки більше?

Що потрібно зробити, щоб овочів та фруктів стало порівну?

Нам час вирушати далі, сідайте у потяг

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в потязі цьому

Малята сидять.

Чух,чух,чух..

Вихователь:

Наступна зупинка, на якій ми зупинилися - «Веселка»

Дидактична гра «Склади речення » (на столах лежать картки-схеми, за допомогою яких потрібно скласти речення).

Робота за столами

Відповіді дітей

Вихователь:

За те, що ми взяли Капітошку у таку чудову подорож, він приготував для вас сюрприз – чарівні  аркуші паперу, розфарбувавши які ми побачимо малюнок

Робота дітей (техніка малювання - свічкографія)

 

 

Вихователь:

Кого ви побачили, розфарбувавши малюнок?

Діти: Капітошку

Вихователь:

Вам сподобалися малюнки?

 

Вихователь:

Капітошці вже час вирушати на хмаринку, а на згадку вам залишаються  «портрети» Капітошки, які ви створили власноруч

 


 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку