Комплексне заняття з дітьми другої молодшої групи «Подорож містом»

Про матеріал
Програмовий зміст: Розвиток мовлення: Вчити впізнавати тварин за описом, підбирати дієслова, що позначають характерні дії тварин, вчити підбирати слова, протилежні за змістом (антоніми). Закріпити правильну вимову звуків: ц, ш, с, з. Продовжувати вчити вимовляти звукосполу-чення: мяу-мяу, мур-мур, гав-гав. Логіко-математичний розвиток: Вчити рахунком в межах трьох, вчити співвідносити кількість предметів з даної цифрою, вчити дітей викладати геометричні фігури згідно з кодами-символами. Ознайомлення з природним довкіллям: Продовжувати знайомити з узагальнюючим поняттям «домашні тварини», закріпити поняття «дикі тварини», використовуючи блоки З.Дьєнеша, виховувати дбайливе ставлення до тварин. Обладнання: Телефон з СМС, дерево, іграшки: кішка, собака, заєць, картинки із зображенням білка, їжака, зайця, цифри: 1, 2, 3, кошик із«корм для тварин», блоки Дьєнеша з картками-символами.
Перегляд файлу

Комплексне заняття

з дітьми другої молодшої групи

«Подорож  містом»

 

(розвиток мовлення, ознайомлення з природним довкіллям,

логіко-математичний розвиток з використанням блоків З.Дьєнеша)

 

Програмовий зміст:

Розвиток мовлення:

Вчити впізнавати тварин за описом, підбирати дієслова, що позначають характерні дії тварин, вчити підбирати слова, протилежні за змістом (антоніми). Закріпити правильну вимову звуків: ц, ш, с, з. Продовжувати вчити вимовляти звукосполу-чення: мяу-мяу, мур-мур, гав-гав.

Логіко-математичний розвиток:

Вчити рахунком в межах трьох, вчити співвідносити кількість предметів з даної цифрою, вчити дітей викладати геометричні фігури згідно з кодами-символами.

Ознайомлення з природним довкіллям:

 Продовжувати знайомити з узагальнюючим поняттям «домашні тварини», закріпити поняття «дикі тварини», використовуючи блоки З.Дьєнеша, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання:

 Телефон з СМС, дерево, іграшки: кішка, собака, заєць, картинки із зображенням білка, їжака, зайця, цифри: 1, 2, 3, кошик із«корм для тварин», блоки Дьєнеша з картками-символами.

Хід заняття

Вихователь:

- Доброго дня, дітки! До нас завітали  гості. Давайте всі разом  голосно скажемо: "Доброго ранку", а тепер скажемо пошепки.

 Ой, дітки до мене на телефон прийшла СМС. Скажіть, що у мене у руці?

Діти:

- Телефон.

Вихователь:

- А СМС нам прислала одна мама. Давайте прочитаємо, що ж вона нам пише.

«Діти, у нас трапилася біда. Мої  домашні тварини втекли з дому і, мабуть, заблукали. Допоможіть, будь ласка їх повернути! »

- Як ви думаєте, які домашні тварини втекли від мами? (Кішка, Собачка)

- Ну, що ж, потрібно їхати містом і шукати звірят ?

- І на якому транспорті ми поїдемо? А на якому транспорті у місті їздять люди? (Автобус, тролейбус, метро, трамвай, таксі).  І ми з вами поїдемо на метро. А, щоб ніхто не загубився, надінемо браслетики на ліву ручку.

Вихователь:

Хто перший назве слово протилежне за значенням, той і буде водієм у поїзді, а потім далі, хто називає слово, той сідає у вагончики поїзда.

Слон великий, а собачка - маленька

Влітку тепло, а взимку - холодно

Я висока, а Настя - низька

Мама молода, а дідусь - старенький

Дорога широка, а стежка - вузька

Лимон кислий, а конфета- солодкадка

Вднем світло, а вночі - темно (діти по черзі стають один за одним)

Поїхали:   Паровозик чух-чух-чух,

                   Поїзд їде що є дух,

                   А колеса тук, тук, тук,

                   Промовляють тук да тук.

- Гальмуємо (ш-ш-ш)

- Ось ми і приїхали до станції «Зоопарк». А, хто живе в зоопарку (тварини). А, щоб їм тут добре жилося, для них побудовані будиночки і посаджені дерева, щоб тваринки, які живуть у лісі, почували себе як вдома.

 (Підходять до дерева)

Вихователь: Діти, подивіться, хто сидить під деревом?

- Хто це? (Їжачок)

- А де він сидить? (За деревом)

- А це хто? (Заєць)

- Де він сидить? (під деревом)

- Хто сидить на гілці дерева? (білка)

- Як назвати одним словом, хто це такі? (Тварини, дикі).

- Дітки, а скільки всього тварин? Давайте порахуємо (Один, два, три) . Усього троє тварин.

Д / вправа «Погодуємо тварин» (рахунок у межах трьох)

Вихователь: Дітки, тварини зголодніли. Потрібно їх погодувати. А ось і корм в кошику. Так тут ще й цифри лежать:

- А це якась цифра? ( Один).

- Скільки предметів позначає ця цифра? (Один предмет). Знайдіть, що у кошику одне? (Морквинка). Хто їсть моркву, кому її дамо?

- Ця цифра яка? (Два).

- Яку кількість вона позначає? (Два). Відшукайте, чого в кошику два? (Яблук). Хто їсть яблучка? Кому дамо?

- Ця цифра яка? (Три).

- Яку кількість вона позначає? (Три). Чого в кошику три? (Горішків). Хто їсть горішки? Кому дамо?

- Молодці, нагодували диких тварин. Вони  вам дуже вдячні!

Вихователь:

- Дітки, давайте тепер з ними пограємося. Хто буде гратися з білочкою? А білочка любить гратися з чим ? (синім кружечком). А я зараз покажу цифру, яка вкаже, скільки таких кружечків потрібно для гри з білочкою. Вибираємо кружечки синього кольору і кидаємо у синє відеречко.

- Хто буде гратися з їжачком? А їжачок любить гратися з чим ? (жовтим трикутни-ком). А я зараз покажу цифру, яка вкаже, скільки таких трикутників потрібно для гри. Вибираємо трикутники  і кидаємо у жовте відеречко.

- Хто буде гратися з зайчиком? А він любить гратися ? (червоним квадратом). А я зараз покажу цифру, яка вкаже, скільки квадратів потрібно. Вибираємо і кидаємо у червоне відеречко.

 

Фізкультхвилинка -гра «Дощ»

- Дітки, набігла хмаринка, закапав слабкий дощ (тихо плескають у долоні). А тепер сильний дощ пішов (голосно ляскають). Заблищала блискавка, загримів грім (тупають ногами і плескають руками. Дощ став затихати (тихо плескають у долоні) і зовсім припинився.

- Давайте пригадаємо, яких тварин ми шукаємо. Потрібно відгадати про яку тварину йде мова. Слухайте уважно!

- Це тварина: ловить мишей, має пухнастий хвіст, (кішка). Як вона муркоче? (Мур-мур), а як вона кричить? (Мяу-мяу), а як вона шипить? (Ш-ш-ш).

- Давайте ласкаво назвемо кішку (Кішечка, кицю).

- А що любить робити кішка (Ловити мишей, п'є молоко, муркоче, дряпається, грає)

- А яка кішка? (М'яка, пухнаста).

- Це  тварина  охороняє будинок, живе в будці (Собака)

- Назвемо собаку ласкаво (Собачка)

- Що собака робить? (Гавкає, охороняє будинок, гарчить, гризе кістки, бігає, виляє хвостом) .  Як вона гавкає? (Гав гав).

Вихователь: Дітки, як можна одним словом назвати цих тварин? (Домашні)

- А чому домашні? (Тому що вони живуть вдома)

- Подивіться, тут ще й ведмедик є.

- Діти, подивіться, а хто ж тут зайвий? (Ведмідь)

- А чому він зайвий? (Він дика тварина, живе в лісі).

- Молодці! Усіх тварин відгадали і знайшли.

Вихователь: Діти, давайте повернемо тварин додому до мами. (Приносять і ставить тварин на стіл поблизу мами).

Мама: Дякую дітки, за допомогу. Допомогли тварин додому повернути. За це я пригощу вас печивом. Діти, подивіться, печиво не просте, а геометричне. Щоб дізнатися, яке печиво вам дістанеться, потрібно його розкодувати. Сідайте за столи.

- У вас у кожного лежать карточки - зашифровки. Потрібно на столі викласти в ряд такі фігури-печива, які зашифровані в картках. (Діти викладають необхідні фігури в ряд, потім перевіряємо, чи правильно виконали завдання).

Вихователь: Дітки, які ви молодці! Допомогли матусі, ну а тепер пора повертатися в дитячий сад. (Їдуть на поїзді)

- Ось ми і в дитячому садку. Де ми з вами були? (У зоопарку)

- А що ми там робили? (Шукали домашніх тварин, щоб повернути додому, годували диких тварин, гралися з ними).

- А чим нас матуся пригощала? (Печивом)

- Яким печивом? (Геометричним).

- Чудово! Давайте станемо в коло, візьмемося за руки і скажемо: «Ми молодці!». Спочатку пошепки, звичайним голосом і покричимо.

 

docx
Додав(-ла)
Мельник Галина
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
3054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку